Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija

Publikuota: 2019-09-10
Kampanijos nuotr.
svg svg
Kampanijos nuotr.

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė nuo šiol vadinsis „Ignitis“ vardu. Tai vienas didesnių prekės ženklų atsinaujinimų per šiuos metus Lietuvoje.

VŽ rašė, kad „Lietuvos energija“ dar balandį Valstybiniam patentų biurui ir ES intelektinės nuosavybės tarnybai pateikė paraiškas registruoti prekės ženklus „Ignitis“, „Ignitis grupė“, „Ignitis group“, „Ignitis power“, „Ignitis gamyba“, „Ignitis saulės parkai“, „Ignitis gamybos optimizavimas“, „Ignitis on“ ir „Ignitis savitarna“, bei su jais susijusius logotipus.

Šiuo metu prekių ženklai jau įregistruoti, ir bendrovė pradėjo prekės ženklo keitimo komunikacinę kampaniją.

Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, „Ignitis“ grupės Komunikacijos tarnybos vadovė, skaičiuoja, kad visoje įmonių grupėje iki šiol buvo virš 14 skirtingų logotipų, per 20 skirtingų įmonių, tad apie jokį bendrą prekės ženklų pozicionavimą iki šiol nebuvo net kalbos.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Atsispirdami nuo LE2030 veiklos strategijos, dar pernai konsolidavome keletą prekės ženklų, tačiau vartotojas turėjo ir „Gilę“, ir elektroninių mokėjimų agentūrą EMA, ir „Lietuvos energijos tiekimą“, ir „Geton“ Latvijoje, Lenkijoje. Vartotojui, klientui maišaties netrūko, tad bandome supaprastinti kelią ir viliamės, kad įmonių jungimas po vienu ženklu „Ignitis“ bus pasiteisinęs verslo sprendimas“, – kalba I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Renkantis naująjį prekės ženklą, kuriant logotipą, „Lietuvos energijos“ komunikacijos ir rinkodaros padaliniui talkino ženklodaros agentūra BE&DO.

Gediminas Užkuraitis, BE&DO partneris, strategas, VŽ teigia, kad projekto tikslas ir užduotis buvo padėti organizacijai transformuotis iš nacionalinio energijos tiekėjo į tarptautinį paslaugų prekės ženklą.

„Tai ne paviršutiniškas įmonės prekės ženklo atnaujinimas, o neišvengiamas ir verslo poreikius sekantis pokytis. Įmonė, dirbanti tiek Lietuvos rinkoje, tiek su eksportu, energijos gamyba ir paslaugų tiekimu gyventojams bei verslams, turi begalę tikslų, reikalavimų ir auditorijų. Geriausiai žinomas kompanijos aspektas – elektros tiekimas Lietuvos gyventojams – yra išties tik nedidelė bendro grupės verslo dalis, tad naujasis prekės ženklas apima daug daugiau ir mes negalime jo vertinti tik kaip kasdieniai vartotojai“, – pabrėžia G. Užkuraitis.

VŽ rašė, kad energetikos bendrovė sulaukė pastebėjimų dėl naujojo savo prekės ženklo tapatumo Australijos konsultacijų bendrovei „Ignitis“.

„Taip, matėme australų „Ignitis“ konsultacijų įmonę, artimą jų spalvinę gamą. Geroji žinia, kad jie toli, kad dirba kitame verslo segmente, tad mums pavyko sėkmingai užregistruoti savo prekės ženklą ir Lietuvoje, ir tarptautiniu mastu. Šiandien rasti tarptautinį žodį, kad jo reikšmė, spalvų gama ar forma kokiame nors kontekste nebūtų jau kažkur pasaulyje panaudota, yra be galo sunku“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Naujojo prekės ženklo pristatymo kampaniją ruošė „McCann Vilnius“, taip pat dizaino agentūra „Spark LT“.

VŽ primena, kad šiuo metu energetikos bendrovė yra paskelbusi kūrybos agentūros konkursą.

„Renkamės ne tik vieną vardą, bet konsoliduojame ir biudžetus, mažiname partnerių skaičių“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Plačiau apie prekės ženklo keitimo iššūkius skaitykite čia.

Naujojo prekės ženklo kūrimui, į kurį įėjo tarptautinė analizė, strateginių alternatyvų gryninimas, pozicionavimas, 3 pavadinimų krypčių rengimas, logotipo kūrimas ir t. t., „Lietuvos energijai“ skyrė 42.000 Eur.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04
Prognozes lenkiantis „Lidl“ spurtas: atotrūkis nuo „Iki“ ir „Maximos“ mažėja Premium

Vienas labiausiai intriguojančių mažmeninės prekybos būtiniausiomis prekėmis sektoriaus aspektų yra...

Prekyba
2022.08.04
Nauja realybė: kai nuo pirkėjo patirties priklauso tolesni pardavimai Premium

2022 m. pirkėjų patirčių tyrimas „Bazaarvoice Shopper Experience“ rodo, kad kažką įsigiję klientai tampa...

Prekyba
2022.08.04
„Euronics International“ prezidentas: negalime ignoruoti akivaizdaus fakto – kainos didėja Premium

Hansas Carpelsas, pirkimų aljanso „Euronics International“ prezidentas, viešėdamas Lietuvoje pažymėjo, kad...

Prekyba
2022.08.03
9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos...

Inovacijos
2022.08.03
Ž. Gavelienė: nesugebėjom pranešti, kad Lietuvoje yra saugu Premium 8

Žydrė Gavelienė, kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ generalinė direktorė ir Nacionalinės turizmo verslo...

Laisvalaikis
2022.08.03
Animacijos studija „MeinArt“ gavo užsakymą kurti Kakės Makės serialą

„Kakės Makės“ prekės ženklui atstovaujanti bendrovė „NJ world“ kitąmet planuoja turėti 8-ias serialo serijas,...

Rinkodara
2022.08.02
„Creditinfo Lietuva“: restoranų bankrotų skaičius šiemet ketvirtadaliu didesnis nei 2021 m.

Nors restoranų kasmet daugėja, jų pajamos vėl kyla, tačiau darbuotojų reikšmingai mažėja, o bankrotų skaičius...

Prekyba
2022.08.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku