Reklamos kovos: šalia „Tele2“ per žingsnį įsitaisė „Telia“

Publikuota: 2019-09-03
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Per pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusių ir patikusių sąraše karaliauja „Tele2“ prekės ženklo reklamos, antroje pozicijoje – „Telia Lietuva“ su ryškiąja kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, pirmojo šių metų pusmečio rezultatai, kaip ir per pastaruosius metus, atspindi nemenką „Tele2“ reklamų dominavimą: į labiausiai žmonėms įsiminusių reklamų 10-uką patenka trys „Tele2“ prekės ženklo reklamos ir dvi „Tele2 Pildyk“.

Sėkminga „Tele2“ restoraninio serialo naujovė šiais metais – naujo darbuotojo prancūzo linija. Reklama, kurioje pirmą kartą pristatomas šis naujas darbuotojas prancūzas, – labiausiai patikusi 2019 m. pirmojo pusmečio lietuviška reklama.

„Į labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuką patenka ir kita „Tele2“ reklama su prancūzu, kurioje restorano šefas Tonis yra priverstas prancūziškai užsisakyti patiekalus šeimai (6-a labiausiai įsiminusi reklama). Dera prisiminti, kad keletą metų iki šiol „Tele2“ reklamoms sėkmę nešė dar viena kitatautė – griežta senutė vokietė. Tai geras priminimas, kad tautų stereotipai – senas, laiko patikrintas humoro šaltinis, kaip ir anekdotai apie kitataučius. Kaip matome, tai gali sėkmės garantu tapti ir reklamoje“, – kalba M. Liaudenskis.

„Telios“ šūvis

Kalbėdamas apie kitų prekės ženklų sėkmes ir nesėkmes, didžiausio dėmesio yra vertas „Telios“ pavasario ir vasaros hitas – kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“, pabrėžia M. Liaudenskis.

nuotrauka::1

Ši reklama buvo labai plačiai pastebėta – rikiuojasi antroje pozicijoje tarp labiausiai įsiminusių reklamų, toje pat vietoje yra ir tarp labiausiai patikusių.

„Ši „Telios“ kampanija yra vienas retų atvejų lietuviškoje reklamoje, kai žinutė priverčia akimirką susimąstyti. Ji neatsiveria iškart. Priverčia auditoriją atlikti bent kelis galvos smegenų judesius – interpretuoti. Tais sėkmingais atvejais, kai žmogui pavyksta nepaskęsti per daug sudėtingose ar klampiose interpretacijose, ir ištinka atradimo malonumas. Tai daugelio sėkmingų ir įsimenamų reklamų formulė“, – nuomone dalijasi M. Liaudenskis.

Kita šios „Telios“ reklamos sėkmės priežastis – empatija ir pataikavimas auditorijai.

„Juk reklamuojami mūsų pačių įdomūs gyvenimai“, – šypsodamasis sako pašnekovas.

[infogram id="146d84ab-0cc1-490d-9d0a-90359b6d91df" prefix="iur" format="interactive" title="Reklamu_topai,2019-pusmetis"]

„Egzotiško“ garselio

Įvairiais atžvilgiais priešingiausia ir pati egzotiškiausia šio dešimtuko reklama, M. Liaudenskio vertinimu, – „Smecta Gas“ trumputėlis tik 5 sekundžių trukmės klipukas, kuriame jauna moteris išleidžia su pilvo dujomis susijusį garselį ir išgąsdina savo šuniuką.

„Visiškas tiesmukumas, „egzotiškas“ garselis ir šunelis – viskas, ko šiai reklamai prireikė, kad per neįtikimai trumpą laiką, per kone akimirką, įsiskverbtų daugeliui lietuvaičių į atmintį. Taip, reklama sukėlė prieštaringų emocinių auditorijos vertinimų (paskutinė vieta pagal emocinę reakciją). Tačiau, turint galvoje funkcinę žinutę ir funkcinę reklamuojamo produkto prigimtį, tokia reklama gali būti atnešusi nemenką rezultatą per santykinai trumpą TV transliacijų laiką“, – svarsto M. Liaudenskis.

Pirmojo pusmečio „Synopticom Ad Research“ tyrimai buvo atlikti 2019 m. kovo 19–29 d. ir 2019 m. birželio 17–27 d.

Arčiausiai labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuko liko „Eurovaistinė“, „Camelia“, „Dormeo“, „Viada“, „Iki“, „Švyturys“.

[infogram id="7f910a35-14f9-4c24-8905-f66594fd124b" prefix="8ZN" format="interactive" title="Copy: Reklamu_topai,patikusios,2019-pusmetis"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau