Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija

    Publikuota: 2019-09-10
    Kampanijos nuotr.
    svg svg
    Kampanijos nuotr.

    Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė nuo šiol vadinsis „Ignitis“ vardu. Tai vienas didesnių prekės ženklų atsinaujinimų per šiuos metus Lietuvoje.

    VŽ rašė, kad „Lietuvos energija“ dar balandį Valstybiniam patentų biurui ir ES intelektinės nuosavybės tarnybai pateikė paraiškas registruoti prekės ženklus „Ignitis“, „Ignitis grupė“, „Ignitis group“, „Ignitis power“, „Ignitis gamyba“, „Ignitis saulės parkai“, „Ignitis gamybos optimizavimas“, „Ignitis on“ ir „Ignitis savitarna“, bei su jais susijusius logotipus.

    Šiuo metu prekių ženklai jau įregistruoti, ir bendrovė pradėjo prekės ženklo keitimo komunikacinę kampaniją.

    Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, „Ignitis“ grupės Komunikacijos tarnybos vadovė, skaičiuoja, kad visoje įmonių grupėje iki šiol buvo virš 14 skirtingų logotipų, per 20 skirtingų įmonių, tad apie jokį bendrą prekės ženklų pozicionavimą iki šiol nebuvo net kalbos.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „Atsispirdami nuo LE2030 veiklos strategijos, dar pernai konsolidavome keletą prekės ženklų, tačiau vartotojas turėjo ir „Gilę“, ir elektroninių mokėjimų agentūrą EMA, ir „Lietuvos energijos tiekimą“, ir „Geton“ Latvijoje, Lenkijoje. Vartotojui, klientui maišaties netrūko, tad bandome supaprastinti kelią ir viliamės, kad įmonių jungimas po vienu ženklu „Ignitis“ bus pasiteisinęs verslo sprendimas“, – kalba I. Vozbutaitė-Beliauskė.

    Renkantis naująjį prekės ženklą, kuriant logotipą, „Lietuvos energijos“ komunikacijos ir rinkodaros padaliniui talkino ženklodaros agentūra BE&DO.

    Gediminas Užkuraitis, BE&DO partneris, strategas, VŽ teigia, kad projekto tikslas ir užduotis buvo padėti organizacijai transformuotis iš nacionalinio energijos tiekėjo į tarptautinį paslaugų prekės ženklą.

    „Tai ne paviršutiniškas įmonės prekės ženklo atnaujinimas, o neišvengiamas ir verslo poreikius sekantis pokytis. Įmonė, dirbanti tiek Lietuvos rinkoje, tiek su eksportu, energijos gamyba ir paslaugų tiekimu gyventojams bei verslams, turi begalę tikslų, reikalavimų ir auditorijų. Geriausiai žinomas kompanijos aspektas – elektros tiekimas Lietuvos gyventojams – yra išties tik nedidelė bendro grupės verslo dalis, tad naujasis prekės ženklas apima daug daugiau ir mes negalime jo vertinti tik kaip kasdieniai vartotojai“, – pabrėžia G. Užkuraitis.

    VŽ rašė, kad energetikos bendrovė sulaukė pastebėjimų dėl naujojo savo prekės ženklo tapatumo Australijos konsultacijų bendrovei „Ignitis“.

    „Taip, matėme australų „Ignitis“ konsultacijų įmonę, artimą jų spalvinę gamą. Geroji žinia, kad jie toli, kad dirba kitame verslo segmente, tad mums pavyko sėkmingai užregistruoti savo prekės ženklą ir Lietuvoje, ir tarptautiniu mastu. Šiandien rasti tarptautinį žodį, kad jo reikšmė, spalvų gama ar forma kokiame nors kontekste nebūtų jau kažkur pasaulyje panaudota, yra be galo sunku“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

    Naujojo prekės ženklo pristatymo kampaniją ruošė „McCann Vilnius“, taip pat dizaino agentūra „Spark LT“.

    VŽ primena, kad šiuo metu energetikos bendrovė yra paskelbusi kūrybos agentūros konkursą.

    „Renkamės ne tik vieną vardą, bet konsoliduojame ir biudžetus, mažiname partnerių skaičių“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

    Plačiau apie prekės ženklo keitimo iššūkius skaitykite čia.

    Naujojo prekės ženklo kūrimui, į kurį įėjo tarptautinė analizė, strateginių alternatyvų gryninimas, pozicionavimas, 3 pavadinimų krypčių rengimas, logotipo kūrimas ir t. t., „Lietuvos energijai“ skyrė 42.000 Eur.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Nuomonės lyderių TOP30: per pusmetį – trečdalis naujų veidų

    Per pusmetį kalbėtojų TOP 30-tuke atsirado trečdalis naujų veidų, rodo naujas „Kantar“ Verslo nuomonės...

    Rinkodara
    2023.09.27
    Mėnesio prekių ženklai: „Bottlery In Art“, traškučių ekspertai ir anekdotinės kainos Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų rugpjūtį sulaukė 217 prekių registracijos paraiškų, tai beveik 19%...

    Rinkodara
    2023.09.27
    „Enefit“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

    Nepriklausomas elektros tiekėjas „Enefit“ pradėjo darbus su konkursą laimėjusiais naujais komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.09.26
    Vilniaus savivaldybės sprendimai lemia nelygias konkurencijos sąlygas lauko reklamos sektoriuje Verslo tribūna 2

    Be lauko ekranų modernus miestas jau neįsivaizduojamas. Prie prekybos centrų, gatvių ir sankryžų įrengti...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Šlubuojančių įstatymų įkaitai

    Vienos grožio klinikos, neseniai gavusios pirmąją reikšmingą baudą dėl Reklamos įstatymo pažeidimo, gretas...

    Nuomonės
    2023.09.25
    Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“ Premium 1

    Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Krepšinio ir įkyrių lošimų reklamų duetas – be ugnelės Premium

    Nors krepšinis – neginčijama antroji lietuvių religija, svarbiausių šio sporto renginių žiūrimumas TV mažėja.

    Rinkodara
    2023.09.24
    Augančiame radijo segmente – griežtas KT verdiktas, apie kurį kalbama tik puse lūpų Premium 4

    Konkurencijos taryba (KT) leidimo šiam sandoriui nedavė nustačiusi, kad įgyvendinus koncentraciją būtų...

    Žiniasklaida
    2023.09.22
    Prekės ženklo pavadinimo kūrimas: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena? Verslo tribūna 2

    Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese, kadangi dažnai tai yra pirmasis kontaktas su...

    Rinkodara
    2023.09.22
    R. Murdochas atsistatydina iš „Fox“ ir „News Corp“ pirmininko pareigų

    Legendinis žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas ketvirtadienį paskelbė, kad atsistatydina iš „Fox...

    Žiniasklaida
    2023.09.21
    Prekes žymėti tvariomis galės tik tai galintys įrodyti verslai

    Europos parlamentas (EP) ir Taryba preliminariai susitarė dėl naujų taisyklių, kuriomis siekiama suteikti...

    Rinkodara
    2023.09.21
    Nenugalima „Vinted“ magija, „Swedbank“ ir „Telios“ sėkmės koziriai Premium 3

    Geidžiamiausių, dažniausiai medžiojamų talentų tyrimas rodo, kad lojalumas darbdaviui beveik neegzistuoja, –...

    Rinkodara
    2023.09.20
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    TV3 ir LNK auga koja kojon: verslai demonstruoja atsparumą nežinomybei Premium 1

    Televizijos nupūtė vasaros karštį: rudenį pasitinka atnaujintais laidų tinkleliais ir viliasi auditorijos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    „2go“ lauko ekranų tinklas Šiauliuose – modernaus miesto dalis Verslo tribūna

    Šurmuliuojančio miesto gatvėse stovintys lauko ekranai jau yra tapę technologijų ir modernios bei dinamiškos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu Premium

    Veiksmo filmų žvaigždė Arnoldas Schwarzeneggeris tapo naujuoju „Lidl“ namų apyvokos prekių ženklo „Parkside“...

    Rinkodara
    2023.09.16
    Logotipai, jų kūrimas ir verslo identitetas Verslo tribūna

    Mūsų kasdienybė, net jei kartais to nepastebime, yra apsupta įvairiausių logotipų. Juos matome televizoriaus,...

    Rinkodara
    2023.09.15

    Verslo žinių pasiūlymai