Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei

Publikuota: 2019-09-08
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
„Edgeless“ komunikacijos vadovas.

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą, socialinis tinklas „LinkedIn“ gali tapti naudingu įrankiu.

Pasak „Hubspot“ platformos, „LinkedIn“ yra 277% efektyvesnis kanalas už „Facebook“, pritraukiant potencialius B2B klientus. Kaip teigia „LinkedIn“ atstovai, net 90% TOP pardavimo vadybininkų naudoja socialinius tinklus kaip pardavimo įrankį.

Jei jūsų įmonė naudojasi „Facebook“ jau kelerius metus, tikriausiai pastebėjote, kad žmonių įsitraukimas smarkiai sumažėjo. Sekėjai rečiau spaudžia „patinka“ mygtuką ir komentuoja jūsų sukurtą turinį.

Taip yra, nes „Facebook“ jau kelis metus tendencingai mažina organinių žinučių pasiekiamumą, todėl norėdami padidinti savo turinio sklaidą, turėsite pirkti reklamą.

Šiame kontekste „LinkedIn“ turi didelį pranašumą – daugelis ekspertų įvardija, kad tai yra vienas iš geriausių socialinių tinklų, kuriame įkelta žinutė gali organiškai pasiekti didžiausią žmonių skaičių. Vadinasi, jums nereikia papildomai investuoti pinigų į turinio sklaidą. Jeigu jūsų sukurtas turinys yra įtraukiantis ir aktualus, jis organiškai pasieks didelę auditoriją be papildomų pastangų.

Kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas įmonei

Čia kiekviena įmonė gali susikurti savo paskyrą ir pradėti burti virtualią bendruomenę. Štai keli pagrindiniai argumentai, kodėl jūsų įmonei reikėtų būti „LinkedIn“.

Dalinantis naujienomis apie įmonės gyvenimą, pasiekimus galima kurti patrauklaus darbdavio įvaizdį. Šiais laikais tai ypatingai svarbus akcentas, kai žmonės būsimą darbdavį pasirenka ne tik pagal siūlomą algą, bet ir įmonės kultūrą, kolegas.

Labai didelė tikimybė, kad jūsų įmonės darbuotojai jau naudojasi „LinkedIn“. Todėl šis socialinis tinklas gali tapti papildomu komunikacijos kanalu, per kurį jūsų darbuotojai gali sužinoti įmonės naujienas ir jomis pasidalinti su savo draugais.

„LinkedIn“ yra idealus įrankis ieškant naujų kolegų. Platforma suteikia galimybę įmonėms viešinti savo darbo skelbimus. Skirtumas tarp įprastinių darbo portalų yra tas, kad jūs galite pasiekti ir tuos žmones, kurie aktyviai darbo neieško. Pavyzdžiui, jūsų įkeltą darbo skelbimą „LinkedIn“ algoritmai rekomenduos tiems, kurie dirba panašų darbą kitose įmonėse.

[infogram id="e6acd40c-cc84-493d-baf5-8d1712677a32" prefix="Hoi" format="interactive" title="Rinkodara-linkedin"]

Klaidos naudojantis „LinkedIn“

Viena iš didžiausių klaidų – strategijos nebuvimas. Prieš pradėdami naudotis „LinkedIn“, atsakykite sau į kelis klausimus:

Kokį tikslą norite pasiekti?

Kaip „LinkedIn“ gali prisidėti prie jūsų įmonės tikslų?

Kaip matuosite sėkmę?

Kas jūsų tikslinė auditorija?

Koks bus jūsų bendravimo stilius – formalus, neformalus?

Koks bus turinys?

Kaip dažnai kelsite turinį?

Tik atsakę į šiuos klausimus, galite žengti kitą žingsnį ir susikurti paskyrą. Šiame etape dažnai pasitaikanti klaida – nepilnai užpildyta įmonės paskyra. Neprofesionalus, skurdus įmonės prisistatymas verčia abejoti jos patikimumu ir įvaizdžiu. Todėl iš pradžių labai svarbu skirti laiko ir įkelti įmonės logotipą ir įvaizdinę nuotrauką, taip pat užpildyti visus laukus: sukurti įmonės aprašymą, nurodyti darbuotojų skaičių, pateikti nuorodą į svetainę.

Kita dažnai pasitaikanti klaida – darbuotojų pasyvumas. Įmonei svarbu edukuoti darbuotojus, parodyti, kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas tiek įmonei, tiek kiekvienam iš jų. Kuo aktyvesni bus jūsų darbuotojai „LinkedIn“ tinkle, tuo įmonės naujienų sklaida bus didesnė. Kuo daugiau darbuotojų naudosis šiuo socialiniu tinklu, tuo greičiau ir lengviau potencialus darbuotojas pastebės jūsų įmonę.

Netinkamas, neįtraukiantis turinys taip pat trukdys pasinaudoti visais „LinkedIn“ privalumais. Žinutės, skatinančios pirkti ar išbandyti paslaugas, šio tinklo bendruomenei neįdomios. Vietoje jų geriau papasakokite apie įmonę ir jos žmones, kultūrą, tradicijas. Rekomenduočiau turinį praplėsti rinkos tendencijomis, aktualijomis – taip pademonstruosite savo ekspertišumą ir profesionalumą.

Norite pamatyti, kaip atrodo pavyzdinė įmonės paskyra? Atsidarykite įdarbinimo agentūros „Hays“ paskyrą, kurią jau kelis metus iš eilės „LinkedIn“ įvardina kaip geriausią.

nuotrauka::1noncrop

Prieš kuriant asmeninę paskyrą „LinkedIn“, taip pat dera atlikti namų darbus. Kaip ir įmonės, savo asmeninėje paskyroje pateikite išsamią informaciją apie savo karjeros kelią, turimus įgūdžius ir kompetenciją.

Jūsų tikslas yra parodyti, kaip augote kaip specialistas, nes labai dažnai nuomonę apie jus žmonės susidarys būtent iš šios informacijos. Jei „Facebook“ paskyroje tinka nuotrauka iš paplūdimio ar vakarėlio, „LinkedIn“ jūsų profilio nuotrauka turi būti kokybiška ir profesionali.

„LinkedIn“ – tai nišinis socialinis tinklas, tačiau sėkmingi pavyzdžiai rodo, kad šioje platformoje pasidalintas turinys gali pasiekti didesnę auditoriją nei kituose socialiniuose tinkluose.

Kartu „LinkedIn“ gali padėti suburti stiprią komandą, kurios tradiciniais kanalais negalėtumėte sukompektuoti. Tačiau norint būti sėkmingu šiame socialiniame tinkle, reikia investuoti nemažai laiko, aiškinantis, kaip veikia algoritmai, tačiau grąža, kurią gaus įmonė ar darbuotojas, viską atpirks su kaupu.

Komentaro autorius – Robertas Šapalas, „Edgeless“, kuriančios žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 15

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09
Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai 2

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis...

Rinkodara
2019.09.09
Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija 9

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos...

Rinkodara
2019.09.08
Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei 5

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą,...

Rinkodara
2019.09.08
Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa...

Rinkodara
2019.09.06
„Lietuvos energija“ tampa „Ignitis“: pamokų semiasi iš telekomunikacijų sektoriaus Premium 19

„Lietuvos energijos“ įmonės keičia pavadinimą ir tampa „Ignitis“ grupės dalimi. Naujasis ženklas turėtų...

Rinkodara
2019.09.06
„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę   5

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir...

Rinkodara
2019.09.06
Mažiau plastiko: viešbučiuose nelieka vienkartinių vonios reikmenų buteliukų Premium 4

Didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas „Marriott International“ žengia kitos apgyvendinimo paslaugų milžinės...

Paslaugos
2019.09.04
Į „Eurovaistinę“ grįžta komunikacijos vadovė L. Bielskė 13

Į vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ Komunikacijos vadovės pareigas nuo rugsėjo po motinystės atostogų...

Rinkodara
2019.09.04
„MG Baltic“ byloje apklausiamas M. Katkus: palankus R. Kurlianskio vertinimas buvo svarbus 5

Vilniaus apygardos teisme koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos byloje trečiadienį apklaustas viešųjų...

Rinkodara
2019.09.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau