Reklamos kovos: šalia „Tele2“ per žingsnį įsitaisė „Telia“

Publikuota: 2019-09-03
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Per pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusių ir patikusių sąraše karaliauja „Tele2“ prekės ženklo reklamos, antroje pozicijoje – „Telia Lietuva“ su ryškiąja kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, pirmojo šių metų pusmečio rezultatai, kaip ir per pastaruosius metus, atspindi nemenką „Tele2“ reklamų dominavimą: į labiausiai žmonėms įsiminusių reklamų 10-uką patenka trys „Tele2“ prekės ženklo reklamos ir dvi „Tele2 Pildyk“.

Sėkminga „Tele2“ restoraninio serialo naujovė šiais metais – naujo darbuotojo prancūzo linija. Reklama, kurioje pirmą kartą pristatomas šis naujas darbuotojas prancūzas, – labiausiai patikusi 2019 m. pirmojo pusmečio lietuviška reklama.

„Į labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuką patenka ir kita „Tele2“ reklama su prancūzu, kurioje restorano šefas Tonis yra priverstas prancūziškai užsisakyti patiekalus šeimai (6-a labiausiai įsiminusi reklama). Dera prisiminti, kad keletą metų iki šiol „Tele2“ reklamoms sėkmę nešė dar viena kitatautė – griežta senutė vokietė. Tai geras priminimas, kad tautų stereotipai – senas, laiko patikrintas humoro šaltinis, kaip ir anekdotai apie kitataučius. Kaip matome, tai gali sėkmės garantu tapti ir reklamoje“, – kalba M. Liaudenskis.

„Telios“ šūvis

Kalbėdamas apie kitų prekės ženklų sėkmes ir nesėkmes, didžiausio dėmesio yra vertas „Telios“ pavasario ir vasaros hitas – kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“, pabrėžia M. Liaudenskis.

nuotrauka::1

Ši reklama buvo labai plačiai pastebėta – rikiuojasi antroje pozicijoje tarp labiausiai įsiminusių reklamų, toje pat vietoje yra ir tarp labiausiai patikusių.

„Ši „Telios“ kampanija yra vienas retų atvejų lietuviškoje reklamoje, kai žinutė priverčia akimirką susimąstyti. Ji neatsiveria iškart. Priverčia auditoriją atlikti bent kelis galvos smegenų judesius – interpretuoti. Tais sėkmingais atvejais, kai žmogui pavyksta nepaskęsti per daug sudėtingose ar klampiose interpretacijose, ir ištinka atradimo malonumas. Tai daugelio sėkmingų ir įsimenamų reklamų formulė“, – nuomone dalijasi M. Liaudenskis.

Kita šios „Telios“ reklamos sėkmės priežastis – empatija ir pataikavimas auditorijai.

„Juk reklamuojami mūsų pačių įdomūs gyvenimai“, – šypsodamasis sako pašnekovas.

[infogram id="146d84ab-0cc1-490d-9d0a-90359b6d91df" prefix="iur" format="interactive" title="Reklamu_topai,2019-pusmetis"]

„Egzotiško“ garselio

Įvairiais atžvilgiais priešingiausia ir pati egzotiškiausia šio dešimtuko reklama, M. Liaudenskio vertinimu, – „Smecta Gas“ trumputėlis tik 5 sekundžių trukmės klipukas, kuriame jauna moteris išleidžia su pilvo dujomis susijusį garselį ir išgąsdina savo šuniuką.

„Visiškas tiesmukumas, „egzotiškas“ garselis ir šunelis – viskas, ko šiai reklamai prireikė, kad per neįtikimai trumpą laiką, per kone akimirką, įsiskverbtų daugeliui lietuvaičių į atmintį. Taip, reklama sukėlė prieštaringų emocinių auditorijos vertinimų (paskutinė vieta pagal emocinę reakciją). Tačiau, turint galvoje funkcinę žinutę ir funkcinę reklamuojamo produkto prigimtį, tokia reklama gali būti atnešusi nemenką rezultatą per santykinai trumpą TV transliacijų laiką“, – svarsto M. Liaudenskis.

Pirmojo pusmečio „Synopticom Ad Research“ tyrimai buvo atlikti 2019 m. kovo 19–29 d. ir 2019 m. birželio 17–27 d.

Arčiausiai labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuko liko „Eurovaistinė“, „Camelia“, „Dormeo“, „Viada“, „Iki“, „Švyturys“.

[infogram id="7f910a35-14f9-4c24-8905-f66594fd124b" prefix="8ZN" format="interactive" title="Copy: Reklamu_topai,patikusios,2019-pusmetis"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Mid Europa“ užbaigė sandorį: įsigijo dvi e. prekybos lyderes – „Pigu“ ir „Hobby Hall Group“ Premium

Privataus kapitalo investuotoja „Mid Europa Partners“, investavusi 100 mln. Eur, baigė bendrovių „Pigu“ ir...

Prekyba
08:58
„Mantinga“ turi naują komunikacijos vadovę

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės „Mantinga“ komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina...

Rinkodara
2021.06.16
„Akropolis Group“ refinansavo dukterinių įmonių paskolas bankuose

Prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo įmonė „Akropolis Group“ dalimi euroobligacijų emisijos metu...

Prekyba
2021.06.16
Buvęs „Camelia“ akcininkas imasi NT

Bendrovės „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistines, akcininkais tapo įmonės „Medigate Management“,...

Prekyba
2021.06.16
Tarp prasmingiausių prekių ženklų – ir vaistinės, ir siuntų bendrovės

Pasaulinė pandemija ir pasikeitę prioritetai paveikė šalies vartotojų požiūrį į prasmingus prekių ženklus bei...

Rinkodara
2021.06.16
Į Lietuvą ateinantis „Aldi Nord“ per pandemiją sustiprino pozicijas privačios etiketės segmente  Premium

Vienas didžiausių pasaulyje žemų kainų tinklas „Aldi Nord“ savo strategiją grindžia kokybiškų privačios...

Prekyba
2021.06.16
LGBT palaikymas: svarbu nuoseklumas, o ne vienadienė „šlovė“ Premium 5

Visame pasaulyje birželį reiškiant palaikymą LGBT judėjimui, vaivorykštės spalvomis nusidažė ne vienas prekės...

Rinkodara
2021.06.15
Teismas atmetė F. Kirkorovo skundą 1

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė Rusijos ir Bulgarijos piliečio Filipo Kirkorovo skundą...

Rinkodara
2021.06.14
„Metų CMO“ titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti Premium 2

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.14
Baudos tiekėjams: „Maxima“ jų atsisako, Seime – naujų ribojimų svarstymas  Premium

Konkurencijos tarybos (KT) nuomone, didžiosioms prekybos įmonėms turėtų būti draudžiama iš tiekėjų reikalauti...

Prekyba
2021.06.14
„Publicum“ išsaugojo lyderystę, „Bosanova“ labiausiai augo Premium

Pandemijos metai komunikacijos agentūroms nebuvo blogi: pavasario krytį žemyn pavyko amortizuoti. Tiesa,...

Rinkodara
2021.06.14
Lauko reklama: sunkūs pandemijos metai ir pavasario optimizmas

Dauguma lauko reklamos agentūrų per praėjusius metus skaičiuoja kritimą, bet daugiau nei dešimtadaliu auginti...

Rinkodara
2021.06.13
„Kilo Health“: naudą iš influencerių skaičiuojame kitaip nei daugelis  Premium

Sveikatingumo startuolis „Kilo Health“ influencerių kampanijų efektyvumą matuoja ne pagal jų auditorijos...

Prekyba
2021.06.13
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai, Metų agentūra – „Bosanova“

Metinio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per...

Rinkodara
2021.06.10
Naujas „Bennet Distributors“ pavadinimas – „Amber Distribution“

Alkoholinių gėrimų platinimo bendrovė „Bennet Distributors“ perima savo akcininkės „Amber Beverage Group“...

Prekyba
2021.06.10
Lietuvių ženklodaros darbas pripažintas geriausiu pasaulyje

Jubiliejiniuose, 100-ąjį kartą rengtuose, prestižiniuose ADC (Art Directors Club) kūrybinių disciplinų...

Rinkodara
2021.06.10
Maisto atliekos tirpdo pelną ir skatina naujų sprendimų paiešką Premium

Maisto likučiai parduotuvių lentynose ir sandėliuose yra ne tik prekybininkams nuostolius kurianti problema,...

Prekyba
2021.06.10
„Facebook“ atstovai – „Httpool“ – Lietuvoje auga kaip ant mielių Premium 2

Socialinių tinklų partnerei „Httpool“ priklausančios „Httpool Lithuania“ agentūros pajamos per 2020-uosius...

Rinkodara
2021.06.10
„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“,...

Rinkodara
2021.06.09
„Peek&Cloppenburg“: metų pradžia buvo sunki, bet augsime  Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2021.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku