Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis

Publikuota: 2019-09-11
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita Vaitkute vakar įteikė dovaną Portugalijos futbolo komandos vadovams. Kampanijos organizatoriai pažymi, kad gal ir ne visos svajonės išsipildė, bet projektas pavyko su kaupu.

Tai – atspausdintas instaliacijos variantas su kvietimu futbolo žvaigždei Cristiano Ronaldo pavakarieniauti Vilniaus restoranuose ir specialias kojines su Vilniaus užrašais visai Portugalijos futbolo komandai.

„Dovaną priėmę komandos vadovai, buvo sužavėti Jolitos darbu ir žadėjo perduoti kvietimą Ronaldo“, – teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ vadovė.

nuotrauka::1

VŽ rašė, kad „Go Vilnius“ komanda pro ausis nepraleido Ronaldo neseniai išsakyto noro pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi ir įgyvendino unikalų projektą, sukūrė 3D instaliaciją–kvietimą, o dešimtyje geriausių sostinės restoranų buvo rezervuoti staliukai „Ronaldo ir Messi“ vardu.

Rezultatais džiaugiasi

I. Romanovskienė kampaniją vertina labai gerai.

„Mums pavyko įgyvendinti viską, ko norėjome. Svajojome, kad pats Ronaldo pasidalintų mūsų žinute, bet tai buvo labiau svajonė nei pamatuotas siekis. Suprantame, kokios žaidimo taisyklės yra tiek didžiajame sporte, tiek mega žvaigždžių dalyvavime rinkodaroje“, – kalba „Go Vilnius“ vadovė.

Ji priduria, kad jų žingsnis buvo „va bank“, svarbiausia buvo išnaudoti situaciją ir atkreipti dėmesį į Vilnių.

„Tai, kad pavyko per tokį rekordiškai trumpą laiką visą tai įgyvendinti, suteikia neapsakomą pasididžiavimo puikia komanda jausmą. O tarptautiniu mastu viskas taip pat pavyko su kaupu, dar neturiu naujausio monitoringo, tačiau kampanija sulaukė dėmesio ir Vokietijoje, ir Šveicarijoje, ir Olandijoje, ir Portugalijoje. Socialinėje medijoje taip pat matėme puikų vartotojų įsitraukimą“, – džiaugiasi I. Romanovskienė.

nuotrauka::2

Cristiano Ronaldo ir Portugalijos rinktinė į Lietuvos sostinę atvyko sekmadienį, o vakar, antradienį vakare Lietuvos nacionalinė ekipa sužaidė su portugalais atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo čempionatą rungtynes.

Portugalijos rinktinė šventė pergalę 5:1, keturis įvarčius į Lietuvos rinktinės vartus įmušė C. Ronaldo.

Ne pirmas garsus šūvis

VŽ rašė, kad kvietimą minėtai kampanijai, skirtai C. Ronaldo, sukūrė žinoma menininkė Jolita Vaitkutė, iš kiekvienam geram restoranui privalomų atributų (indų, dekoracijų, žalumynų) bei austrių, midijų, kriaušių, vynuogių, sūrių, kavos, figų, desertų, daržovių, lietuviškos ruginės duonos ir kitų gourmet maisto produktų, sudėliojusi 8 metrų ilgio ir 3 metrų pločio trimatį jų paveikslą.

Iš 658 detalių per 27 valandas sukurtos instaliacijos nuotrauka miesto vardu ir buvo įteikta Portugalijos futbolo komandos vadovams.

Tai ne pirma ryški „Go Vilnius“ kampanija. Pernai daugybės dėmesio sulaukė skandalingoji kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ („Vilnius – Europos G taškas“).

Nors vertinimų būta įvairių, kampanija tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pateko tarp penkių finalistų geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje.

Kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą. Pernyščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiuoja nemenką šuolį – 25%, o tarp priežasčių tyrėjai vardija ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 6

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau