Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis

Publikuota: 2019-09-11
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita Vaitkute vakar įteikė dovaną Portugalijos futbolo komandos vadovams. Kampanijos organizatoriai pažymi, kad gal ir ne visos svajonės išsipildė, bet projektas pavyko su kaupu.

Tai – atspausdintas instaliacijos variantas su kvietimu futbolo žvaigždei Cristiano Ronaldo pavakarieniauti Vilniaus restoranuose ir specialias kojines su Vilniaus užrašais visai Portugalijos futbolo komandai.

„Dovaną priėmę komandos vadovai, buvo sužavėti Jolitos darbu ir žadėjo perduoti kvietimą Ronaldo“, – teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ vadovė.

nuotrauka::1

VŽ rašė, kad „Go Vilnius“ komanda pro ausis nepraleido Ronaldo neseniai išsakyto noro pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi ir įgyvendino unikalų projektą, sukūrė 3D instaliaciją–kvietimą, o dešimtyje geriausių sostinės restoranų buvo rezervuoti staliukai „Ronaldo ir Messi“ vardu.

Rezultatais džiaugiasi

I. Romanovskienė kampaniją vertina labai gerai.

„Mums pavyko įgyvendinti viską, ko norėjome. Svajojome, kad pats Ronaldo pasidalintų mūsų žinute, bet tai buvo labiau svajonė nei pamatuotas siekis. Suprantame, kokios žaidimo taisyklės yra tiek didžiajame sporte, tiek mega žvaigždžių dalyvavime rinkodaroje“, – kalba „Go Vilnius“ vadovė.

Ji priduria, kad jų žingsnis buvo „va bank“, svarbiausia buvo išnaudoti situaciją ir atkreipti dėmesį į Vilnių.

„Tai, kad pavyko per tokį rekordiškai trumpą laiką visą tai įgyvendinti, suteikia neapsakomą pasididžiavimo puikia komanda jausmą. O tarptautiniu mastu viskas taip pat pavyko su kaupu, dar neturiu naujausio monitoringo, tačiau kampanija sulaukė dėmesio ir Vokietijoje, ir Šveicarijoje, ir Olandijoje, ir Portugalijoje. Socialinėje medijoje taip pat matėme puikų vartotojų įsitraukimą“, – džiaugiasi I. Romanovskienė.

nuotrauka::2

Cristiano Ronaldo ir Portugalijos rinktinė į Lietuvos sostinę atvyko sekmadienį, o vakar, antradienį vakare Lietuvos nacionalinė ekipa sužaidė su portugalais atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo čempionatą rungtynes.

Portugalijos rinktinė šventė pergalę 5:1, keturis įvarčius į Lietuvos rinktinės vartus įmušė C. Ronaldo.

Ne pirmas garsus šūvis

VŽ rašė, kad kvietimą minėtai kampanijai, skirtai C. Ronaldo, sukūrė žinoma menininkė Jolita Vaitkutė, iš kiekvienam geram restoranui privalomų atributų (indų, dekoracijų, žalumynų) bei austrių, midijų, kriaušių, vynuogių, sūrių, kavos, figų, desertų, daržovių, lietuviškos ruginės duonos ir kitų gourmet maisto produktų, sudėliojusi 8 metrų ilgio ir 3 metrų pločio trimatį jų paveikslą.

Iš 658 detalių per 27 valandas sukurtos instaliacijos nuotrauka miesto vardu ir buvo įteikta Portugalijos futbolo komandos vadovams.

Tai ne pirma ryški „Go Vilnius“ kampanija. Pernai daugybės dėmesio sulaukė skandalingoji kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ („Vilnius – Europos G taškas“).

Nors vertinimų būta įvairių, kampanija tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pateko tarp penkių finalistų geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje.

Kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą. Pernyščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiuoja nemenką šuolį – 25%, o tarp priežasčių tyrėjai vardija ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau