Su didžiausiu reklamos minusu – „Bitė“, su riebiausiu pliusu – „Švyturys-Utenos alus“

Publikuota: 2019-08-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai biudžetus komunikacijai išaugino „Švyturys-Utenos alus“, labiausiai sumažino „Bitė Lietuva“ ir „Norfos mažmena“.

VŽ rašė, kad bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo beveik 12%, o didžiausius biudžetus rinkodarai ir komunikacijai skyrė mažmeninės prekybos įmonės.

Ant pirmojo laiptelio daugiau nei 2% padidinusi reklamos biudžetus atsistojo „Lild Lietuva“, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos monitoringas.

„Lidl“, skaičiuojant šių 2019 m. sausio–birželio rezultatus, aplenkė „Tele2“, ne vienus metus buvusią didžiausią reklamos užsakovę Lietuvoje. Antra šį pusmetį rikiuojasi „Maxima LT“, ji tik labai simboliškai atsilieka nuo pirmojoje pozicijoje esančios

„Lidl“. Abi prekybininkės lyginamuoju laikotarpiu savo segmente atsiriekia atitinkamai po 29,1% ir 29% reklamos investicijų.

Didžiausią reklamos biudžeto augimą skaičiuoja „Švyturys-Utenos alus“, net 1.077,2%, taip pat Valstybinė mokesčių inspekcija (499,6%) ir „Huawei Technologies“ (202,5%).

„Švyturys-Utenos alus“ daugiausia investicijų skyrė „Švyturio“ prekės ženklui (nealkoholiniam alui), tam skirti biudžetai per pirmįjį pusmetį, palyginti su ankstesnių metų tuo pašiu periodu, augo bemaž 14 kartų.

Tarp didžiųjų

Reklamos užsakovų TOP10 labiausiai investicijas per pirmą šių metų pusmetį augimo „Camelia“ (83%) ir „Telia Lietuva“ (57%).

nuotrauka::1left

Tuo tarpu labiausiai mažino: „Bitė Lietuva“ (-43,9%), „Norfos mažmena“ (-38,9%) ir „Studio Moderna“ (-31,8%).

Pasak Giedrės Juronienės, rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar“ Reklamos monitoringo vadovės, nepaisant mažėjusių kelių didžiųjų telekomunikacijų bendrovių apimčių, mobiliojo ryšio operatoriai, kaip produktų grupė, per pirmąjį pusmetį – labiausiai augo, tik biudžetai, didžiąja dalimi, buvo skirti įvaizdinėms reklamos kampanijoms, o pavyzdžiui, mobiliąjam ryšiui – sumenko.

Tyrėjai skaičiuoja, kad bendrą šių metų reklamos rinkos biudžetą beveik 2% papildė ir politinės reklamos investicijos.

Didžioji dalis, t.y. 70% politinės reklamos pinigų atiteko televizijai, lauko statinei reklamai (8%), interneto portalams (7%), laikraščiams ir radijo reklamai po 5,5%, žurnalams – 3%, reklamai prieš kino filmus – 1%.

[infogram id="73a4ee87-f1c2-4938-ada1-8ed3936bf013" prefix="5FX" format="interactive" title="rinkodara-pusmetis"]

[infogram id="fb1087c0-0c52-414c-bc9f-9b9d4f202a66" prefix="YZd" format="interactive" title="Copy: rinkodara-TOP10,naujas"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau