Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei

Publikuota: 2019-09-08
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
„Edgeless“ komunikacijos vadovas.

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą, socialinis tinklas „LinkedIn“ gali tapti naudingu įrankiu.

Pasak „Hubspot“ platformos, „LinkedIn“ yra 277% efektyvesnis kanalas už „Facebook“, pritraukiant potencialius B2B klientus. Kaip teigia „LinkedIn“ atstovai, net 90% TOP pardavimo vadybininkų naudoja socialinius tinklus kaip pardavimo įrankį.

Jei jūsų įmonė naudojasi „Facebook“ jau kelerius metus, tikriausiai pastebėjote, kad žmonių įsitraukimas smarkiai sumažėjo. Sekėjai rečiau spaudžia „patinka“ mygtuką ir komentuoja jūsų sukurtą turinį.

Taip yra, nes „Facebook“ jau kelis metus tendencingai mažina organinių žinučių pasiekiamumą, todėl norėdami padidinti savo turinio sklaidą, turėsite pirkti reklamą.

Šiame kontekste „LinkedIn“ turi didelį pranašumą – daugelis ekspertų įvardija, kad tai yra vienas iš geriausių socialinių tinklų, kuriame įkelta žinutė gali organiškai pasiekti didžiausią žmonių skaičių. Vadinasi, jums nereikia papildomai investuoti pinigų į turinio sklaidą. Jeigu jūsų sukurtas turinys yra įtraukiantis ir aktualus, jis organiškai pasieks didelę auditoriją be papildomų pastangų.

Kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas įmonei

Čia kiekviena įmonė gali susikurti savo paskyrą ir pradėti burti virtualią bendruomenę. Štai keli pagrindiniai argumentai, kodėl jūsų įmonei reikėtų būti „LinkedIn“.

Dalinantis naujienomis apie įmonės gyvenimą, pasiekimus galima kurti patrauklaus darbdavio įvaizdį. Šiais laikais tai ypatingai svarbus akcentas, kai žmonės būsimą darbdavį pasirenka ne tik pagal siūlomą algą, bet ir įmonės kultūrą, kolegas.

Labai didelė tikimybė, kad jūsų įmonės darbuotojai jau naudojasi „LinkedIn“. Todėl šis socialinis tinklas gali tapti papildomu komunikacijos kanalu, per kurį jūsų darbuotojai gali sužinoti įmonės naujienas ir jomis pasidalinti su savo draugais.

„LinkedIn“ yra idealus įrankis ieškant naujų kolegų. Platforma suteikia galimybę įmonėms viešinti savo darbo skelbimus. Skirtumas tarp įprastinių darbo portalų yra tas, kad jūs galite pasiekti ir tuos žmones, kurie aktyviai darbo neieško. Pavyzdžiui, jūsų įkeltą darbo skelbimą „LinkedIn“ algoritmai rekomenduos tiems, kurie dirba panašų darbą kitose įmonėse.

[infogram id="e6acd40c-cc84-493d-baf5-8d1712677a32" prefix="Hoi" format="interactive" title="Rinkodara-linkedin"]

Klaidos naudojantis „LinkedIn“

Viena iš didžiausių klaidų – strategijos nebuvimas. Prieš pradėdami naudotis „LinkedIn“, atsakykite sau į kelis klausimus:

Kokį tikslą norite pasiekti?

Kaip „LinkedIn“ gali prisidėti prie jūsų įmonės tikslų?

Kaip matuosite sėkmę?

Kas jūsų tikslinė auditorija?

Koks bus jūsų bendravimo stilius – formalus, neformalus?

Koks bus turinys?

Kaip dažnai kelsite turinį?

Tik atsakę į šiuos klausimus, galite žengti kitą žingsnį ir susikurti paskyrą. Šiame etape dažnai pasitaikanti klaida – nepilnai užpildyta įmonės paskyra. Neprofesionalus, skurdus įmonės prisistatymas verčia abejoti jos patikimumu ir įvaizdžiu. Todėl iš pradžių labai svarbu skirti laiko ir įkelti įmonės logotipą ir įvaizdinę nuotrauką, taip pat užpildyti visus laukus: sukurti įmonės aprašymą, nurodyti darbuotojų skaičių, pateikti nuorodą į svetainę.

Kita dažnai pasitaikanti klaida – darbuotojų pasyvumas. Įmonei svarbu edukuoti darbuotojus, parodyti, kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas tiek įmonei, tiek kiekvienam iš jų. Kuo aktyvesni bus jūsų darbuotojai „LinkedIn“ tinkle, tuo įmonės naujienų sklaida bus didesnė. Kuo daugiau darbuotojų naudosis šiuo socialiniu tinklu, tuo greičiau ir lengviau potencialus darbuotojas pastebės jūsų įmonę.

Netinkamas, neįtraukiantis turinys taip pat trukdys pasinaudoti visais „LinkedIn“ privalumais. Žinutės, skatinančios pirkti ar išbandyti paslaugas, šio tinklo bendruomenei neįdomios. Vietoje jų geriau papasakokite apie įmonę ir jos žmones, kultūrą, tradicijas. Rekomenduočiau turinį praplėsti rinkos tendencijomis, aktualijomis – taip pademonstruosite savo ekspertišumą ir profesionalumą.

Norite pamatyti, kaip atrodo pavyzdinė įmonės paskyra? Atsidarykite įdarbinimo agentūros „Hays“ paskyrą, kurią jau kelis metus iš eilės „LinkedIn“ įvardina kaip geriausią.

nuotrauka::1noncrop

Prieš kuriant asmeninę paskyrą „LinkedIn“, taip pat dera atlikti namų darbus. Kaip ir įmonės, savo asmeninėje paskyroje pateikite išsamią informaciją apie savo karjeros kelią, turimus įgūdžius ir kompetenciją.

Jūsų tikslas yra parodyti, kaip augote kaip specialistas, nes labai dažnai nuomonę apie jus žmonės susidarys būtent iš šios informacijos. Jei „Facebook“ paskyroje tinka nuotrauka iš paplūdimio ar vakarėlio, „LinkedIn“ jūsų profilio nuotrauka turi būti kokybiška ir profesionali.

„LinkedIn“ – tai nišinis socialinis tinklas, tačiau sėkmingi pavyzdžiai rodo, kad šioje platformoje pasidalintas turinys gali pasiekti didesnę auditoriją nei kituose socialiniuose tinkluose.

Kartu „LinkedIn“ gali padėti suburti stiprią komandą, kurios tradiciniais kanalais negalėtumėte sukompektuoti. Tačiau norint būti sėkmingu šiame socialiniame tinkle, reikia investuoti nemažai laiko, aiškinantis, kaip veikia algoritmai, tačiau grąža, kurią gaus įmonė ar darbuotojas, viską atpirks su kaupu.

Komentaro autorius – Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
09:05
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau