„Gera dovana“ ieško inovatyvesnių būdų klientams pritraukti

Publikuota: 2019-08-30
Ernestas Vasiliauskas, UAB  „Gera dovana” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ rinkai pateikia naują asortimento pristatymo formatą. Nuo šiol Vilniaus prekybos centre „Panorama“ įmonės pasiūlymus klientai ras projekcinėje trijų dimensijų hologramoje.

„Norint pritraukti skubančių klientų dėmesį, būtina pasitelkti išskirtinius, tačiau lengvus ir inovatyvius būdus“, – teigia Ernestas Vasiliauskas, „Geros dovanos“ generalinis direktorius.

Projektas įgyvendintas kartu su 3D sprendimų tarptautine kompanija „Supastar innovations“. Pagrindinis projekto tikslas – sukurti universalų ir greitai pritaikomą hologramų sprendimą.

„Kadangi įmonės paslaugų spektras labai platus, reikėjo apgalvoti lengvai adaptuojamą būdą kiekvienai paslaugai. Pradėjome nuo 3 paslaugų modelių ir jų tekstūrų atkūrimo 3D animacijoje – oro baliono, „Monster Truck‘o“ ir „Lamborghini Huracan‘o“. Šios hologramos yra 1 m skersmens ir yra didžiausios rinkoje esančios hologramos, atkuriančios 1400 x 1400 px raiškos vaizdą“, – apie taikytas technologijas išplatintame pranešime pasakoja „Supastar innovations“ įmonės vadovas Adomas Bulovas.

nuotrauka::1

„Gera dovana“ šiais metais pristatė jau 2 inovatyvius sprendimus pardavimo taškuose. Šių metų balandį Lietuvoje įmonė įdiegė pirmąjį integruotą virtualų apsipirkimo asistentą – ADI, padedantį išsirinkti reikiamą dovaną balsu. Latvijoje, Rygoje atsidariusiame naujame prekybos centre, „Geros dovanos“ parduotuvė įkurta su aplinkinių judesius fiksuojančia lazerinio radaro technologija.

„Dirbdami trijose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje, stebime, kaip vystosi rinka ir prekybos centrai, kaip klientai reaguoja į naujus produktus ir jų pateikimą. Matome, kad naujos idėjos, inovacijos šiuo metu labiausiai patraukia pirkėjų dėmesį“, – kalba E. Vasiliauskas.

VŽ rašė, kad 2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo daugiau kaip 27%.

„Gera dovana“ 2018 m. iš viso pardavė daugiau nei 440.000 dovanų, palyginti, užpernai šis rodiklis siekė 330.000.

Lietuvoje bendrovės pardavimai 2018 m. išaugo beveik 20% iki 2,966 mln. Eur, grynasis pelnas – daugiau nei šešis kartus iki 90.520 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 4

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
Ekspertai: „Grigeo“ produkcijos boikotas – gera pamoka kitiems verslams 6

Dalies prekybininkų sprendimas nepirkti „Grigeo“ grupės, kurios įmonė Klaipėdoje teršė Kuršių marias,...

Rinkodara
2020.01.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau