Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei

Publikuota: 2019-09-08
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
svg svg
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
 

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą, socialinis tinklas „LinkedIn“ gali tapti naudingu įrankiu.

Pasak „Hubspot“ platformos, „LinkedIn“ yra 277% efektyvesnis kanalas už „Facebook“, pritraukiant potencialius B2B klientus. Kaip teigia „LinkedIn“ atstovai, net 90% TOP pardavimo vadybininkų naudoja socialinius tinklus kaip pardavimo įrankį.

Jei jūsų įmonė naudojasi „Facebook“ jau kelerius metus, tikriausiai pastebėjote, kad žmonių įsitraukimas smarkiai sumažėjo. Sekėjai rečiau spaudžia „patinka“ mygtuką ir komentuoja jūsų sukurtą turinį.

Taip yra, nes „Facebook“ jau kelis metus tendencingai mažina organinių žinučių pasiekiamumą, todėl norėdami padidinti savo turinio sklaidą, turėsite pirkti reklamą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šiame kontekste „LinkedIn“ turi didelį pranašumą – daugelis ekspertų įvardija, kad tai yra vienas iš geriausių socialinių tinklų, kuriame įkelta žinutė gali organiškai pasiekti didžiausią žmonių skaičių. Vadinasi, jums nereikia papildomai investuoti pinigų į turinio sklaidą. Jeigu jūsų sukurtas turinys yra įtraukiantis ir aktualus, jis organiškai pasieks didelę auditoriją be papildomų pastangų.

Kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas įmonei

Čia kiekviena įmonė gali susikurti savo paskyrą ir pradėti burti virtualią bendruomenę. Štai keli pagrindiniai argumentai, kodėl jūsų įmonei reikėtų būti „LinkedIn“.

Dalinantis naujienomis apie įmonės gyvenimą, pasiekimus galima kurti patrauklaus darbdavio įvaizdį. Šiais laikais tai ypatingai svarbus akcentas, kai žmonės būsimą darbdavį pasirenka ne tik pagal siūlomą algą, bet ir įmonės kultūrą, kolegas.

Labai didelė tikimybė, kad jūsų įmonės darbuotojai jau naudojasi „LinkedIn“. Todėl šis socialinis tinklas gali tapti papildomu komunikacijos kanalu, per kurį jūsų darbuotojai gali sužinoti įmonės naujienas ir jomis pasidalinti su savo draugais.

„LinkedIn“ yra idealus įrankis ieškant naujų kolegų. Platforma suteikia galimybę įmonėms viešinti savo darbo skelbimus. Skirtumas tarp įprastinių darbo portalų yra tas, kad jūs galite pasiekti ir tuos žmones, kurie aktyviai darbo neieško. Pavyzdžiui, jūsų įkeltą darbo skelbimą „LinkedIn“ algoritmai rekomenduos tiems, kurie dirba panašų darbą kitose įmonėse.

[infogram id="e6acd40c-cc84-493d-baf5-8d1712677a32" prefix="Hoi" format="interactive" title="Rinkodara-linkedin"]

Klaidos naudojantis „LinkedIn“

Viena iš didžiausių klaidų – strategijos nebuvimas. Prieš pradėdami naudotis „LinkedIn“, atsakykite sau į kelis klausimus:

Kokį tikslą norite pasiekti?

Kaip „LinkedIn“ gali prisidėti prie jūsų įmonės tikslų?

Kaip matuosite sėkmę?

Kas jūsų tikslinė auditorija?

Koks bus jūsų bendravimo stilius – formalus, neformalus?

Koks bus turinys?

Kaip dažnai kelsite turinį?

Tik atsakę į šiuos klausimus, galite žengti kitą žingsnį ir susikurti paskyrą. Šiame etape dažnai pasitaikanti klaida – nepilnai užpildyta įmonės paskyra. Neprofesionalus, skurdus įmonės prisistatymas verčia abejoti jos patikimumu ir įvaizdžiu. Todėl iš pradžių labai svarbu skirti laiko ir įkelti įmonės logotipą ir įvaizdinę nuotrauką, taip pat užpildyti visus laukus: sukurti įmonės aprašymą, nurodyti darbuotojų skaičių, pateikti nuorodą į svetainę.

Kita dažnai pasitaikanti klaida – darbuotojų pasyvumas. Įmonei svarbu edukuoti darbuotojus, parodyti, kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas tiek įmonei, tiek kiekvienam iš jų. Kuo aktyvesni bus jūsų darbuotojai „LinkedIn“ tinkle, tuo įmonės naujienų sklaida bus didesnė. Kuo daugiau darbuotojų naudosis šiuo socialiniu tinklu, tuo greičiau ir lengviau potencialus darbuotojas pastebės jūsų įmonę.

Netinkamas, neįtraukiantis turinys taip pat trukdys pasinaudoti visais „LinkedIn“ privalumais. Žinutės, skatinančios pirkti ar išbandyti paslaugas, šio tinklo bendruomenei neįdomios. Vietoje jų geriau papasakokite apie įmonę ir jos žmones, kultūrą, tradicijas. Rekomenduočiau turinį praplėsti rinkos tendencijomis, aktualijomis – taip pademonstruosite savo ekspertišumą ir profesionalumą.

Norite pamatyti, kaip atrodo pavyzdinė įmonės paskyra? Atsidarykite įdarbinimo agentūros „Hays“ paskyrą, kurią jau kelis metus iš eilės „LinkedIn“ įvardina kaip geriausią.

nuotrauka::1noncrop

Prieš kuriant asmeninę paskyrą „LinkedIn“, taip pat dera atlikti namų darbus. Kaip ir įmonės, savo asmeninėje paskyroje pateikite išsamią informaciją apie savo karjeros kelią, turimus įgūdžius ir kompetenciją.

Jūsų tikslas yra parodyti, kaip augote kaip specialistas, nes labai dažnai nuomonę apie jus žmonės susidarys būtent iš šios informacijos. Jei „Facebook“ paskyroje tinka nuotrauka iš paplūdimio ar vakarėlio, „LinkedIn“ jūsų profilio nuotrauka turi būti kokybiška ir profesionali.

„LinkedIn“ – tai nišinis socialinis tinklas, tačiau sėkmingi pavyzdžiai rodo, kad šioje platformoje pasidalintas turinys gali pasiekti didesnę auditoriją nei kituose socialiniuose tinkluose.

Kartu „LinkedIn“ gali padėti suburti stiprią komandą, kurios tradiciniais kanalais negalėtumėte sukompektuoti. Tačiau norint būti sėkmingu šiame socialiniame tinkle, reikia investuoti nemažai laiko, aiškinantis, kaip veikia algoritmai, tačiau grąža, kurią gaus įmonė ar darbuotojas, viską atpirks su kaupu.

Komentaro autorius – Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Lietuva vienijasi: prasideda didžiausia akcija Ukrainai palaikyti 3

Jau bemaž metai, kai Ukrainoje vyksta Rusijos pradėtas nuožmus karas, pakeitęs ne tik ukrainiečių, bet ir...

Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

„Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

Rinkodara
2023.01.25
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

Rinkodara
2023.01.24
„Forbes“, „Vanity Fair“ ar CNN: kaip Lietuvos verslui būti pastebėtam Premium

Pernai ne viena Lietuvos įmonė sulaukė publikacijų tarptautinėje žiniasklaidoje. Ekspertės dalijasi...

Rinkodara
2023.01.22
Reklamos agentūra „All Caps“ atskyrė 3D dizaino studiją 1

Pastaruosius metus veikęs kaip reklamos agentūros „All Caps“ vidinis 3D skyrius, nuo šiol „Big Eyeballs“...

Rinkodara
2023.01.21
„Novaturo“ komandoje – nauja komunikacijos vadovė

Kelionių operatoriaus „Novaturas“ stiprina vadovų komandą. Nuo sausio vidurio prie bendrovės prisijungė ir...

Rinkodara
2023.01.19
Sandorių nuojauta žiniasklaidos rinkoje: TV3 akiratyje – M-1 grupė Premium 3

Žiniasklaidos rinkoje jau kurį laiką sklando kalbos, kad UAB „All Media Lithuania“, jungianti TV3 grupę, turi...

Žiniasklaida
2023.01.18
Reputacijos matavimo sprendimą sukūrusi „Repsense“ pritraukė 0,5 mln. Eur investiciją 1

Lietuvių įkurta duomenų analizės bendrovė „Repsense“, praėjusių metų pabaigoje pristačiusi pirmąjį...

Inovacijos
2023.01.17
E. komercijos kūrėja „Adeo Web“ turi naują vadovą Premium 2

Prie informacinių technologijų ir e. komercijos sprendimų kūrėjos „Adeo Web“ vairo stojo ilgametis bendrovės...

Rinkodara
2023.01.15
D. Acemoglu. Tikrų socialinių tinklų pabaiga

Milijardai žmonių visame pasaulyje negali atsitraukti nuo savo mobiliųjų telefonų, tačiau jų vartojama...

Nuomonės
2023.01.15
Taikli reakcija į įvykius: įspūdingi rezultatai su nuliniu biudžetu Premium

Prekių ženklai Lietuvoje ne taip dažnai yra linkę reaguoti įvykius ir juos pasitelkti savo komunikacijai,...

Rinkodara
2023.01.08
„Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą

32 m. veikianti ir emocinę paramą jaunimui visą parą teikianti nevyriausybinė organizacija „Jaunimo linija“...

Rinkodara
2023.01.07
Rezoliucijų Naujiesiems iliuzija: mažiau skambių pažadų, daugiau mažų žingsnių Premium

Metų sandūra – gera proga pagalvoti apie nuveiktus darbus, apie tai, kaip galėtume būti geresni kitąmet tiek...

Rinkodara
2023.01.05
„Ignitis grupė“ pasirinko dar vienus komunikacijos partnerius 2

Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ laimėjo „Ignitis grupės“ paskelbtą integruotos...

Rinkodara
2023.01.05
Panevėžio sporto arena metus pasitinka su nauju vardu

Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Naujasis...

Rinkodara
2023.01.04
T. Varnas palieka „Good one“, bet skaitmeninės rinkodaros neapleidžia Premium

Praėjusių metų gruodžio 31 d. buvo paskutinė Tomo Varno darbo diena skaitmeninėje agentūroje „Good one“. Jis...

Rinkodara
2023.01.03
Viešbučių ir autorių teisių asociacijų ginčai: teismų karuselėje – šimtatūkstantinės pretenzijos Premium 2

Teismai už neteisėtą kūrinių ir gretutinių teisių objektų naudojimą – TV turinio retransliacijas kambariuose...

Rinkodara
2023.01.02
Darbą pradeda nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 1

Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) vairą perima dviejų metų kadencijai visuotiniame susirinkime...

Rinkodara
2023.01.02
TOP 10 skaitomiausių rinkodaros rubrikos straipsnių

2022 m. daugiausiai „Verslo žinių“ „Premium“ turinio skaitytojų dėmesio sulaukė registruojami nauji vardai...

Rinkodara
2023.01.01
„Dentsu“: kitąmet reklamos išlaidų didėjimą lėtins infliacija ir neapibrėžtumas

Prognozuojama, kad 2023 m. Lietuvoje reklamos išlaidos didės 5,9% ir sieks 216 mln. Eur. Pasaulinėje reklamos...

Rinkodara
2022.12.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku