Išrinkta reklamos ir ryšių su visuomene sektoriaus lyderė

Publikuota: 2019-09-23
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko stipriausias reklamos ir ryšių su visuomene bendroves. Šiemet pirmojoje sąrašo pozicijoje – nuo pat įsikūrimo nuosekliai auganti skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Good One“.

Šiemet reklamos ir ryšių su visuomene segmente buvo reitinguojamos 59 bendrovės, visas reitingas yra čia.

[infogram id="15b6e019-f0f0-4d89-bc7f-fe7a2d1ae271" prefix="TBt" format="interactive" title="Sektorių lyderių 2019 metodika"]

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį, o 2018 m. antrus metus iš eilės pateko į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą, kurį reitinguoja tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovės „Deloitte“ kasmet skelbdama „Technology Fast 50“ sąrašą.

nuotrauka::1

Vertinant 2018 m. rezultatus agentūra „Good one“ buvo įtraukta ir į Didžiosios Britanijos dienraščio „Financial Times“ sudaromą sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP 1000, kuriame užėmė 377 vietą.

2018 m. „Good one“ tiek pardavimo pajamos, tiek pelnas augo daugiau nei du kartus. Apyvarta 2018 m. išaugo 124% ir siekė 10 mln. Eur, grynasis pelnas – 125% iki 936.000 Eur.

Šiandien „Good One“ yra tarptautinės komunikacijos grupės „Havas“ dalis.

Antroje pozicijoje tarp stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių – taip pat tai pačiai grupei priklausanti komunikacijos paslaugų agentūra „Publicum“.

[infogram id="dc34d493-5de3-4e74-b829-b8817f87b542" prefix="tFf" format="interactive" title="Sektorių lyderiai 2019: Reklama ir viešieji ryšiai"]

Plačiau reklamos ir ryšių su visuomene sektoriaus lyderiai bus pristatyti antradienio „Verslo žinių“ dienraštyje ir portale vz.lt.

Taip pat bus galimybė įsigyti įmonių reitingus su dar daugiau finansinių rodiklių „Excel“ programoje.

VŽ jau paskelbtas PRAMONĖS SEKTORIAUS sektoriaus lyderių reitingas su apžvalga.

VŽ taip pat jau skelbė TRANSPORTO IR LOGISTIKOS sektoriaus lyderių reitingą su apžvalga.

VŽ jau paskelbta 10 pirmaujančių kiekvieno sektoriaus bendrovių, pateikiamų abėcėlės tvarka.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lemonos“ šuolis su „Magento Commerce 2“ ir naujienlaiškiais meistrams  Premium 5

Elektronikos komponentų platintoja UAB „Lemona“ per metus savo e. parduotuvės konversijos rodiklį padidino...

Prekyba
2021.03.05
Kiek išleisti rinkodarai internete Premium

Karantinas daugelį bendrovių privertė parduotuves perkelti į internetinę erdvę. Kiek procentų nuo apyvartos...

Tinklalaidės
2021.03.05
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
2021.03.04
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.04
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 5

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
Keičiasi „Medipresos“ vadovas 2

Nuo kovo 1 d. leidinių ir knygų platinimu užsiimančiai įmonei UAB „Medipresa“ vadovaus Laimonas Blažinskas.

Rinkodara
2021.03.01
Pokyčiai „Nielsen“: naujas savininkas ir vardas Premium

Tarptautinė privataus kapitalo įmonė „Advent International“ įsigijo tyrimų bendrovės „Nielsen“ pasaulinį...

Rinkodara
2021.03.01
Apsipirkti į maisto parduotuvę – bent kartą per savaitę

Nors e. prekybos apimtys auga, dauguma pirkėjų maisto ir kitų pirmo būtinumo prekių įsigyti į parduotuves...

Prekyba
2021.02.28
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
2021.02.25
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus