Kuria alternatyvą automobilių skelbimų segmente, žvalgo ir NT

Publikuota: 2019-09-08
Elvijus Gudžiūnas, UAB „All Media Digital“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Elvijus Gudžiūnas, UAB „All Media Digital“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Rinkos dalyviai teigia, kad specializuotų skelbimų rinka Lietuvoje sukoncentruota vienose rankose, o tai per pastaruosius metus lėmė kainų šuolį juose.

Elvijus Gudžiūnas, buvęs bendrovės „Tipro Group“ vadovas, kurią pernai metų pabaigoje įsigijo „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, šiandien stovintis už „All Media Digital“ vairo, sutinka, kad stebint susidariusią situaciją skelbimų rinkoje, nuomonių, kalbų yra visokių.

Tačiau, pasak E. Gudžiūnas, vis tik verslai nėra nepajudinami.

„Taip, visi matome ir jaučiame susidariusią koncentraciją, tačiau tai kartu yra ir galimybė kitiems pagalvoti, kaip pabandyti išryškinti savo privalumus ir pakonkuruoti“, – įsitikinęs E. Gudžiūnas.

Kaip pavyzdį pašnekovas pateikia nemokamų skelbimų portalą „Autobilis.lt“ (jis priklauso UAB „Zotas“, kurio 100% akcijų priklauso E. Gudžiūnui), kuris startavo šį kovą.

„Potencialą geriausiai parodo augantis skelbimų skaičius: prieš pusmetį pradėjome nuo 4.000 lengvųjų automobilių skelbimų, o prieš mėnesį „Autobilis.lt“ jau skaičiavo apie 11.500, kai tuo metu rinkos senbuviai „Alio.lt“ – apie 9.500, „Autogidas.lt“ – per 12.500, „Autoplius“ – daugiau nei 40.000. Mūsų šuolis yra didžiausias, augimo tempus išlaikyti tikimės ir toliau“, – kalba E. Gudžiūnas.

Portalas „Autobilis.lt“ yra nemokamas, mokėti čia reikia tik kai vartotojas nori paryškinti skelbimą, iškelti jį į aukštesnes pozicijas. Tokios strategijos tikimasi laikytis artimiausius kelerius metus.

Kartu yra atnaujinami bei vystomi ir „All Media Digital“ valdomi portalai: „Skelbimai.lt“, „Skelbikas.lt“, „Eshops.lt“.

„Ėmėmės portalų programavimo, atnaujinimo darbų, tikimės per mėnesį du jau turėti galutinį variantą, kurio siekiame. Mūsų planas – palengva, nesiblaškant, skiriant pakankamai lėšų rinkodarai stebėti, kaip reaguoja rinka, ir priklausomai nuo to judėti toliau“, – VŽ teigia E. Gudžiūnas ir pabrėžia, kad mato galimybių atsiriekti tam tikrą dalį, augti.

„Jei matysime, kad yra grąža, kad rinka tikrai ieško alternatyvų, kad verslai, kurie yra pagrindiniai skelbimų generatoriai – NT ir automobilių pardavėjai – žiūri į tai pozityviai, bandysime būti dar aktyvesni“, – žada E. Gudžiūnas.

Tačiau pirmiausia tie pagrindiniai rinkos dalyviai, kurie labiausiai verkia, turėtų ne sėdėti rankas sudėję ir dejuoti, o veikti ir ieškoti galimybių, sako pašnekovas.

„NT įmonės, automobilių prekeiviai pirmiausia patys turi užduoti klausimą sau, kuriuo keliu jie eina. Nes jie taip pat šiandien prisideda prie esamos situacijos, monopolijos palaikymo, kai nebando ieškoti alternatyvių variantų. Mes esame didelė medijų grupė, kartu jungianti ir internetą, ir TV, kuri kaip rodo pasaulinė patirtis, labai tinka skelbimų portalų auginimui, bet norisi ir NT, kitų rinkos dalyvių iniciatyvų, o mes tikrai esame pasiruošę tas galimybes pasiūlyti“, – tikina E. Gudžiūnas.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Š. Keserauskas: skelbimų rinkoje pradėtas tyrimas dėl piktnaudžiavimo padėtimi“

TAIP PAT SKAITYKITE: Skelbimų portalų rinka: dominuojančios platformos varžo galvas keliančius naujokus

Jis neslepia, kad prieš trejus ketverius metus kalbėjosi su NT sektoriaus įmonėmis, tačiau pokalbiai taip ir nevirto realiais projektais.

„Kartu šie potencialūs projektai nėra visiškai palaidoti, tačiau norisi matyti visų suinteresuotųjų pusių degančias akis, – pabrėžia E. Gudžiūnas. – Automobilių segmente kuriame alternatyvą didiesiems konkurentams. NT segmente gal yra sunkiau, nes neturime patys nuo ko atsispirti, tačiau minčių, idėjų turime, dėliojamės įvairius variantus.“

Paklaustas, ką rinkai atneš „Apax Partners“, naujieji skelbimų lyderių savininkai, kuriems šis pirkinys buvo pirmoji investicija Baltijos šalyse ir jau 9-oji skelbimų srityje, E. Gudžiūnas svarsto, kad galime laukti ir daugiau sandorių.

„Nei vienas investicinis fondas neperka vieno verslo. Puikus to pavyzdys, kai prieš kelerius metus JAV privataus kapitalo investicijų bendrovės „Providence Equity Partners“ įsigijo ir „Bitę“, ir žiniasklaidos koncerno „Modern Times Group“ valdytą TV3 verslą. Manau, kad panašiai bus ir šiuo atveju, turime laukti dar kažkokio šio fondo įsigijimo“, – prognozuoja E. Gudžiūnas.

Plačiau skaitykite čia.

[infogram id="2c4b6827-0f9e-4be1-a4d9-076b243c5828" prefix="Qlk" format="interactive" title="rinkodara-skelbimu-portalai"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau