Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams

Publikuota: 2019-09-19
Prekybininkės nuotr.
Prekybininkės nuotr.

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai. Atsinaujinusi „Rimi“ mobilioji programėlė siūlo ir daugiau naujovių. Tokiu keliu nuėjo ir IKEA.

„Vartotojams, norintiems naudotis lojalumo kortelių teikiamomis naudomis, vis mažiau tampa reikalinga įprasta plastikinė kortelė. Naudotis lojalumo kortele telefone yra ne tik patogu, tačiau kartu tai yra ir mažas žingsnis į priekį mažinant plastiko naudojimą“, – išplatintame pranešime pažymi Gustavas Fernstromas, „Rimi Baltic“ rinkodaros ir verslo plėtros direktorius, atsakingas už skaitmeninių sprendimų plėtrą „Rimi“ tinkle Baltijos šalyse.

Iki šiol bekontakte „Rimi“ lojalumo kortele galėjo naudotis tik „Android“ telefonų su NFC lustu turėtojai, parsisiuntę „Rimi“ mobiliąją programėlę ir prisijungę su „Mano Rimi“ paskyros duomenimis.

Dabar, įdiegus QR kodo skenavimo funkciją, NFC prieigos neturintys „Apple“ naudotojai taip pat gali naudotis „Rimi“ lojalumo kortele telefonu – tai galima padaryti parduotuvės kasos ekrane telefono kamera nuskenavus QR kodą. Tokia alternatyva gali naudotis ir „Android“ telefonų turėtojai, kurių telefonai neturi NFC funkcijos.

„Tai reiškia, kad jau iš esmės visi išmaniųjų telefonų turėtojai gali naudotis „Mano Rimi“ lojalumo kortele per telefonus“, – priduria G. Fernströmas.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuva“ vadovas, teigia, kad ši naujovė atspindi vieną strateginių įmonės siekių: „Esame įsipareigoję tobulinti apsipirkimo patirtį mūsų parduotuvėse ir žingsnis po žingsnio padėti savo pirkėjams siekti geresnės gyvenimo kokybės“.

Atnaujintoje „Rimi“ mobiliojoje programėlėje atsirado ir daugiau patogių funkcijų: pavyzdžiui, galimybė telefonu susidaryti pirkinių sąrašą ir pasidalinti juo su šeima ar draugais, taip pat atnaujinta programėlės navigacija ir dizainas.

Naudodami „Rimi“ programėlę telefonu pirkėjai gali pasitikrinti ir aktyvuoti asmeninius pasiūlymus, peržiūrėti savaitės akcijas, matyti „Mano Rimi“ pinigų likutį bei surinktus virtualius lipdukus, rasti idėjų pietums ar vakarienei.

Ne pirmas žingsnis

VŽ neseniai rašė, kad tokiu keliu nuėjo ir „Ikea“, kuri atsisako plastikinių lojalumo kortelių. Nuo rugpjūčio Švedijos baldų ir interjero prekių parduotuvė „Ikea“ naujiems lojalumo programos dalyviams nebeišduos plastikinių kortelių. Jas pakeis skaitmeniniai sprendimai, o tapti programos dalyviu bus gerokai paprasčiau, teigia bendrovė.

Kristina Mažeikytė, „Ikea“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, kalba, kad skaitmenizacijos procesai keičia lojalumo programos sampratą apskritai.

„Šiandien tai nebėra uždara ir privilegijuota klientų grupė. Programėlės, fiziniai ir skaitmeniniai sprendimai atveria platesnes apsipirkimo galimybes kiekvienam. Skaitmeninė „Ikea“ lojalumo kortelė yra dar vienas žingsnis į priekį, kuriant geresnę patirtį mūsų klientams bei didinat prieinamumą visiems“, – sako K. Mažeikytė.

Pagrindinės priežastys plastikines korteles keisti skaitmeninėmis – patogumas vartotojams bei siekis mažinti plastiko naudojimą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 6

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 8

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau