„Good one“ vadovas: krizė išmokė skaičiuoti

Publikuota: 2019-09-29
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Šiemet ji tarp VŽ pasklebtų stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių rikiuojasi pirmoje pozicijoje.

Praėjusiais metais tiek agentūros pardavimo pajamos, tiek pelnas augo daugiau nei du kartus: apyvarta 2018 m. šoktelėjo 124% ir siekė 10 mln. Eur, grynasis pelnas – 125%, iki 936.000 Eur.

Tomas Varnas, „Good one“ direktorius, paklaustas, kaip agentūra 10 metų iš eilės sugebėjo išlaikyti nuoseklų augimą, nusišypso.

„Nėra vieno sėkmės recepto, tiesiog darėme tai, ką geriausiai mokame. Darėme kokybiškai ir labai racionaliai skaičiuodami, nesidairydami į šonus, nekeldami tikslų augti dvigubai ar panašiai. Nesame išskirtiniai, tiesiog dirbame efektyviai, juolab kad mūsų teikiamų paslaugų poreikis rinkoje labai sparčiai auga“, – pažymi T. Varnas.

Jis priduria, kad stiebtis į viršų galėjo tikrai greičiau ir sparčiau, bet sąmoningai stabdė potencialią apimtį.

„Gal ir skamba paradoksaliai, bet mes nuolat ribojome besaikį augimą: visuomet turėdavome daugiau užklausų, potencialių užsakymų, nei galėjome įgyvendinti, nors patys niekada nevykdėme proaktyvių pardavimų. Ribojome augimą, kad išlaikytume kokybės kartelę. Paslaugų kokybė – svarbiausias mūsų sėkmės matas, kad ir kaip banaliai tai skambėtų“, – konstatuoja T. Varnas.

Didžiausi agentūros klientai šiandien – e. komercijos prekės ženklai, eksportuojančios Lietuvos įmonės.

„Gerai pamenu įmonės veiklos pradžią, kai su kolega įsteigėme agentūrą: pardaviau automobilį, pasiėmiau kreditą įstatiniam kapitalui ir į darbą vaikščiojau pėsčiomis. Įmonę įkūrėme pačiame krizės įkarštyje. Tai gal irgi padėjo mums išmokti racionaliai vertinti situaciją, skaičiuoti ir augti labai disciplinuotai. Išmokome skaičiuoti ir savo rodiklius, o kartu ir viską pagrįsti bei būti atviriems klientui, nemėtėme pinigų ten, kur nereikia“, – kalba T. Varnas.

Šiandien „Good one“ – tarptautinės komunikacijos grupės „Havas“ dalis.

Plačiau apie „Good one“ ir kitus rinkodaros bei komunikacijos sektoriaus lyderius skaitykite čia.

VŽ rašė, kad iš viso į šiemetinį reitingą pateko 59 sėkmingiausius rezultatus skaičiavusios įmonės.

[infogram id="e259d60c-d3b1-4087-9460-9ca25bb061be" prefix="1T0" format="interactive" title="UAB „Good one“ dosjė"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Facebook“ skirs 130 mln. USD nepriklausomai turinio valdymo tarybai sukurti

„Facebook“ skirs 130 mln. USD sukurti nepriklausomą turinio kontrolės tarybą, kurią sudarys asmenys,...

Paslaugos
2019.12.13
VVTAT tarp influencerių pliusą deda A. Jagelavičiūtei ir N. Bierancui 1

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba paskelbė rekomendacines gaires, kurios reglamentuos...

Rinkodara
2019.12.13
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 1

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau