Reklamos kovos: šalia „Tele2“ per žingsnį įsitaisė „Telia“

Publikuota: 2019-09-03
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Per pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusių ir patikusių sąraše karaliauja „Tele2“ prekės ženklo reklamos, antroje pozicijoje – „Telia Lietuva“ su ryškiąja kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, pirmojo šių metų pusmečio rezultatai, kaip ir per pastaruosius metus, atspindi nemenką „Tele2“ reklamų dominavimą: į labiausiai žmonėms įsiminusių reklamų 10-uką patenka trys „Tele2“ prekės ženklo reklamos ir dvi „Tele2 Pildyk“.

Sėkminga „Tele2“ restoraninio serialo naujovė šiais metais – naujo darbuotojo prancūzo linija. Reklama, kurioje pirmą kartą pristatomas šis naujas darbuotojas prancūzas, – labiausiai patikusi 2019 m. pirmojo pusmečio lietuviška reklama.

„Į labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuką patenka ir kita „Tele2“ reklama su prancūzu, kurioje restorano šefas Tonis yra priverstas prancūziškai užsisakyti patiekalus šeimai (6-a labiausiai įsiminusi reklama). Dera prisiminti, kad keletą metų iki šiol „Tele2“ reklamoms sėkmę nešė dar viena kitatautė – griežta senutė vokietė. Tai geras priminimas, kad tautų stereotipai – senas, laiko patikrintas humoro šaltinis, kaip ir anekdotai apie kitataučius. Kaip matome, tai gali sėkmės garantu tapti ir reklamoje“, – kalba M. Liaudenskis.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Telios“ šūvis

Kalbėdamas apie kitų prekės ženklų sėkmes ir nesėkmes, didžiausio dėmesio yra vertas „Telios“ pavasario ir vasaros hitas – kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“, pabrėžia M. Liaudenskis.

nuotrauka::1

Ši reklama buvo labai plačiai pastebėta – rikiuojasi antroje pozicijoje tarp labiausiai įsiminusių reklamų, toje pat vietoje yra ir tarp labiausiai patikusių.

„Ši „Telios“ kampanija yra vienas retų atvejų lietuviškoje reklamoje, kai žinutė priverčia akimirką susimąstyti. Ji neatsiveria iškart. Priverčia auditoriją atlikti bent kelis galvos smegenų judesius – interpretuoti. Tais sėkmingais atvejais, kai žmogui pavyksta nepaskęsti per daug sudėtingose ar klampiose interpretacijose, ir ištinka atradimo malonumas. Tai daugelio sėkmingų ir įsimenamų reklamų formulė“, – nuomone dalijasi M. Liaudenskis.

Kita šios „Telios“ reklamos sėkmės priežastis – empatija ir pataikavimas auditorijai.

„Juk reklamuojami mūsų pačių įdomūs gyvenimai“, – šypsodamasis sako pašnekovas.

[infogram id="146d84ab-0cc1-490d-9d0a-90359b6d91df" prefix="iur" format="interactive" title="Reklamu_topai,2019-pusmetis"]

„Egzotiško“ garselio

Įvairiais atžvilgiais priešingiausia ir pati egzotiškiausia šio dešimtuko reklama, M. Liaudenskio vertinimu, – „Smecta Gas“ trumputėlis tik 5 sekundžių trukmės klipukas, kuriame jauna moteris išleidžia su pilvo dujomis susijusį garselį ir išgąsdina savo šuniuką.

„Visiškas tiesmukumas, „egzotiškas“ garselis ir šunelis – viskas, ko šiai reklamai prireikė, kad per neįtikimai trumpą laiką, per kone akimirką, įsiskverbtų daugeliui lietuvaičių į atmintį. Taip, reklama sukėlė prieštaringų emocinių auditorijos vertinimų (paskutinė vieta pagal emocinę reakciją). Tačiau, turint galvoje funkcinę žinutę ir funkcinę reklamuojamo produkto prigimtį, tokia reklama gali būti atnešusi nemenką rezultatą per santykinai trumpą TV transliacijų laiką“, – svarsto M. Liaudenskis.

Pirmojo pusmečio „Synopticom Ad Research“ tyrimai buvo atlikti 2019 m. kovo 19–29 d. ir 2019 m. birželio 17–27 d.

Arčiausiai labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuko liko „Eurovaistinė“, „Camelia“, „Dormeo“, „Viada“, „Iki“, „Švyturys“.

[infogram id="7f910a35-14f9-4c24-8905-f66594fd124b" prefix="8ZN" format="interactive" title="Copy: Reklamu_topai,patikusios,2019-pusmetis"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
14:55
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 1

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
10:28
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku