Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“

Publikuota: 2019-10-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai atsakingiausios metų įmonės titulą.

Prekybos tinklas buvo įvertintas už nedidelę darbuotojų kaitą bei iniciatyvas, įdarbinant neįgaliuosius ir vyresnio amžiaus žmones. Per praėjusius metus įmonė įdarbino 25-is vyresnio amžiaus ir 15 negalią turinčių asmenų. Pagal šį skaičių, tarp 800 atrankoje vertintų šalies bendrovių „Rimi“ tapo lydere.

Užimtumo tarnybos įvertinimas, pasak prekybos tinklo atstovų, įmonei svarbus dėl kelių priežasčių.

„Viena – jis patvirtina, kad mūsų prekybos tinklo pasirinkta darbuotojų paieškos ir įdarbinimo strategija yra efektyvi. Nors bendradarbiavimas su Užimtumo tarnyba yra tik vienas iš „Rimi“ taikomų darbuotojų paieškos ir atrankos būdų, jo rezultatai liudija, kad esame tas darbdavys, kur gali ir nori dirbti įvairių kvalifikacijų, gebėjimų ir patirčių žmonės, įskaitant vyresnio amžiaus ir neįgaliuosius“, – atsiimdama apdovanojimą teigė Ingrida Kupčienė, „Rimi“ atstovė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jos, vienas iš pavyzdžių – prieš metus įdarbintas 83 m. kaunietis, kuris prisipažino, kad kol nepamatė „Amžius nesvarbu“ reklamos, nedrįso net ieškoti darbo, nes jautėsi nejaukiai, gėdijosi potencialiems darbdaviams pasakyti, kiek jam metų.

„Šis pavyzdys patvirtina, kad vyresnio amžiaus, taip pat neįgalumą turintiems mūsų kolegoms svarbus žinojimas, kad jie yra reikalingi, jog darbdaviams ir šalia esantiems reikalingas jų nuoširdus darbas, žinios, patirtis ir gebėjimai. Tai žinodami bei jausdami, jie su kaupu pateisina lūkesčius – darbdaviui padeda siekti užsibrėžtų tikslų, o visuomenei – tapti atviresnei ir turtingesnei“, – išplatintame pranešime cituojama I. Kupčienė.

Geri pavyzdžiai – įkvepia

Įteikdamas apdovanojimą, socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis džiaugėsi, kad daugėja įmonių, besirūpinančių socialinėmis problemomis.

„Labai džiaugiuosi, kad yra įmonių, kurios liudija savo kasdienybe ir be subsidijų, be paramos viską padaro, kad žmonės išreikštų galią, kurią turi. O galią vienokią ar kitokią turim visi. Dėkoju visoms įmonėms, kurios įtraukia socialiai pažeidžiamiausias grupes“, – kalbėjo ministras.

Socialiai atsakingos įmonės Užimtumo tarnybos organizuojamuose apdovanojimuose įvertintos pirmą kartą. Padėkomis šioje kategorijoje taip pat apdovanotos sandėliavimo ir kontraktinės logistikos paslaugas teikianti „Terminal LT“ bei valymo paslaugų bendrovė „Ainava“.

Devynios nominacijos

Iš viso devintą kartą organizuojamuose darbdavių apdovanojimuose nugalėtojai skelbti ir padėkos įteiktos devyniose skirtingose kategorijose: nominacija už užimtumo didinimą skirta UAB „Klaipėdos mėsinė“. Už konkurencingiausią atlyginimą – „Danske Bank A/S Lietuvos filialas“.

Nominacija už tvariausią įdarbinimą skirta UAB „Rietuva“, už aktyviausią trišalį bendradarbiavimą – „Kauno autobusai“, už pameistrystės populiarinimą – UAB „Egersund Net“, už mobilumo didinimą – UAB „Yazaki Wiring Technologies Lietuva“.

Nominacija už bendradarbiavimą didinant užimtumą skirta Lietuvos statybininkų asociacijai, Šimtmečio darbdave nominuota UAB „Maxima LT“

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku