Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams

Publikuota: 2019-09-19
Prekybininkės nuotr.
Prekybininkės nuotr.

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai. Atsinaujinusi „Rimi“ mobilioji programėlė siūlo ir daugiau naujovių. Tokiu keliu nuėjo ir IKEA.

„Vartotojams, norintiems naudotis lojalumo kortelių teikiamomis naudomis, vis mažiau tampa reikalinga įprasta plastikinė kortelė. Naudotis lojalumo kortele telefone yra ne tik patogu, tačiau kartu tai yra ir mažas žingsnis į priekį mažinant plastiko naudojimą“, – išplatintame pranešime pažymi Gustavas Fernstromas, „Rimi Baltic“ rinkodaros ir verslo plėtros direktorius, atsakingas už skaitmeninių sprendimų plėtrą „Rimi“ tinkle Baltijos šalyse.

Iki šiol bekontakte „Rimi“ lojalumo kortele galėjo naudotis tik „Android“ telefonų su NFC lustu turėtojai, parsisiuntę „Rimi“ mobiliąją programėlę ir prisijungę su „Mano Rimi“ paskyros duomenimis.

Dabar, įdiegus QR kodo skenavimo funkciją, NFC prieigos neturintys „Apple“ naudotojai taip pat gali naudotis „Rimi“ lojalumo kortele telefonu – tai galima padaryti parduotuvės kasos ekrane telefono kamera nuskenavus QR kodą. Tokia alternatyva gali naudotis ir „Android“ telefonų turėtojai, kurių telefonai neturi NFC funkcijos.

„Tai reiškia, kad jau iš esmės visi išmaniųjų telefonų turėtojai gali naudotis „Mano Rimi“ lojalumo kortele per telefonus“, – priduria G. Fernströmas.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuva“ vadovas, teigia, kad ši naujovė atspindi vieną strateginių įmonės siekių: „Esame įsipareigoję tobulinti apsipirkimo patirtį mūsų parduotuvėse ir žingsnis po žingsnio padėti savo pirkėjams siekti geresnės gyvenimo kokybės“.

Atnaujintoje „Rimi“ mobiliojoje programėlėje atsirado ir daugiau patogių funkcijų: pavyzdžiui, galimybė telefonu susidaryti pirkinių sąrašą ir pasidalinti juo su šeima ar draugais, taip pat atnaujinta programėlės navigacija ir dizainas.

Naudodami „Rimi“ programėlę telefonu pirkėjai gali pasitikrinti ir aktyvuoti asmeninius pasiūlymus, peržiūrėti savaitės akcijas, matyti „Mano Rimi“ pinigų likutį bei surinktus virtualius lipdukus, rasti idėjų pietums ar vakarienei.

Ne pirmas žingsnis

VŽ neseniai rašė, kad tokiu keliu nuėjo ir „Ikea“, kuri atsisako plastikinių lojalumo kortelių. Nuo rugpjūčio Švedijos baldų ir interjero prekių parduotuvė „Ikea“ naujiems lojalumo programos dalyviams nebeišduos plastikinių kortelių. Jas pakeis skaitmeniniai sprendimai, o tapti programos dalyviu bus gerokai paprasčiau, teigia bendrovė.

Kristina Mažeikytė, „Ikea“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, kalba, kad skaitmenizacijos procesai keičia lojalumo programos sampratą apskritai.

„Šiandien tai nebėra uždara ir privilegijuota klientų grupė. Programėlės, fiziniai ir skaitmeniniai sprendimai atveria platesnes apsipirkimo galimybes kiekvienam. Skaitmeninė „Ikea“ lojalumo kortelė yra dar vienas žingsnis į priekį, kuriant geresnę patirtį mūsų klientams bei didinat prieinamumą visiems“, – sako K. Mažeikytė.

Pagrindinės priežastys plastikines korteles keisti skaitmeninėmis – patogumas vartotojams bei siekis mažinti plastiko naudojimą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Facebook“ skirs 130 mln. USD nepriklausomai turinio valdymo tarybai sukurti

„Facebook“ skirs 130 mln. USD sukurti nepriklausomą turinio kontrolės tarybą, kurią sudarys asmenys,...

Paslaugos
2019.12.13
VVTAT tarp influencerių pliusą deda A. Jagelavičiūtei ir N. Bierancui 1

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba paskelbė rekomendacines gaires, kurios reglamentuos...

Rinkodara
2019.12.13
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 1

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau