Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius

Publikuota: 2019-10-09
Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė prisijungiantis prie globalios RE100 iniciatyvos.

Įmonės tikslas – iki 2022 m. visame pasaulyje pereiti prie elektros, gaunamos tik iš atsinaujinančių šaltinių. Šiuo metu per milijoną apšviestų reklamos plokštumų turinti įmonė jau pasiekė 69% rodiklį.

Pasak Žanetos Fomovos, „JCDecaux Lietuva“ generalinės direktorės, Lietuvos padalinys taip pat vysto atsakingo verslo kultūrą.

„Investuojame į lauko reklamos stendų skaitmenizavimą. Skaitmeninių vitrinų apšvietimas prisiderina prie aplinkos ir tamsiu metu sumažina elektros sunaudojimą. Tokiose vitrinose nenaudojami popieriniai plakatai, o norint pakeisti reklamą – nereikia prie jų važiuoti. Turinys taip pat prisitaiko prie aplinkos, pavyzdžiui, rodant skėčių reklamą, kai lyja, ar ledus, kai šviečia saulė. Tai lauko reklamos ateitis“, – išplatintame pranešime cituojama Ž. Fomova.

Be skaitmeninių vitrinų, trys ketvirtadaliai visų bendrovės valdomų klasikinės, įprastos reklamos statinių Lietuvoje naudoja taupesnį LED apšvietimą. Įmonės skaičiavimu, toks apšvietimas sumažino elektros sunaudojimą net 63%.

„Kitas pokytis – tai automobilių parko keitimas elektromobiliais. Nuo birželio ir mes naudojame tris tokius automobilius reklamos tinklo aptarnavimui Vilniuje, o kitąmet jau pusę mūsų parko sudarys tokios mašinos. Elektromobiliai ne tik neteršia aplinkos, bet ir taupo laiką, nes galima važiuoti viešajam transportui skirtomis juostomis“ – kalba Ž. Fomova.

„JCDecaux Lietuva“ taip pat administruoja „Cyclocity Vilnius“ dviračių nuomos paslaugą.

RE100 iniciatyvos kūrėjai yra „The Climate Group“ ir „CDP“ – dvi ne pelno siekiančios organizacijos, kurių tikslas yra įvertinti klimato kaitos poveikį didžiausioms pasaulio bendrovėms. Iniciatyva skatina įmones bendradarbiauti dalinantis geriausiomis praktikomis bei patirtimi. Tikimasi, kad verslo lyderiai savo pavyzdžiu skatins atsinaujinančių resursų naudojimą bei sumažins anglies dvideginio emisiją.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau