Reklamos kovos: šalia „Tele2“ per žingsnį įsitaisė „Telia“

Publikuota: 2019-09-03
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Per pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusių ir patikusių sąraše karaliauja „Tele2“ prekės ženklo reklamos, antroje pozicijoje – „Telia Lietuva“ su ryškiąja kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, pirmojo šių metų pusmečio rezultatai, kaip ir per pastaruosius metus, atspindi nemenką „Tele2“ reklamų dominavimą: į labiausiai žmonėms įsiminusių reklamų 10-uką patenka trys „Tele2“ prekės ženklo reklamos ir dvi „Tele2 Pildyk“.

Sėkminga „Tele2“ restoraninio serialo naujovė šiais metais – naujo darbuotojo prancūzo linija. Reklama, kurioje pirmą kartą pristatomas šis naujas darbuotojas prancūzas, – labiausiai patikusi 2019 m. pirmojo pusmečio lietuviška reklama.

„Į labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuką patenka ir kita „Tele2“ reklama su prancūzu, kurioje restorano šefas Tonis yra priverstas prancūziškai užsisakyti patiekalus šeimai (6-a labiausiai įsiminusi reklama). Dera prisiminti, kad keletą metų iki šiol „Tele2“ reklamoms sėkmę nešė dar viena kitatautė – griežta senutė vokietė. Tai geras priminimas, kad tautų stereotipai – senas, laiko patikrintas humoro šaltinis, kaip ir anekdotai apie kitataučius. Kaip matome, tai gali sėkmės garantu tapti ir reklamoje“, – kalba M. Liaudenskis.

„Telios“ šūvis

Kalbėdamas apie kitų prekės ženklų sėkmes ir nesėkmes, didžiausio dėmesio yra vertas „Telios“ pavasario ir vasaros hitas – kampanija „Įdomiau tik gyvenimas“, pabrėžia M. Liaudenskis.

nuotrauka::1

Ši reklama buvo labai plačiai pastebėta – rikiuojasi antroje pozicijoje tarp labiausiai įsiminusių reklamų, toje pat vietoje yra ir tarp labiausiai patikusių.

„Ši „Telios“ kampanija yra vienas retų atvejų lietuviškoje reklamoje, kai žinutė priverčia akimirką susimąstyti. Ji neatsiveria iškart. Priverčia auditoriją atlikti bent kelis galvos smegenų judesius – interpretuoti. Tais sėkmingais atvejais, kai žmogui pavyksta nepaskęsti per daug sudėtingose ar klampiose interpretacijose, ir ištinka atradimo malonumas. Tai daugelio sėkmingų ir įsimenamų reklamų formulė“, – nuomone dalijasi M. Liaudenskis.

Kita šios „Telios“ reklamos sėkmės priežastis – empatija ir pataikavimas auditorijai.

„Juk reklamuojami mūsų pačių įdomūs gyvenimai“, – šypsodamasis sako pašnekovas.

[infogram id="146d84ab-0cc1-490d-9d0a-90359b6d91df" prefix="iur" format="interactive" title="Reklamu_topai,2019-pusmetis"]

„Egzotiško“ garselio

Įvairiais atžvilgiais priešingiausia ir pati egzotiškiausia šio dešimtuko reklama, M. Liaudenskio vertinimu, – „Smecta Gas“ trumputėlis tik 5 sekundžių trukmės klipukas, kuriame jauna moteris išleidžia su pilvo dujomis susijusį garselį ir išgąsdina savo šuniuką.

„Visiškas tiesmukumas, „egzotiškas“ garselis ir šunelis – viskas, ko šiai reklamai prireikė, kad per neįtikimai trumpą laiką, per kone akimirką, įsiskverbtų daugeliui lietuvaičių į atmintį. Taip, reklama sukėlė prieštaringų emocinių auditorijos vertinimų (paskutinė vieta pagal emocinę reakciją). Tačiau, turint galvoje funkcinę žinutę ir funkcinę reklamuojamo produkto prigimtį, tokia reklama gali būti atnešusi nemenką rezultatą per santykinai trumpą TV transliacijų laiką“, – svarsto M. Liaudenskis.

Pirmojo pusmečio „Synopticom Ad Research“ tyrimai buvo atlikti 2019 m. kovo 19–29 d. ir 2019 m. birželio 17–27 d.

Arčiausiai labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuko liko „Eurovaistinė“, „Camelia“, „Dormeo“, „Viada“, „Iki“, „Švyturys“.

[infogram id="7f910a35-14f9-4c24-8905-f66594fd124b" prefix="8ZN" format="interactive" title="Copy: Reklamu_topai,patikusios,2019-pusmetis"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 4

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
Ekspertai: „Grigeo“ produkcijos boikotas – gera pamoka kitiems verslams 6

Dalies prekybininkų sprendimas nepirkti „Grigeo“ grupės, kurios įmonė Klaipėdoje teršė Kuršių marias,...

Rinkodara
2020.01.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau