Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis

Publikuota: 2019-09-11
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita Vaitkute vakar įteikė dovaną Portugalijos futbolo komandos vadovams. Kampanijos organizatoriai pažymi, kad gal ir ne visos svajonės išsipildė, bet projektas pavyko su kaupu.

Tai – atspausdintas instaliacijos variantas su kvietimu futbolo žvaigždei Cristiano Ronaldo pavakarieniauti Vilniaus restoranuose ir specialias kojines su Vilniaus užrašais visai Portugalijos futbolo komandai.

„Dovaną priėmę komandos vadovai, buvo sužavėti Jolitos darbu ir žadėjo perduoti kvietimą Ronaldo“, – teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ vadovė.

nuotrauka::1

VŽ rašė, kad „Go Vilnius“ komanda pro ausis nepraleido Ronaldo neseniai išsakyto noro pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi ir įgyvendino unikalų projektą, sukūrė 3D instaliaciją–kvietimą, o dešimtyje geriausių sostinės restoranų buvo rezervuoti staliukai „Ronaldo ir Messi“ vardu.

Rezultatais džiaugiasi

I. Romanovskienė kampaniją vertina labai gerai.

„Mums pavyko įgyvendinti viską, ko norėjome. Svajojome, kad pats Ronaldo pasidalintų mūsų žinute, bet tai buvo labiau svajonė nei pamatuotas siekis. Suprantame, kokios žaidimo taisyklės yra tiek didžiajame sporte, tiek mega žvaigždžių dalyvavime rinkodaroje“, – kalba „Go Vilnius“ vadovė.

Ji priduria, kad jų žingsnis buvo „va bank“, svarbiausia buvo išnaudoti situaciją ir atkreipti dėmesį į Vilnių.

„Tai, kad pavyko per tokį rekordiškai trumpą laiką visą tai įgyvendinti, suteikia neapsakomą pasididžiavimo puikia komanda jausmą. O tarptautiniu mastu viskas taip pat pavyko su kaupu, dar neturiu naujausio monitoringo, tačiau kampanija sulaukė dėmesio ir Vokietijoje, ir Šveicarijoje, ir Olandijoje, ir Portugalijoje. Socialinėje medijoje taip pat matėme puikų vartotojų įsitraukimą“, – džiaugiasi I. Romanovskienė.

nuotrauka::2

Cristiano Ronaldo ir Portugalijos rinktinė į Lietuvos sostinę atvyko sekmadienį, o vakar, antradienį vakare Lietuvos nacionalinė ekipa sužaidė su portugalais atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo čempionatą rungtynes.

Portugalijos rinktinė šventė pergalę 5:1, keturis įvarčius į Lietuvos rinktinės vartus įmušė C. Ronaldo.

Ne pirmas garsus šūvis

VŽ rašė, kad kvietimą minėtai kampanijai, skirtai C. Ronaldo, sukūrė žinoma menininkė Jolita Vaitkutė, iš kiekvienam geram restoranui privalomų atributų (indų, dekoracijų, žalumynų) bei austrių, midijų, kriaušių, vynuogių, sūrių, kavos, figų, desertų, daržovių, lietuviškos ruginės duonos ir kitų gourmet maisto produktų, sudėliojusi 8 metrų ilgio ir 3 metrų pločio trimatį jų paveikslą.

Iš 658 detalių per 27 valandas sukurtos instaliacijos nuotrauka miesto vardu ir buvo įteikta Portugalijos futbolo komandos vadovams.

Tai ne pirma ryški „Go Vilnius“ kampanija. Pernai daugybės dėmesio sulaukė skandalingoji kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ („Vilnius – Europos G taškas“).

Nors vertinimų būta įvairių, kampanija tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pateko tarp penkių finalistų geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje.

Kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą. Pernyščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiuoja nemenką šuolį – 25%, o tarp priežasčių tyrėjai vardija ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 1

Apie „Grigeo“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir paminėjimą per...

Rinkodara
08:15
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau