Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis

Publikuota: 2019-09-11
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita Vaitkute vakar įteikė dovaną Portugalijos futbolo komandos vadovams. Kampanijos organizatoriai pažymi, kad gal ir ne visos svajonės išsipildė, bet projektas pavyko su kaupu.

Tai – atspausdintas instaliacijos variantas su kvietimu futbolo žvaigždei Cristiano Ronaldo pavakarieniauti Vilniaus restoranuose ir specialias kojines su Vilniaus užrašais visai Portugalijos futbolo komandai.

„Dovaną priėmę komandos vadovai, buvo sužavėti Jolitos darbu ir žadėjo perduoti kvietimą Ronaldo“, – teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ vadovė.

nuotrauka::1

VŽ rašė, kad „Go Vilnius“ komanda pro ausis nepraleido Ronaldo neseniai išsakyto noro pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi ir įgyvendino unikalų projektą, sukūrė 3D instaliaciją–kvietimą, o dešimtyje geriausių sostinės restoranų buvo rezervuoti staliukai „Ronaldo ir Messi“ vardu.

Rezultatais džiaugiasi

I. Romanovskienė kampaniją vertina labai gerai.

„Mums pavyko įgyvendinti viską, ko norėjome. Svajojome, kad pats Ronaldo pasidalintų mūsų žinute, bet tai buvo labiau svajonė nei pamatuotas siekis. Suprantame, kokios žaidimo taisyklės yra tiek didžiajame sporte, tiek mega žvaigždžių dalyvavime rinkodaroje“, – kalba „Go Vilnius“ vadovė.

Ji priduria, kad jų žingsnis buvo „va bank“, svarbiausia buvo išnaudoti situaciją ir atkreipti dėmesį į Vilnių.

„Tai, kad pavyko per tokį rekordiškai trumpą laiką visą tai įgyvendinti, suteikia neapsakomą pasididžiavimo puikia komanda jausmą. O tarptautiniu mastu viskas taip pat pavyko su kaupu, dar neturiu naujausio monitoringo, tačiau kampanija sulaukė dėmesio ir Vokietijoje, ir Šveicarijoje, ir Olandijoje, ir Portugalijoje. Socialinėje medijoje taip pat matėme puikų vartotojų įsitraukimą“, – džiaugiasi I. Romanovskienė.

nuotrauka::2

Cristiano Ronaldo ir Portugalijos rinktinė į Lietuvos sostinę atvyko sekmadienį, o vakar, antradienį vakare Lietuvos nacionalinė ekipa sužaidė su portugalais atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo čempionatą rungtynes.

Portugalijos rinktinė šventė pergalę 5:1, keturis įvarčius į Lietuvos rinktinės vartus įmušė C. Ronaldo.

Ne pirmas garsus šūvis

VŽ rašė, kad kvietimą minėtai kampanijai, skirtai C. Ronaldo, sukūrė žinoma menininkė Jolita Vaitkutė, iš kiekvienam geram restoranui privalomų atributų (indų, dekoracijų, žalumynų) bei austrių, midijų, kriaušių, vynuogių, sūrių, kavos, figų, desertų, daržovių, lietuviškos ruginės duonos ir kitų gourmet maisto produktų, sudėliojusi 8 metrų ilgio ir 3 metrų pločio trimatį jų paveikslą.

Iš 658 detalių per 27 valandas sukurtos instaliacijos nuotrauka miesto vardu ir buvo įteikta Portugalijos futbolo komandos vadovams.

Tai ne pirma ryški „Go Vilnius“ kampanija. Pernai daugybės dėmesio sulaukė skandalingoji kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ („Vilnius – Europos G taškas“).

Nors vertinimų būta įvairių, kampanija tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pateko tarp penkių finalistų geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje.

Kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą. Pernyščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiuoja nemenką šuolį – 25%, o tarp priežasčių tyrėjai vardija ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 5

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau