Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų

Kauno krepšinio klubas Žalgiris susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu OlyBet, vienu iš pagrindinių rėmėjų, dar trejiems metams. Kartu bendrovė taps pagrindiniu Žalgirio kuriamo vaizdo turinio YouTube platformoje partneriu.
Su Žalgirio klubu OlyBet bendradarbiavo pastaruosius keturis sezonus, du iš jų buvo generaliniu klubo partneriu.
Kaip teigiama klubo išplatintame pranešime, ši parama leis ne tik toliau stiprinti Žalgirio komandos sudėtį, padės ugdyti naujus šalies krepšinio talentus, bet ir prisidės prie Žalgiris TV turinio kūrimo.
OlyBet 2019 m. atliktas sporto lažybų aistruolių tyrimas rodo, kad 64% iš jų aktyviai seka Žalgirio veiklą, kartu respondentai domisi ne tik krepšiniu, bet ir šią sporto šaką palaikančiais prekių ženklais: 54% iš jų žino apie Žalgirio ir OlyBet bendradarbiavimą.
Su OlyBet bendradarbiaujame jau penktąjį sezoną, tad ir matuoti klientų grįžtamąjį ryšį buvo pats laikas. Tokios inovatyvios ir pasvertos partnerystės mus labai džiugina, teigia Paulius Motiejūnas, Kauno Žalgirio direktorius.
Prekių ženklas OlyBet priklauso bendrovei Olympic Casino Group Baltija. Lietuvoje OlyBet remia Žalgirį nuo 2015-ųjų metų ir yra oficialus klubo partneris Eurolygoje.
VŽ rašė, kad lošimų prekių ženklai didieji reklamos užsakovai krepšinio rungtynių metu.
Pavyzdžiui, per tik ką praūžusį Pasaulio krepšinio čempionatą iš 10-ies dažniausiai matytų prekės ženklų pusė jų buvo susiję su lošimų verslu, rodo tyrimų bendrovės Kantar duomenys.
Daugiausia žiūrovai per krepšinio transliacijas TV3 ir TV6 čempionato metu matė Olympic Casino Group valdomo prekės ženklo Olybet reklamų (275 reklamos klipai), antroje vietoje Top Sport (247), ketvirtas Optibet (177). Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti