Reklamos kovos: šalia „Tele2“ per žingsnį įsitaisė „Telia“

Publikuota: 2019-09-03
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Per pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusių ir patikusių sąraše karaliauja „Tele2“ prekės ženklo reklamos, antroje pozicijoje – „Telia Lietuva“ su ryškiąja kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, pirmojo šių metų pusmečio rezultatai, kaip ir per pastaruosius metus, atspindi nemenką „Tele2“ reklamų dominavimą: į labiausiai žmonėms įsiminusių reklamų 10-uką patenka trys „Tele2“ prekės ženklo reklamos ir dvi „Tele2 Pildyk“.

Sėkminga „Tele2“ restoraninio serialo naujovė šiais metais – naujo darbuotojo prancūzo linija. Reklama, kurioje pirmą kartą pristatomas šis naujas darbuotojas prancūzas, – labiausiai patikusi 2019 m. pirmojo pusmečio lietuviška reklama.

„Į labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuką patenka ir kita „Tele2“ reklama su prancūzu, kurioje restorano šefas Tonis yra priverstas prancūziškai užsisakyti patiekalus šeimai (6-a labiausiai įsiminusi reklama). Dera prisiminti, kad keletą metų iki šiol „Tele2“ reklamoms sėkmę nešė dar viena kitatautė – griežta senutė vokietė. Tai geras priminimas, kad tautų stereotipai – senas, laiko patikrintas humoro šaltinis, kaip ir anekdotai apie kitataučius. Kaip matome, tai gali sėkmės garantu tapti ir reklamoje“, – kalba M. Liaudenskis.

„Telios“ šūvis

Kalbėdamas apie kitų prekės ženklų sėkmes ir nesėkmes, didžiausio dėmesio yra vertas „Telios“ pavasario ir vasaros hitas – kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“, pabrėžia M. Liaudenskis.

nuotrauka::1

Ši reklama buvo labai plačiai pastebėta – rikiuojasi antroje pozicijoje tarp labiausiai įsiminusių reklamų, toje pat vietoje yra ir tarp labiausiai patikusių.

„Ši „Telios“ kampanija yra vienas retų atvejų lietuviškoje reklamoje, kai žinutė priverčia akimirką susimąstyti. Ji neatsiveria iškart. Priverčia auditoriją atlikti bent kelis galvos smegenų judesius – interpretuoti. Tais sėkmingais atvejais, kai žmogui pavyksta nepaskęsti per daug sudėtingose ar klampiose interpretacijose, ir ištinka atradimo malonumas. Tai daugelio sėkmingų ir įsimenamų reklamų formulė“, – nuomone dalijasi M. Liaudenskis.

Kita šios „Telios“ reklamos sėkmės priežastis – empatija ir pataikavimas auditorijai.

„Juk reklamuojami mūsų pačių įdomūs gyvenimai“, – šypsodamasis sako pašnekovas.

[infogram id="146d84ab-0cc1-490d-9d0a-90359b6d91df" prefix="iur" format="interactive" title="Reklamu_topai,2019-pusmetis"]

„Egzotiško“ garselio

Įvairiais atžvilgiais priešingiausia ir pati egzotiškiausia šio dešimtuko reklama, M. Liaudenskio vertinimu, – „Smecta Gas“ trumputėlis tik 5 sekundžių trukmės klipukas, kuriame jauna moteris išleidžia su pilvo dujomis susijusį garselį ir išgąsdina savo šuniuką.

„Visiškas tiesmukumas, „egzotiškas“ garselis ir šunelis – viskas, ko šiai reklamai prireikė, kad per neįtikimai trumpą laiką, per kone akimirką, įsiskverbtų daugeliui lietuvaičių į atmintį. Taip, reklama sukėlė prieštaringų emocinių auditorijos vertinimų (paskutinė vieta pagal emocinę reakciją). Tačiau, turint galvoje funkcinę žinutę ir funkcinę reklamuojamo produkto prigimtį, tokia reklama gali būti atnešusi nemenką rezultatą per santykinai trumpą TV transliacijų laiką“, – svarsto M. Liaudenskis.

Pirmojo pusmečio „Synopticom Ad Research“ tyrimai buvo atlikti 2019 m. kovo 19–29 d. ir 2019 m. birželio 17–27 d.

Arčiausiai labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuko liko „Eurovaistinė“, „Camelia“, „Dormeo“, „Viada“, „Iki“, „Švyturys“.

[infogram id="7f910a35-14f9-4c24-8905-f66594fd124b" prefix="8ZN" format="interactive" title="Copy: Reklamu_topai,patikusios,2019-pusmetis"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
„Twitter“ uždraudė politinę reklamą

„Twitter“ uždraudė savo tinkle bet kokią politinę reklamą visame pasaulyje, argumentuodamas, kad tokių...

Verslo aplinka
2019.10.31
Senamiesčio butikai ieško priešnuodžio didžiųjų prekybininkų nuolaidų karuselei Premium

Neseniai praūžęs naktinio apsipirkimo renginys „Senamiestis Goes Night Shopping“ šiemet viršijo užsibrėžtus...

Prekyba
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau