Kuria alternatyvą automobilių skelbimų segmente, žvalgo ir NT

Publikuota: 2019-09-08
Elvijus Gudžiūnas, UAB „All Media Digital“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Elvijus Gudžiūnas, UAB „All Media Digital“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Rinkos dalyviai teigia, kad specializuotų skelbimų rinka Lietuvoje sukoncentruota vienose rankose, o tai per pastaruosius metus lėmė kainų šuolį juose.

Elvijus Gudžiūnas, buvęs bendrovės „Tipro Group“ vadovas, kurią pernai metų pabaigoje įsigijo „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, šiandien stovintis už „All Media Digital“ vairo, sutinka, kad stebint susidariusią situaciją skelbimų rinkoje, nuomonių, kalbų yra visokių.

Tačiau, pasak E. Gudžiūnas, vis tik verslai nėra nepajudinami.

„Taip, visi matome ir jaučiame susidariusią koncentraciją, tačiau tai kartu yra ir galimybė kitiems pagalvoti, kaip pabandyti išryškinti savo privalumus ir pakonkuruoti“, – įsitikinęs E. Gudžiūnas.

Kaip pavyzdį pašnekovas pateikia nemokamų skelbimų portalą „Autobilis.lt“ (jis priklauso UAB „Zotas“, kurio 100% akcijų priklauso E. Gudžiūnui), kuris startavo šį kovą.

„Potencialą geriausiai parodo augantis skelbimų skaičius: prieš pusmetį pradėjome nuo 4.000 lengvųjų automobilių skelbimų, o prieš mėnesį „Autobilis.lt“ jau skaičiavo apie 11.500, kai tuo metu rinkos senbuviai „Alio.lt“ – apie 9.500, „Autogidas.lt“ – per 12.500, „Autoplius“ – daugiau nei 40.000. Mūsų šuolis yra didžiausias, augimo tempus išlaikyti tikimės ir toliau“, – kalba E. Gudžiūnas.

Portalas „Autobilis.lt“ yra nemokamas, mokėti čia reikia tik kai vartotojas nori paryškinti skelbimą, iškelti jį į aukštesnes pozicijas. Tokios strategijos tikimasi laikytis artimiausius kelerius metus.

Kartu yra atnaujinami bei vystomi ir „All Media Digital“ valdomi portalai: „Skelbimai.lt“, „Skelbikas.lt“, „Eshops.lt“.

„Ėmėmės portalų programavimo, atnaujinimo darbų, tikimės per mėnesį du jau turėti galutinį variantą, kurio siekiame. Mūsų planas – palengva, nesiblaškant, skiriant pakankamai lėšų rinkodarai stebėti, kaip reaguoja rinka, ir priklausomai nuo to judėti toliau“, – VŽ teigia E. Gudžiūnas ir pabrėžia, kad mato galimybių atsiriekti tam tikrą dalį, augti.

„Jei matysime, kad yra grąža, kad rinka tikrai ieško alternatyvų, kad verslai, kurie yra pagrindiniai skelbimų generatoriai – NT ir automobilių pardavėjai – žiūri į tai pozityviai, bandysime būti dar aktyvesni“, – žada E. Gudžiūnas.

Tačiau pirmiausia tie pagrindiniai rinkos dalyviai, kurie labiausiai verkia, turėtų ne sėdėti rankas sudėję ir dejuoti, o veikti ir ieškoti galimybių, sako pašnekovas.

„NT įmonės, automobilių prekeiviai pirmiausia patys turi užduoti klausimą sau, kuriuo keliu jie eina. Nes jie taip pat šiandien prisideda prie esamos situacijos, monopolijos palaikymo, kai nebando ieškoti alternatyvių variantų. Mes esame didelė medijų grupė, kartu jungianti ir internetą, ir TV, kuri kaip rodo pasaulinė patirtis, labai tinka skelbimų portalų auginimui, bet norisi ir NT, kitų rinkos dalyvių iniciatyvų, o mes tikrai esame pasiruošę tas galimybes pasiūlyti“, – tikina E. Gudžiūnas.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Š. Keserauskas: skelbimų rinkoje pradėtas tyrimas dėl piktnaudžiavimo padėtimi“

TAIP PAT SKAITYKITE: Skelbimų portalų rinka: dominuojančios platformos varžo galvas keliančius naujokus

Jis neslepia, kad prieš trejus ketverius metus kalbėjosi su NT sektoriaus įmonėmis, tačiau pokalbiai taip ir nevirto realiais projektais.

„Kartu šie potencialūs projektai nėra visiškai palaidoti, tačiau norisi matyti visų suinteresuotųjų pusių degančias akis, – pabrėžia E. Gudžiūnas. – Automobilių segmente kuriame alternatyvą didiesiems konkurentams. NT segmente gal yra sunkiau, nes neturime patys nuo ko atsispirti, tačiau minčių, idėjų turime, dėliojamės įvairius variantus.“

Paklaustas, ką rinkai atneš „Apax Partners“, naujieji skelbimų lyderių savininkai, kuriems šis pirkinys buvo pirmoji investicija Baltijos šalyse ir jau 9-oji skelbimų srityje, E. Gudžiūnas svarsto, kad galime laukti ir daugiau sandorių.

„Nei vienas investicinis fondas neperka vieno verslo. Puikus to pavyzdys, kai prieš kelerius metus JAV privataus kapitalo investicijų bendrovės „Providence Equity Partners“ įsigijo ir „Bitę“, ir žiniasklaidos koncerno „Modern Times Group“ valdytą TV3 verslą. Manau, kad panašiai bus ir šiuo atveju, turime laukti dar kažkokio šio fondo įsigijimo“, – prognozuoja E. Gudžiūnas.

Plačiau skaitykite čia.

[infogram id="2c4b6827-0f9e-4be1-a4d9-076b243c5828" prefix="Qlk" format="interactive" title="rinkodara-skelbimu-portalai"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 21

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau