Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą, socialinis tinklas LinkedIn gali tapti naudingu įrankiu.
Pasak Hubspot platformos, LinkedIn yra 277% efektyvesnis kanalas už Facebook, pritraukiant potencialius B2B klientus. Kaip teigia LinkedIn atstovai, net 90% TOP pardavimo vadybininkų naudoja socialinius tinklus kaip pardavimo įrankį.
Jei jūsų įmonė naudojasi Facebook jau kelerius metus, tikriausiai pastebėjote, kad žmonių įsitraukimas smarkiai sumažėjo. Sekėjai rečiau spaudžia patinka mygtuką ir komentuoja jūsų sukurtą turinį.
Taip yra, nes Facebook jau kelis metus tendencingai mažina organinių žinučių pasiekiamumą, todėl norėdami padidinti savo turinio sklaidą, turėsite pirkti reklamą.
Šiame kontekste LinkedIn turi didelį pranašumą daugelis ekspertų įvardija, kad tai yra vienas iš geriausių socialinių tinklų, kuriame įkelta žinutė gali organiškai pasiekti didžiausią žmonių skaičių. Vadinasi, jums nereikia papildomai investuoti pinigų į turinio sklaidą. Jeigu jūsų sukurtas turinys yra įtraukiantis ir aktualus, jis organiškai pasieks didelę auditoriją be papildomų pastangų.
Kuo LinkedIn gali būti naudingas įmonei
Čia kiekviena įmonė gali susikurti savo paskyrą ir pradėti burti virtualią bendruomenę. Štai keli pagrindiniai argumentai, kodėl jūsų įmonei reikėtų būti LinkedIn.
Dalinantis naujienomis apie įmonės gyvenimą, pasiekimus galima kurti patrauklaus darbdavio įvaizdį. Šiais laikais tai ypatingai svarbus akcentas, kai žmonės būsimą darbdavį pasirenka ne tik pagal siūlomą algą, bet ir įmonės kultūrą, kolegas.
Labai didelė tikimybė, kad jūsų įmonės darbuotojai jau naudojasi LinkedIn. Todėl šis socialinis tinklas gali tapti papildomu komunikacijos kanalu, per kurį jūsų darbuotojai gali sužinoti įmonės naujienas ir jomis pasidalinti su savo draugais.
LinkedIn yra idealus įrankis ieškant naujų kolegų. Platforma suteikia galimybę įmonėms viešinti savo darbo skelbimus. Skirtumas tarp įprastinių darbo portalų yra tas, kad jūs galite pasiekti ir tuos žmones, kurie aktyviai darbo neieško. Pavyzdžiui, jūsų įkeltą darbo skelbimą LinkedIn algoritmai rekomenduos tiems, kurie dirba panašų darbą kitose įmonėse.
[infogram id="e6acd40c-cc84-493d-baf5-8d1712677a32" prefix="Hoi" format="interactive" title="Rinkodara-linkedin"]
Klaidos naudojantis LinkedIn
Viena iš didžiausių klaidų strategijos nebuvimas. Prieš pradėdami naudotis LinkedIn, atsakykite sau į kelis klausimus:
Kokį tikslą norite pasiekti?
Kaip LinkedIn gali prisidėti prie jūsų įmonės tikslų?
Kaip matuosite sėkmę?
Kas jūsų tikslinė auditorija?
Koks bus jūsų bendravimo stilius formalus, neformalus?
Koks bus turinys?
Kaip dažnai kelsite turinį?
Tik atsakę į šiuos klausimus, galite žengti kitą žingsnį ir susikurti paskyrą. Šiame etape dažnai pasitaikanti klaida nepilnai užpildyta įmonės paskyra. Neprofesionalus, skurdus įmonės prisistatymas verčia abejoti jos patikimumu ir įvaizdžiu. Todėl iš pradžių labai svarbu skirti laiko ir įkelti įmonės logotipą ir įvaizdinę nuotrauką, taip pat užpildyti visus laukus: sukurti įmonės aprašymą, nurodyti darbuotojų skaičių, pateikti nuorodą į svetainę.
Kita dažnai pasitaikanti klaida darbuotojų pasyvumas. Įmonei svarbu edukuoti darbuotojus, parodyti, kuo LinkedIn gali būti naudingas tiek įmonei, tiek kiekvienam iš jų. Kuo aktyvesni bus jūsų darbuotojai LinkedIn tinkle, tuo įmonės naujienų sklaida bus didesnė. Kuo daugiau darbuotojų naudosis šiuo socialiniu tinklu, tuo greičiau ir lengviau potencialus darbuotojas pastebės jūsų įmonę.
Netinkamas, neįtraukiantis turinys taip pat trukdys pasinaudoti visais LinkedIn privalumais. Žinutės, skatinančios pirkti ar išbandyti paslaugas, šio tinklo bendruomenei neįdomios. Vietoje jų geriau papasakokite apie įmonę ir jos žmones, kultūrą, tradicijas. Rekomenduočiau turinį praplėsti rinkos tendencijomis, aktualijomis taip pademonstruosite savo ekspertišumą ir profesionalumą.
Norite pamatyti, kaip atrodo pavyzdinė įmonės paskyra? Atsidarykite įdarbinimo agentūros Hays paskyrą, kurią jau kelis metus iš eilės LinkedIn įvardina kaip geriausią.
nuotrauka::1noncrop
Prieš kuriant asmeninę paskyrą LinkedIn, taip pat dera atlikti namų darbus. Kaip ir įmonės, savo asmeninėje paskyroje pateikite išsamią informaciją apie savo karjeros kelią, turimus įgūdžius ir kompetenciją.
Jūsų tikslas yra parodyti, kaip augote kaip specialistas, nes labai dažnai nuomonę apie jus žmonės susidarys būtent iš šios informacijos. Jei Facebook paskyroje tinka nuotrauka iš paplūdimio ar vakarėlio, LinkedIn jūsų profilio nuotrauka turi būti kokybiška ir profesionali.
LinkedIn tai nišinis socialinis tinklas, tačiau sėkmingi pavyzdžiai rodo, kad šioje platformoje pasidalintas turinys gali pasiekti didesnę auditoriją nei kituose socialiniuose tinkluose.
Kartu LinkedIn gali padėti suburti stiprią komandą, kurios tradiciniais kanalais negalėtumėte sukompektuoti. Tačiau norint būti sėkmingu šiame socialiniame tinkle, reikia investuoti nemažai laiko, aiškinantis, kaip veikia algoritmai, tačiau grąža, kurią gaus įmonė ar darbuotojas, viską atpirks su kaupu.
Komentaro autorius Robertas Šapalas, Edgeless, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti