„Gera dovana“ ieško inovatyvesnių būdų klientams pritraukti

Publikuota: 2019-08-30
Ernestas Vasiliauskas, UAB  „Gera dovana” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ rinkai pateikia naują asortimento pristatymo formatą. Nuo šiol Vilniaus prekybos centre „Panorama“ įmonės pasiūlymus klientai ras projekcinėje trijų dimensijų hologramoje.

„Norint pritraukti skubančių klientų dėmesį, būtina pasitelkti išskirtinius, tačiau lengvus ir inovatyvius būdus“, – teigia Ernestas Vasiliauskas, „Geros dovanos“ generalinis direktorius.

Projektas įgyvendintas kartu su 3D sprendimų tarptautine kompanija „Supastar innovations“. Pagrindinis projekto tikslas – sukurti universalų ir greitai pritaikomą hologramų sprendimą.

„Kadangi įmonės paslaugų spektras labai platus, reikėjo apgalvoti lengvai adaptuojamą būdą kiekvienai paslaugai. Pradėjome nuo 3 paslaugų modelių ir jų tekstūrų atkūrimo 3D animacijoje – oro baliono, „Monster Truck‘o“ ir „Lamborghini Huracan‘o“. Šios hologramos yra 1 m skersmens ir yra didžiausios rinkoje esančios hologramos, atkuriančios 1400 x 1400 px raiškos vaizdą“, – apie taikytas technologijas išplatintame pranešime pasakoja „Supastar innovations“ įmonės vadovas Adomas Bulovas.

nuotrauka::1

„Gera dovana“ šiais metais pristatė jau 2 inovatyvius sprendimus pardavimo taškuose. Šių metų balandį Lietuvoje įmonė įdiegė pirmąjį integruotą virtualų apsipirkimo asistentą – ADI, padedantį išsirinkti reikiamą dovaną balsu. Latvijoje, Rygoje atsidariusiame naujame prekybos centre, „Geros dovanos“ parduotuvė įkurta su aplinkinių judesius fiksuojančia lazerinio radaro technologija.

„Dirbdami trijose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje, stebime, kaip vystosi rinka ir prekybos centrai, kaip klientai reaguoja į naujus produktus ir jų pateikimą. Matome, kad naujos idėjos, inovacijos šiuo metu labiausiai patraukia pirkėjų dėmesį“, – kalba E. Vasiliauskas.

VŽ rašė, kad 2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo daugiau kaip 27%.

„Gera dovana“ 2018 m. iš viso pardavė daugiau nei 440.000 dovanų, palyginti, užpernai šis rodiklis siekė 330.000.

Lietuvoje bendrovės pardavimai 2018 m. išaugo beveik 20% iki 2,966 mln. Eur, grynasis pelnas – daugiau nei šešis kartus iki 90.520 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 1

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
13:47
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
10:58
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 18

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau