„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Publikuota: 2019-08-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Dabartinė prekybininkės partnerė – žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“. Agentūra su prekybos tinklu dirba jau nuo 2010 m. pabaigos.

Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė, pažymi, kad įgyvendinant įmonės pirkimų politiką, kūrybos, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene ir kitų agentūrų konkursai yra skelbiami laikantis iš anksto numatyto pirkimų plano.

„Juo vadovaujantis šį rudenį planuojame skelbti žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą“, – žada ji.

Šis „Iki“ konkursas bus vienas didesnių rinkoje šį rudenį. VŽ rašė, kad didžioji žiniasklaidos planavimo agentūrų banga nuvilnijo 2018 m. pabaigoje, kai šio segmento partnerius rinkosi ir „Maxima“, ir „Lidl“, ir „Rimi“, o taip pat ir „Luminor“, „Telia“, „Berlin Chemie Menarini Baltic“, „Moki Veži“ ir kiti mažesni reklamos užsakovai.

Didžiųjų reklamos užsakovų konkursai – geidžiamas kąsnis agentūroms, nes vieno ar kito kliento laimėjimas apčiuopiamai kilsteli metinius pardavimus.

Pagal 2018 m. metinius rodiklius „Open Agency“ rikiuojasi antroje pozicijoje. Didžiausius pardavimus pernai, kaip ir per pastaruosius kelerius metus, tarp sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Labiausiai į viršų 2018 m. pasistiebti pavyko „BPN Lietuvai“, kuri tarp sektoriaus įmonių atsistojo ant trečio laiptelio.

Plačiau apie žiniasklaidos planavimo agentūrų metus ir jų finansinius rodiklius skaitykite čia.

[infogram id="96b3a3bf-fdfa-4aea-b1fb-4de179df29d5" prefix="Z4W" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: TOP5.žiniasklaidos planuotojai pagal 2018 m. pajamas"]

Korta krito esamiems

VŽ primena, kad nors paskutinysis 2018 m. ketvirtis ir buvo dosnus konkursais, vis tik didžioji dauguma jų baigėsi pratęstomis sutartimis.

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė 2018 m. gruodį sutartį pasirašė su agentūra „Inspired UM“. Su šiais partneriais prekybininkė jau dirba nuo 2016 m., tad agentūra ir toliau teikia paslaugas „Maxima LT“, „Eurovaistinei“, „Ermitažui“ ir „Akropolis group“.

„Inspired UM“ laimėjo ir „Luminor“ banko konkursą, o šių metų pradžioje rankomis sukirto ir su „Telia Lietuva“.

„Berlin Chemie Menarini Baltic“ bendradarbiavimą pratęsė su žiniasklaidos planavimo „Open Agency“. „Moki Veži“ skelbtą konkursą pernai gruodį laimėjo taip pat ligšioliniai partneriai – žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“.

Tuos pačius partnerius – žiniasklaidos planavimo agentūrą „Media House“ – 2019 m. pradžioje pasirinko ir „Lidl“.

Labiau išimtimi šiame kontekste tapo prekybos tinklas „Rimi“, šį sausį pasirinkęs naujus žiniasklaidos planavimo partnerius – agentūrą „Havas Media“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau