Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius

Publikuota: 2019-10-09
Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė prisijungiantis prie globalios RE100 iniciatyvos.

Įmonės tikslas – iki 2022 m. visame pasaulyje pereiti prie elektros, gaunamos tik iš atsinaujinančių šaltinių. Šiuo metu per milijoną apšviestų reklamos plokštumų turinti įmonė jau pasiekė 69% rodiklį.

Pasak Žanetos Fomovos, „JCDecaux Lietuva“ generalinės direktorės, Lietuvos padalinys taip pat vysto atsakingo verslo kultūrą.

„Investuojame į lauko reklamos stendų skaitmenizavimą. Skaitmeninių vitrinų apšvietimas prisiderina prie aplinkos ir tamsiu metu sumažina elektros sunaudojimą. Tokiose vitrinose nenaudojami popieriniai plakatai, o norint pakeisti reklamą – nereikia prie jų važiuoti. Turinys taip pat prisitaiko prie aplinkos, pavyzdžiui, rodant skėčių reklamą, kai lyja, ar ledus, kai šviečia saulė. Tai lauko reklamos ateitis“, – išplatintame pranešime cituojama Ž. Fomova.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Be skaitmeninių vitrinų, trys ketvirtadaliai visų bendrovės valdomų klasikinės, įprastos reklamos statinių Lietuvoje naudoja taupesnį LED apšvietimą. Įmonės skaičiavimu, toks apšvietimas sumažino elektros sunaudojimą net 63%.

„Kitas pokytis – tai automobilių parko keitimas elektromobiliais. Nuo birželio ir mes naudojame tris tokius automobilius reklamos tinklo aptarnavimui Vilniuje, o kitąmet jau pusę mūsų parko sudarys tokios mašinos. Elektromobiliai ne tik neteršia aplinkos, bet ir taupo laiką, nes galima važiuoti viešajam transportui skirtomis juostomis“ – kalba Ž. Fomova.

„JCDecaux Lietuva“ taip pat administruoja „Cyclocity Vilnius“ dviračių nuomos paslaugą.

RE100 iniciatyvos kūrėjai yra „The Climate Group“ ir „CDP“ – dvi ne pelno siekiančios organizacijos, kurių tikslas yra įvertinti klimato kaitos poveikį didžiausioms pasaulio bendrovėms. Iniciatyva skatina įmones bendradarbiauti dalinantis geriausiomis praktikomis bei patirtimi. Tikimasi, kad verslo lyderiai savo pavyzdžiu skatins atsinaujinančių resursų naudojimą bei sumažins anglies dvideginio emisiją.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku