„Top Sport“ reklamose naudojasi ir konkurentų įdirbiu

Publikuota: 2019-09-03
Stop kadras reklamoje.
Stop kadras reklamoje.

Tarp krepšinio transliacijų karaliaujančios lažybų bendrovės ėmė aštriau minti viena kitai ant kulnų: „Top Sport“ naujausiame savo klipe pasitelkia ir nuolatinį konkurentų „Cbet“ reklamos siužeto elementą – frazę „Tuk Tuk“.

UAB „Tete-a-tete“ savo valdomo prekės ženklo „Cbet“ reklamose jau ne vienus metus transliuoja trumpučius siužetus su aktoriumi Mindaugu Papinigiu su vis pasikartojančia fraze „Tuk Tuk“. Per šiuo metu vykstantį Pasaulio krepšinio čempionatą prekės ženklo klipe be minimo aktoriaus matomi ir garsieji Lietuvos krepšinio aistruoliai – dvyniai iš Latvijos Normundas ir Nauris Maciai.

Savo ruožtu „Top Sport“ startavo su keliais klipais, o viename jų žaismingai sužaidė su konkurentų reklamos elementu – fraze „Tuk Tuk“.

Paklaustas apie tai, Skirmantas Staniulis, „Top Sport“ rinkodaros vadovas, pašmaikštauja, kad viskas įvyko labai natūraliai.

„Pagal statybų reikalavimus statybose yra privalomas WC, kadangi biudžetas ribotas, tai ir buvo pastatytas lauko tualetas. Po klipo „Statybos Lažybos“ filmavimų pasibeldėme į WC, kad kas nors nebūtų likęs viduje, o visą kitą jau matėte „Top Sport“ reklamoje. Kažkas turi įnešti intrigos ir reklamose, ne tik krepšinio aikštelėje“, – nusijuokia S. Staniulis.

Valstybiniame patentų biure „Tete-a-tete“ nėra įregistravusi reklamose naudojamo šūkio „Tuk Tuk“. Bendrovė neatsakė ir į VŽ užklausas.

Registruoja savo šūkį

VŽ rašė, kad „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui neseniai pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus reklamose naudojamą šūkį „Statybos-lažybos“. S. Staniulis VŽ tuokart teigė, jog šūkį registruoja, nes jis tapo matomas, atpažįstamas ir norima jį apsaugoti. „Bandome būti kitokie savo segmente ir išsiskirti. Vien dabar, prasidedant čempionatui, matome net 5 aktyviai besireklamuojančias azartinių lažybų bendroves. Rinka nedidelė, o konkurencija didžiulė“, – kalba S. Staniulis.

Lošimai karaliauja

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad krepšinio aistruoliai per kontrolinį varžybų transliacijų etapą šį rugpjūtį dažniausiai matė lošimų prekės ženklo „Optibet“ reklamas. Šių klipų minimu periodu transliuota 95 vnt.

Toliau rikiuojasi „Biovela“ reklamos su krepšininku Jonu Valančiūnu ir socialinių tinklų žvaigžde Karolina Meschino (81), „Viči“ (71) ir „Švyturys“ (70).

O toliau seka lošimų prekių ženklų trijulė: „Betsafe“ (54), „Olybet“ (53) ir „Top Sport“ (51). „Cbet“ šiame sąraše – 12-a su 28 reklamos klipais.

Tad tarp 12-kos dažniausiai per pasiruošiamąjį etapą reklamose matytų prekės ženklų – bemaž pusė jų susiję su lošimų verslu.

[infogram id="ad966c59-68fb-446a-a39a-e85d17dc610d" prefix="zfL" format="interactive" title="Rinkodara_krepsinis"]

Šiandien – antrasis išbandymas

VŽ primena, kad rugsėjo 1 d. pirmosiose Pasaulio krepšinio čempionato rungtynėse Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė 54 taškų skirtumu sutriuškino grupės autsaiderę, Senegalo rinktinę.

Šiandien Lietuvos rinktinė žaidžia su Kanada, ketvirtadienį – su Australija. VŽ rašė, kad grėsmingiausia pirmojo etapo varžovė atrodo amžina Lietuvos rinktinės priešininkė Australija, pasirengimo rungtynių cikle jau nugalėjusi ir JAV rinktinę.

Po pirmojo etapo 16 geriausių rinktinių – po dvi iš kiekvienos grupės – bus suskirstytos į 4 grupes. Dvi geriausios lietuvių grupės komandos turės sužaisti rungtynes su dviem geriausiomis G grupės komandomis. Tikėtina, kad tai bus Prancūzija ir Vokietija, kurios turėtų „susitvarkyti“ su Jordanija ir Dominikos Respublika.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 12

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau