„Good one“ vadovas: krizė išmokė skaičiuoti

Publikuota: 2019-09-29
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Šiemet ji tarp VŽ pasklebtų stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių rikiuojasi pirmoje pozicijoje.

Praėjusiais metais tiek agentūros pardavimo pajamos, tiek pelnas augo daugiau nei du kartus: apyvarta 2018 m. šoktelėjo 124% ir siekė 10 mln. Eur, grynasis pelnas – 125%, iki 936.000 Eur.

Tomas Varnas, „Good one“ direktorius, paklaustas, kaip agentūra 10 metų iš eilės sugebėjo išlaikyti nuoseklų augimą, nusišypso.

„Nėra vieno sėkmės recepto, tiesiog darėme tai, ką geriausiai mokame. Darėme kokybiškai ir labai racionaliai skaičiuodami, nesidairydami į šonus, nekeldami tikslų augti dvigubai ar panašiai. Nesame išskirtiniai, tiesiog dirbame efektyviai, juolab kad mūsų teikiamų paslaugų poreikis rinkoje labai sparčiai auga“, – pažymi T. Varnas.

Jis priduria, kad stiebtis į viršų galėjo tikrai greičiau ir sparčiau, bet sąmoningai stabdė potencialią apimtį.

„Gal ir skamba paradoksaliai, bet mes nuolat ribojome besaikį augimą: visuomet turėdavome daugiau užklausų, potencialių užsakymų, nei galėjome įgyvendinti, nors patys niekada nevykdėme proaktyvių pardavimų. Ribojome augimą, kad išlaikytume kokybės kartelę. Paslaugų kokybė – svarbiausias mūsų sėkmės matas, kad ir kaip banaliai tai skambėtų“, – konstatuoja T. Varnas.

Didžiausi agentūros klientai šiandien – e. komercijos prekės ženklai, eksportuojančios Lietuvos įmonės.

„Gerai pamenu įmonės veiklos pradžią, kai su kolega įsteigėme agentūrą: pardaviau automobilį, pasiėmiau kreditą įstatiniam kapitalui ir į darbą vaikščiojau pėsčiomis. Įmonę įkūrėme pačiame krizės įkarštyje. Tai gal irgi padėjo mums išmokti racionaliai vertinti situaciją, skaičiuoti ir augti labai disciplinuotai. Išmokome skaičiuoti ir savo rodiklius, o kartu ir viską pagrįsti bei būti atviriems klientui, nemėtėme pinigų ten, kur nereikia“, – kalba T. Varnas.

Šiandien „Good one“ – tarptautinės komunikacijos grupės „Havas“ dalis.

Plačiau apie „Good one“ ir kitus rinkodaros bei komunikacijos sektoriaus lyderius skaitykite čia.

VŽ rašė, kad iš viso į šiemetinį reitingą pateko 59 sėkmingiausius rezultatus skaičiavusios įmonės.

[infogram id="e259d60c-d3b1-4087-9460-9ca25bb061be" prefix="1T0" format="interactive" title="UAB „Good one“ dosjė"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 1

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
18:00
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 4

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
05:45
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 18

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  22

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau