Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei

Publikuota: 2019-09-08
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
„Edgeless“ komunikacijos vadovas.

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą, socialinis tinklas „LinkedIn“ gali tapti naudingu įrankiu.

Pasak „Hubspot“ platformos, „LinkedIn“ yra 277% efektyvesnis kanalas už „Facebook“, pritraukiant potencialius B2B klientus. Kaip teigia „LinkedIn“ atstovai, net 90% TOP pardavimo vadybininkų naudoja socialinius tinklus kaip pardavimo įrankį.

Jei jūsų įmonė naudojasi „Facebook“ jau kelerius metus, tikriausiai pastebėjote, kad žmonių įsitraukimas smarkiai sumažėjo. Sekėjai rečiau spaudžia „patinka“ mygtuką ir komentuoja jūsų sukurtą turinį.

Taip yra, nes „Facebook“ jau kelis metus tendencingai mažina organinių žinučių pasiekiamumą, todėl norėdami padidinti savo turinio sklaidą, turėsite pirkti reklamą.

Šiame kontekste „LinkedIn“ turi didelį pranašumą – daugelis ekspertų įvardija, kad tai yra vienas iš geriausių socialinių tinklų, kuriame įkelta žinutė gali organiškai pasiekti didžiausią žmonių skaičių. Vadinasi, jums nereikia papildomai investuoti pinigų į turinio sklaidą. Jeigu jūsų sukurtas turinys yra įtraukiantis ir aktualus, jis organiškai pasieks didelę auditoriją be papildomų pastangų.

Kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas įmonei

Čia kiekviena įmonė gali susikurti savo paskyrą ir pradėti burti virtualią bendruomenę. Štai keli pagrindiniai argumentai, kodėl jūsų įmonei reikėtų būti „LinkedIn“.

Dalinantis naujienomis apie įmonės gyvenimą, pasiekimus galima kurti patrauklaus darbdavio įvaizdį. Šiais laikais tai ypatingai svarbus akcentas, kai žmonės būsimą darbdavį pasirenka ne tik pagal siūlomą algą, bet ir įmonės kultūrą, kolegas.

Labai didelė tikimybė, kad jūsų įmonės darbuotojai jau naudojasi „LinkedIn“. Todėl šis socialinis tinklas gali tapti papildomu komunikacijos kanalu, per kurį jūsų darbuotojai gali sužinoti įmonės naujienas ir jomis pasidalinti su savo draugais.

„LinkedIn“ yra idealus įrankis ieškant naujų kolegų. Platforma suteikia galimybę įmonėms viešinti savo darbo skelbimus. Skirtumas tarp įprastinių darbo portalų yra tas, kad jūs galite pasiekti ir tuos žmones, kurie aktyviai darbo neieško. Pavyzdžiui, jūsų įkeltą darbo skelbimą „LinkedIn“ algoritmai rekomenduos tiems, kurie dirba panašų darbą kitose įmonėse.

[infogram id="e6acd40c-cc84-493d-baf5-8d1712677a32" prefix="Hoi" format="interactive" title="Rinkodara-linkedin"]

Klaidos naudojantis „LinkedIn“

Viena iš didžiausių klaidų – strategijos nebuvimas. Prieš pradėdami naudotis „LinkedIn“, atsakykite sau į kelis klausimus:

Kokį tikslą norite pasiekti?

Kaip „LinkedIn“ gali prisidėti prie jūsų įmonės tikslų?

Kaip matuosite sėkmę?

Kas jūsų tikslinė auditorija?

Koks bus jūsų bendravimo stilius – formalus, neformalus?

Koks bus turinys?

Kaip dažnai kelsite turinį?

Tik atsakę į šiuos klausimus, galite žengti kitą žingsnį ir susikurti paskyrą. Šiame etape dažnai pasitaikanti klaida – nepilnai užpildyta įmonės paskyra. Neprofesionalus, skurdus įmonės prisistatymas verčia abejoti jos patikimumu ir įvaizdžiu. Todėl iš pradžių labai svarbu skirti laiko ir įkelti įmonės logotipą ir įvaizdinę nuotrauką, taip pat užpildyti visus laukus: sukurti įmonės aprašymą, nurodyti darbuotojų skaičių, pateikti nuorodą į svetainę.

Kita dažnai pasitaikanti klaida – darbuotojų pasyvumas. Įmonei svarbu edukuoti darbuotojus, parodyti, kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas tiek įmonei, tiek kiekvienam iš jų. Kuo aktyvesni bus jūsų darbuotojai „LinkedIn“ tinkle, tuo įmonės naujienų sklaida bus didesnė. Kuo daugiau darbuotojų naudosis šiuo socialiniu tinklu, tuo greičiau ir lengviau potencialus darbuotojas pastebės jūsų įmonę.

Netinkamas, neįtraukiantis turinys taip pat trukdys pasinaudoti visais „LinkedIn“ privalumais. Žinutės, skatinančios pirkti ar išbandyti paslaugas, šio tinklo bendruomenei neįdomios. Vietoje jų geriau papasakokite apie įmonę ir jos žmones, kultūrą, tradicijas. Rekomenduočiau turinį praplėsti rinkos tendencijomis, aktualijomis – taip pademonstruosite savo ekspertišumą ir profesionalumą.

Norite pamatyti, kaip atrodo pavyzdinė įmonės paskyra? Atsidarykite įdarbinimo agentūros „Hays“ paskyrą, kurią jau kelis metus iš eilės „LinkedIn“ įvardina kaip geriausią.

nuotrauka::1noncrop

Prieš kuriant asmeninę paskyrą „LinkedIn“, taip pat dera atlikti namų darbus. Kaip ir įmonės, savo asmeninėje paskyroje pateikite išsamią informaciją apie savo karjeros kelią, turimus įgūdžius ir kompetenciją.

Jūsų tikslas yra parodyti, kaip augote kaip specialistas, nes labai dažnai nuomonę apie jus žmonės susidarys būtent iš šios informacijos. Jei „Facebook“ paskyroje tinka nuotrauka iš paplūdimio ar vakarėlio, „LinkedIn“ jūsų profilio nuotrauka turi būti kokybiška ir profesionali.

„LinkedIn“ – tai nišinis socialinis tinklas, tačiau sėkmingi pavyzdžiai rodo, kad šioje platformoje pasidalintas turinys gali pasiekti didesnę auditoriją nei kituose socialiniuose tinkluose.

Kartu „LinkedIn“ gali padėti suburti stiprią komandą, kurios tradiciniais kanalais negalėtumėte sukompektuoti. Tačiau norint būti sėkmingu šiame socialiniame tinkle, reikia investuoti nemažai laiko, aiškinantis, kaip veikia algoritmai, tačiau grąža, kurią gaus įmonė ar darbuotojas, viską atpirks su kaupu.

Komentaro autorius – Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
FNTT akiratyje atsidūrusios bendrovės ramina klientus, tačiau tyli apie buvusių ir esamų vadovų veiksmus

Šiandien VŽ paskelbė, kad Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriamoje mokesčių slėpimo...

Finansai
2019.10.30
„Tez Tour“ ir bendrininkams – įtarimai dokumentų klastojimu Premium 3

Viena didžiausių kelionių organizatorių UAB „Tez Tour“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Aza...

Prekyba
2019.10.30
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28
„Čili Holdings“ turi naują rinkodaros vadovą

„Čili Holdings“ rinkodaros vadovu prieš kelias dienas dirbti pradėjo Andrius Šilovas. Iki tol bendrovės...

Rinkodara
2019.10.28
Agentūra „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą 1

Viena seniausių šalies reklamos agentūrų „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiandien tampa „TRUTH“.

Rinkodara
2019.10.28
„Skrendu.lt“ patirtis: kaip dirbti, kai „viskas dega“

Klientai šiandien yra itin reiklūs ir gerai žino savo galimybes bei teises, o turizmo srityje dirbančių...

Prekyba
2019.10.27
J. Valančiūno paramos fondas pratęsė bendradarbiavimą su „Olybet“

Vienas pajėgiausių Lietuvos krepšininkų Jonas Valančiūnas ir toliau bendradarbiaus su „Olybet“. Krepšininkas...

Rinkodara
2019.10.26
V. Cucėnas traukiasi iš „Vilniaus prekybos“ komunikacijos komandos 1

Iš „Vilniaus prekybos“ komunikacijos komandos traukiasi Vaidotas Cucėnas, jį laikinai keičia Lukas Radžiūnas,...

Rinkodara
2019.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau