„Top Sport“ reklamose naudojasi ir konkurentų įdirbiu

Publikuota: 2019-09-03
Stop kadras reklamoje.
Stop kadras reklamoje.

Tarp krepšinio transliacijų karaliaujančios lažybų bendrovės ėmė aštriau minti viena kitai ant kulnų: „Top Sport“ naujausiame savo klipe pasitelkia ir nuolatinį konkurentų „Cbet“ reklamos siužeto elementą – frazę „Tuk Tuk“.

UAB „Tete-a-tete“ savo valdomo prekės ženklo „Cbet“ reklamose jau ne vienus metus transliuoja trumpučius siužetus su aktoriumi Mindaugu Papinigiu su vis pasikartojančia fraze „Tuk Tuk“. Per šiuo metu vykstantį Pasaulio krepšinio čempionatą prekės ženklo klipe be minimo aktoriaus matomi ir garsieji Lietuvos krepšinio aistruoliai – dvyniai iš Latvijos Normundas ir Nauris Maciai.

Savo ruožtu „Top Sport“ startavo su keliais klipais, o viename jų žaismingai sužaidė su konkurentų reklamos elementu – fraze „Tuk Tuk“.

Paklaustas apie tai, Skirmantas Staniulis, „Top Sport“ rinkodaros vadovas, pašmaikštauja, kad viskas įvyko labai natūraliai.

„Pagal statybų reikalavimus statybose yra privalomas WC, kadangi biudžetas ribotas, tai ir buvo pastatytas lauko tualetas. Po klipo „Statybos Lažybos“ filmavimų pasibeldėme į WC, kad kas nors nebūtų likęs viduje, o visą kitą jau matėte „Top Sport“ reklamoje. Kažkas turi įnešti intrigos ir reklamose, ne tik krepšinio aikštelėje“, – nusijuokia S. Staniulis.

Valstybiniame patentų biure „Tete-a-tete“ nėra įregistravusi reklamose naudojamo šūkio „Tuk Tuk“. Bendrovė neatsakė ir į VŽ užklausas.

Registruoja savo šūkį

VŽ rašė, kad „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui neseniai pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus reklamose naudojamą šūkį „Statybos-lažybos“. S. Staniulis VŽ tuokart teigė, jog šūkį registruoja, nes jis tapo matomas, atpažįstamas ir norima jį apsaugoti. „Bandome būti kitokie savo segmente ir išsiskirti. Vien dabar, prasidedant čempionatui, matome net 5 aktyviai besireklamuojančias azartinių lažybų bendroves. Rinka nedidelė, o konkurencija didžiulė“, – kalba S. Staniulis.

Lošimai karaliauja

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad krepšinio aistruoliai per kontrolinį varžybų transliacijų etapą šį rugpjūtį dažniausiai matė lošimų prekės ženklo „Optibet“ reklamas. Šių klipų minimu periodu transliuota 95 vnt.

Toliau rikiuojasi „Biovela“ reklamos su krepšininku Jonu Valančiūnu ir socialinių tinklų žvaigžde Karolina Meschino (81), „Viči“ (71) ir „Švyturys“ (70).

O toliau seka lošimų prekių ženklų trijulė: „Betsafe“ (54), „Olybet“ (53) ir „Top Sport“ (51). „Cbet“ šiame sąraše – 12-a su 28 reklamos klipais.

Tad tarp 12-kos dažniausiai per pasiruošiamąjį etapą reklamose matytų prekės ženklų – bemaž pusė jų susiję su lošimų verslu.

[infogram id="ad966c59-68fb-446a-a39a-e85d17dc610d" prefix="zfL" format="interactive" title="Rinkodara_krepsinis"]

Šiandien – antrasis išbandymas

VŽ primena, kad rugsėjo 1 d. pirmosiose Pasaulio krepšinio čempionato rungtynėse Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė 54 taškų skirtumu sutriuškino grupės autsaiderę, Senegalo rinktinę.

Šiandien Lietuvos rinktinė žaidžia su Kanada, ketvirtadienį – su Australija. VŽ rašė, kad grėsmingiausia pirmojo etapo varžovė atrodo amžina Lietuvos rinktinės priešininkė Australija, pasirengimo rungtynių cikle jau nugalėjusi ir JAV rinktinę.

Po pirmojo etapo 16 geriausių rinktinių – po dvi iš kiekvienos grupės – bus suskirstytos į 4 grupes. Dvi geriausios lietuvių grupės komandos turės sužaisti rungtynes su dviem geriausiomis G grupės komandomis. Tikėtina, kad tai bus Prancūzija ir Vokietija, kurios turėtų „susitvarkyti“ su Jordanija ir Dominikos Respublika.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  4

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
11:23
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 1

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
10:19
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau