Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija

Publikuota: 2019-09-10
Kampanijos nuotr.
svg svg
Kampanijos nuotr.

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė nuo šiol vadinsis „Ignitis“ vardu. Tai vienas didesnių prekės ženklų atsinaujinimų per šiuos metus Lietuvoje.

VŽ rašė, kad „Lietuvos energija“ dar balandį Valstybiniam patentų biurui ir ES intelektinės nuosavybės tarnybai pateikė paraiškas registruoti prekės ženklus „Ignitis“, „Ignitis grupė“, „Ignitis group“, „Ignitis power“, „Ignitis gamyba“, „Ignitis saulės parkai“, „Ignitis gamybos optimizavimas“, „Ignitis on“ ir „Ignitis savitarna“, bei su jais susijusius logotipus.

Šiuo metu prekių ženklai jau įregistruoti, ir bendrovė pradėjo prekės ženklo keitimo komunikacinę kampaniją.

Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, „Ignitis“ grupės Komunikacijos tarnybos vadovė, skaičiuoja, kad visoje įmonių grupėje iki šiol buvo virš 14 skirtingų logotipų, per 20 skirtingų įmonių, tad apie jokį bendrą prekės ženklų pozicionavimą iki šiol nebuvo net kalbos.

„Atsispirdami nuo LE2030 veiklos strategijos, dar pernai konsolidavome keletą prekės ženklų, tačiau vartotojas turėjo ir „Gilę“, ir elektroninių mokėjimų agentūrą EMA, ir „Lietuvos energijos tiekimą“, ir „Geton“ Latvijoje, Lenkijoje. Vartotojui, klientui maišaties netrūko, tad bandome supaprastinti kelią ir viliamės, kad įmonių jungimas po vienu ženklu „Ignitis“ bus pasiteisinęs verslo sprendimas“, – kalba I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Renkantis naująjį prekės ženklą, kuriant logotipą, „Lietuvos energijos“ komunikacijos ir rinkodaros padaliniui talkino ženklodaros agentūra BE&DO.

Gediminas Užkuraitis, BE&DO partneris, strategas, VŽ teigia, kad projekto tikslas ir užduotis buvo padėti organizacijai transformuotis iš nacionalinio energijos tiekėjo į tarptautinį paslaugų prekės ženklą.

„Tai ne paviršutiniškas įmonės prekės ženklo atnaujinimas, o neišvengiamas ir verslo poreikius sekantis pokytis. Įmonė, dirbanti tiek Lietuvos rinkoje, tiek su eksportu, energijos gamyba ir paslaugų tiekimu gyventojams bei verslams, turi begalę tikslų, reikalavimų ir auditorijų. Geriausiai žinomas kompanijos aspektas – elektros tiekimas Lietuvos gyventojams – yra išties tik nedidelė bendro grupės verslo dalis, tad naujasis prekės ženklas apima daug daugiau ir mes negalime jo vertinti tik kaip kasdieniai vartotojai“, – pabrėžia G. Užkuraitis.

VŽ rašė, kad energetikos bendrovė sulaukė pastebėjimų dėl naujojo savo prekės ženklo tapatumo Australijos konsultacijų bendrovei „Ignitis“.

„Taip, matėme australų „Ignitis“ konsultacijų įmonę, artimą jų spalvinę gamą. Geroji žinia, kad jie toli, kad dirba kitame verslo segmente, tad mums pavyko sėkmingai užregistruoti savo prekės ženklą ir Lietuvoje, ir tarptautiniu mastu. Šiandien rasti tarptautinį žodį, kad jo reikšmė, spalvų gama ar forma kokiame nors kontekste nebūtų jau kažkur pasaulyje panaudota, yra be galo sunku“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Naujojo prekės ženklo pristatymo kampaniją ruošė „McCann Vilnius“, taip pat dizaino agentūra „Spark LT“.

VŽ primena, kad šiuo metu energetikos bendrovė yra paskelbusi kūrybos agentūros konkursą.

„Renkamės ne tik vieną vardą, bet konsoliduojame ir biudžetus, mažiname partnerių skaičių“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Plačiau apie prekės ženklo keitimo iššūkius skaitykite čia.

Naujojo prekės ženklo kūrimui, į kurį įėjo tarptautinė analizė, strateginių alternatyvų gryninimas, pozicionavimas, 3 pavadinimų krypčių rengimas, logotipo kūrimas ir t. t., „Lietuvos energijai“ skyrė 42.000 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
„Pinko“ atidaro parduotuvę sostinės PC „Europa“ 

Italų mados prekės ženklas „Pinko“, turintis daugiau nei 250 firminių parduotuvių pasaulyje, pasirašė sutartį...

Prekyba
2021.04.21
Europos superlyga po visų 6 Anglijos klubų pasitraukimo ieškos naujos formos 1

Europos superlyga (ESL) anksti trečiadienį paskelbė, kad ieškos naujos formos po visų šešių Anglijos futbolo...

Laisvalaikis
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Douglas LT“ finansiniai rezultatai: 2020 m. išlaikytas augimas Premium

Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ finansiniai rezultatai laikotarpiu, kuris truko nuo 2019 m.

Prekyba
2021.04.20
Pasaulinis spaudos laisvės indeksas: situacija Europoje nedžiugina

Nevyriausybinė organizacija „Reporteriai be sienų“ skelbia 2021 m. pasaulinį spaudos laisvės indekso...

Rinkodara
2021.04.20
Prekybos verslų skaitmenizavimas: didžiųjų tinklų sprendimai  Premium 1

Mažmeninės prekybos tinklai aktyviau investuoja į skaitmeninius sprendimus, kurie, viena vertus,...

Prekyba
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
„Juodosios“ SEO konkurentų atakos: „Solet Technics“ patirtis Premium 3

Kiekvieno verslo siekiamybė yra atsidurti pirmose „Google“ paieškos pozicijose. Siekdamos susižerti visą...

Rinkodara
2021.04.19
Vasaros atostogų planai: kur krypsta lietuvių norai

Tolimų kelionių šią vasarą dažnas atsisakys: net 53% apklaustųjų teigė atostogoms pasirinksiantys Lietuvą.

Rinkodara
2021.04.18
Trys esminiai patarimai, kaip startuoliams paskleisti žinią apie save  

Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais...

Gazelė
2021.04.18
3 sėkmingiausios naujienos parduotuvių lentynose

Pernai greitojo vartojimo prekių gamintojai šalies mažmeninei rinkai pasiūlė mažiau naujų produktų nei...

Prekyba
2021.04.17
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
A. Mačys apie parduotuvių nuomos kainas: dabar vietoj 60 Eur moku 20 Eur už kv. m  Premium 4

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Eksportas į Japoniją: plėstis per pandemiją padeda vėl „gyvos“ parodos Premium

Nors daugelis verslų ir šalių tebegyvena suvaržymų sąlygomis dėl pandemijos, vis dėlto palengva bandoma...

Prekyba
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
2021.04.15
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
2021.04.15
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku