Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija

Prasidėjo Lietuvos energijos įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija energetikos bendrovė nuo šiol vadinsis Ignitis vardu. Tai vienas didesnių prekės ženklų atsinaujinimų per šiuos metus Lietuvoje.
VŽ rašė, kad Lietuvos energija dar balandį Valstybiniam patentų biurui ir ES intelektinės nuosavybės tarnybai pateikė paraiškas registruoti prekės ženklus Ignitis, Ignitis grupė, Ignitis group, Ignitis power, Ignitis gamyba, Ignitis saulės parkai, Ignitis gamybos optimizavimas, Ignitis on ir Ignitis savitarna, bei su jais susijusius logotipus.
Šiuo metu prekių ženklai jau įregistruoti, ir bendrovė pradėjo prekės ženklo keitimo komunikacinę kampaniją.
Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, Ignitis grupės Komunikacijos tarnybos vadovė, skaičiuoja, kad visoje įmonių grupėje iki šiol buvo virš 14 skirtingų logotipų, per 20 skirtingų įmonių, tad apie jokį bendrą prekės ženklų pozicionavimą iki šiol nebuvo net kalbos.
Atsispirdami nuo LE2030 veiklos strategijos, dar pernai konsolidavome keletą prekės ženklų, tačiau vartotojas turėjo ir Gilę, ir elektroninių mokėjimų agentūrą EMA, ir Lietuvos energijos tiekimą, ir Geton Latvijoje, Lenkijoje. Vartotojui, klientui maišaties netrūko, tad bandome supaprastinti kelią ir viliamės, kad įmonių jungimas po vienu ženklu Ignitis bus pasiteisinęs verslo sprendimas, kalba I. Vozbutaitė-Beliauskė.
Renkantis naująjį prekės ženklą, kuriant logotipą, Lietuvos energijos komunikacijos ir rinkodaros padaliniui talkino ženklodaros agentūra BE&DO.
Gediminas Užkuraitis, BE&DO partneris, strategas, VŽ teigia, kad projekto tikslas ir užduotis buvo padėti organizacijai transformuotis iš nacionalinio energijos tiekėjo į tarptautinį paslaugų prekės ženklą.
Tai ne paviršutiniškas įmonės prekės ženklo atnaujinimas, o neišvengiamas ir verslo poreikius sekantis pokytis. Įmonė, dirbanti tiek Lietuvos rinkoje, tiek su eksportu, energijos gamyba ir paslaugų tiekimu gyventojams bei verslams, turi begalę tikslų, reikalavimų ir auditorijų. Geriausiai žinomas kompanijos aspektas elektros tiekimas Lietuvos gyventojams yra išties tik nedidelė bendro grupės verslo dalis, tad naujasis prekės ženklas apima daug daugiau ir mes negalime jo vertinti tik kaip kasdieniai vartotojai, pabrėžia G. Užkuraitis.
VŽ rašė, kad energetikos bendrovė sulaukė pastebėjimų dėl naujojo savo prekės ženklo tapatumo Australijos konsultacijų bendrovei Ignitis.
Taip, matėme australų Ignitis konsultacijų įmonę, artimą jų spalvinę gamą. Geroji žinia, kad jie toli, kad dirba kitame verslo segmente, tad mums pavyko sėkmingai užregistruoti savo prekės ženklą ir Lietuvoje, ir tarptautiniu mastu. Šiandien rasti tarptautinį žodį, kad jo reikšmė, spalvų gama ar forma kokiame nors kontekste nebūtų jau kažkur pasaulyje panaudota, yra be galo sunku, pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.
Naujojo prekės ženklo pristatymo kampaniją ruošė McCann Vilnius, taip pat dizaino agentūra Spark LT.
VŽ primena, kad šiuo metu energetikos bendrovė yra paskelbusi kūrybos agentūros konkursą.
Renkamės ne tik vieną vardą, bet konsoliduojame ir biudžetus, mažiname partnerių skaičių, pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.
Plačiau apie prekės ženklo keitimo iššūkius skaitykite čia.
Naujojo prekės ženklo kūrimui, į kurį įėjo tarptautinė analizė, strateginių alternatyvų gryninimas, pozicionavimas, 3 pavadinimų krypčių rengimas, logotipo kūrimas ir t. t., Lietuvos energijai skyrė 42.000 Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti