„Gera dovana“ ieško inovatyvesnių būdų klientams pritraukti

Publikuota: 2019-08-30
Ernestas Vasiliauskas, UAB  „Gera dovana” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ rinkai pateikia naują asortimento pristatymo formatą. Nuo šiol Vilniaus prekybos centre „Panorama“ įmonės pasiūlymus klientai ras projekcinėje trijų dimensijų hologramoje.

„Norint pritraukti skubančių klientų dėmesį, būtina pasitelkti išskirtinius, tačiau lengvus ir inovatyvius būdus“, – teigia Ernestas Vasiliauskas, „Geros dovanos“ generalinis direktorius.

Projektas įgyvendintas kartu su 3D sprendimų tarptautine kompanija „Supastar innovations“. Pagrindinis projekto tikslas – sukurti universalų ir greitai pritaikomą hologramų sprendimą.

„Kadangi įmonės paslaugų spektras labai platus, reikėjo apgalvoti lengvai adaptuojamą būdą kiekvienai paslaugai. Pradėjome nuo 3 paslaugų modelių ir jų tekstūrų atkūrimo 3D animacijoje – oro baliono, „Monster Truck‘o“ ir „Lamborghini Huracan‘o“. Šios hologramos yra 1 m skersmens ir yra didžiausios rinkoje esančios hologramos, atkuriančios 1400 x 1400 px raiškos vaizdą“, – apie taikytas technologijas išplatintame pranešime pasakoja „Supastar innovations“ įmonės vadovas Adomas Bulovas.

nuotrauka::1

„Gera dovana“ šiais metais pristatė jau 2 inovatyvius sprendimus pardavimo taškuose. Šių metų balandį Lietuvoje įmonė įdiegė pirmąjį integruotą virtualų apsipirkimo asistentą – ADI, padedantį išsirinkti reikiamą dovaną balsu. Latvijoje, Rygoje atsidariusiame naujame prekybos centre, „Geros dovanos“ parduotuvė įkurta su aplinkinių judesius fiksuojančia lazerinio radaro technologija.

„Dirbdami trijose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje, stebime, kaip vystosi rinka ir prekybos centrai, kaip klientai reaguoja į naujus produktus ir jų pateikimą. Matome, kad naujos idėjos, inovacijos šiuo metu labiausiai patraukia pirkėjų dėmesį“, – kalba E. Vasiliauskas.

VŽ rašė, kad 2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo daugiau kaip 27%.

„Gera dovana“ 2018 m. iš viso pardavė daugiau nei 440.000 dovanų, palyginti, užpernai šis rodiklis siekė 330.000.

Lietuvoje bendrovės pardavimai 2018 m. išaugo beveik 20% iki 2,966 mln. Eur, grynasis pelnas – daugiau nei šešis kartus iki 90.520 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
„Twitter“ uždraudė politinę reklamą

„Twitter“ uždraudė savo tinkle bet kokią politinę reklamą visame pasaulyje, argumentuodamas, kad tokių...

Verslo aplinka
2019.10.31
Senamiesčio butikai ieško priešnuodžio didžiųjų prekybininkų nuolaidų karuselei Premium

Neseniai praūžęs naktinio apsipirkimo renginys „Senamiestis Goes Night Shopping“ šiemet viršijo užsibrėžtus...

Prekyba
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau