Rugsėjį – nemokamas asmens draudimas daugiau nei 320.000 šalies moksleivių

Publikuota: 2019-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vienos seniausiai šalyje rengiamų socialinių akcijų „Apsaugok mane“ iniciatorius „Lietuvos draudimas“, kaip ir kasmet, nemokamai apdraudžia visus šalies moksleivius nuo nelaimingų atsitikimų kelyje 5.000 Eur suma.

Asmens draudimo apsauga moksleiviams galioja nuo rugsėjo 1 iki 30 d. visoje šalyje ištisą parą keliaujant pėsčiomis ir važiuojant dviračiu.

Iš viso šiemet draudimo apsauga galios daugiau nei 322.000 moksleivių.

Vaikų saugumu keliuose besirūpinanti iniciatyva „Apsaugok mane“ kiekvieną rugsėjį yra rengiama Vilniaus miesto savivaldybės, didžiausios šalies draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ ir partnerių – Vilniaus apskrities policijos bei kitų šalies miestų savivaldybių, rašoma išplatintame pranešime.

„Akcija „Apsaugok mane“ kasmet rūpinasi į gatves ir kelius po vasaros atostogų sugrįžtančiais vaikais. Šia iniciatyva raginame visus suaugusiuosius prisiimti atsakomybę už mažuosius eismo dalyvius“, – teigia „Lietuvos draudimo“ generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis.

nuotrauka::1

„Kartu su partneriais kasmet ieškome sprendimų, padedančių atkreipti dėmesį į vaikų saugumą keliuose. Pastaraisiais metais įtraukiame ir senjorus, kurie budi prie mokyklų perėjose, padeda vaikams saugiai pereiti gatves. Daliname vaikams atšvaitus ir šviesą atspindinčias liemenes, akcentuojame saugų važiavimą dviračiais. Šios iniciatyvos ir akcijos duoda rezultatų, tačiau turime vaikus ne tik teoriškai mokyti, bet ir diegti praktines žinias, kaip būti saugiems kelyje“, – sako sostinės vicemerė Edita Tamošiūnaitė.

Situacija gerėja

Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, per dvidešimt metų žuvusių vaikų sumažėjo keturis kartus, dukart mažiau vaikų sužeidžiama.

Vien pėsčiomis keliaujančių sužeistų vaikų skaičius 2000-aisiais siekė 634, o 2018 metais sumažėjo iki 202. Prie gerėjančių skaičių savo indėliu prisideda ir akcija „Apsaugok mane“, kuri šiemet rengiama 20-tą kartą.

„Lietuvos draudimas“ primena, kad moksleiviams ir jų tėvams ar globėjams nereikia kreiptis dėl draudimo įsigaliojimo – kiekvienas vaikas jau yra apdraustas.

Be to, akcijos rengėjai jau trečius metus dovanoja mažesnių miestų ir rajonų pradinukams šviesą atspindinčias liemenes. Per šį laiką jau pasirūpinta 33 rajonų pradinukų saugumu – jiems išdalinta 34.000 liemenių.

Šiemet, bendradarbiaudama su dvylikos miestų savivaldybėmis, draudimo bendrovė 13.000 pradinių klasių moksleivių padovanos šviesą atspindinčias liemenes.

Per devyniolika akcijos „Apsaugok mane“ metų bendrovei iš viso pranešta apie 93 šalies gatvėse ar keliuose nukentėjusius moksleivių, už patirtus sužalojimus jiems atlyginta daugiau nei 40.000 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau