Su didžiausiu reklamos minusu – „Bitė“, su riebiausiu pliusu – „Švyturys-Utenos alus“

Publikuota: 2019-08-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai biudžetus komunikacijai išaugino „Švyturys-Utenos alus“, labiausiai sumažino „Bitė Lietuva“ ir „Norfos mažmena“.

VŽ rašė, kad bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo beveik 12%, o didžiausius biudžetus rinkodarai ir komunikacijai skyrė mažmeninės prekybos įmonės.

Ant pirmojo laiptelio daugiau nei 2% padidinusi reklamos biudžetus atsistojo „Lild Lietuva“, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos monitoringas.

„Lidl“, skaičiuojant šių 2019 m. sausio–birželio rezultatus, aplenkė „Tele2“, ne vienus metus buvusią didžiausią reklamos užsakovę Lietuvoje. Antra šį pusmetį rikiuojasi „Maxima LT“, ji tik labai simboliškai atsilieka nuo pirmojoje pozicijoje esančios

„Lidl“. Abi prekybininkės lyginamuoju laikotarpiu savo segmente atsiriekia atitinkamai po 29,1% ir 29% reklamos investicijų.

Didžiausią reklamos biudžeto augimą skaičiuoja „Švyturys-Utenos alus“, net 1.077,2%, taip pat Valstybinė mokesčių inspekcija (499,6%) ir „Huawei Technologies“ (202,5%).

„Švyturys-Utenos alus“ daugiausia investicijų skyrė „Švyturio“ prekės ženklui (nealkoholiniam alui), tam skirti biudžetai per pirmįjį pusmetį, palyginti su ankstesnių metų tuo pašiu periodu, augo bemaž 14 kartų.

Tarp didžiųjų

Reklamos užsakovų TOP10 labiausiai investicijas per pirmą šių metų pusmetį augimo „Camelia“ (83%) ir „Telia Lietuva“ (57%).

nuotrauka::1left

Tuo tarpu labiausiai mažino: „Bitė Lietuva“ (-43,9%), „Norfos mažmena“ (-38,9%) ir „Studio Moderna“ (-31,8%).

Pasak Giedrės Juronienės, rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar“ Reklamos monitoringo vadovės, nepaisant mažėjusių kelių didžiųjų telekomunikacijų bendrovių apimčių, mobiliojo ryšio operatoriai, kaip produktų grupė, per pirmąjį pusmetį – labiausiai augo, tik biudžetai, didžiąja dalimi, buvo skirti įvaizdinėms reklamos kampanijoms, o pavyzdžiui, mobiliąjam ryšiui – sumenko.

Tyrėjai skaičiuoja, kad bendrą šių metų reklamos rinkos biudžetą beveik 2% papildė ir politinės reklamos investicijos.

Didžioji dalis, t.y. 70% politinės reklamos pinigų atiteko televizijai, lauko statinei reklamai (8%), interneto portalams (7%), laikraščiams ir radijo reklamai po 5,5%, žurnalams – 3%, reklamai prieš kino filmus – 1%.

[infogram id="73a4ee87-f1c2-4938-ada1-8ed3936bf013" prefix="5FX" format="interactive" title="rinkodara-pusmetis"]

[infogram id="fb1087c0-0c52-414c-bc9f-9b9d4f202a66" prefix="YZd" format="interactive" title="Copy: rinkodara-TOP10,naujas"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
08:11
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 2

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10
LRT vizijoje – 47,5 mln. Eur investicija į naują pastatą 14

Siekiant optimizuoti nacionalinio transliuotojo LRT turto valdymą, ekspertai siūlo statyti naują pastatą su...

Rinkodara
2019.09.10
„Super produktams“ už klaidinančią reklamą skirta 1.600 Eur bauda 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba UAB „Super produktai“ skyrė 1.600 Eur baudą už Reklamos įstatymo...

Rinkodara
2019.09.09
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 14

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau