„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Publikuota: 2019-08-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Dabartinė prekybininkės partnerė – žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“. Agentūra su prekybos tinklu dirba jau nuo 2010 m. pabaigos.

Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė, pažymi, kad įgyvendinant įmonės pirkimų politiką, kūrybos, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene ir kitų agentūrų konkursai yra skelbiami laikantis iš anksto numatyto pirkimų plano.

„Juo vadovaujantis šį rudenį planuojame skelbti žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą“, – žada ji.

Šis „Iki“ konkursas bus vienas didesnių rinkoje šį rudenį. VŽ rašė, kad didžioji žiniasklaidos planavimo agentūrų banga nuvilnijo 2018 m. pabaigoje, kai šio segmento partnerius rinkosi ir „Maxima“, ir „Lidl“, ir „Rimi“, o taip pat ir „Luminor“, „Telia“, „Berlin Chemie Menarini Baltic“, „Moki Veži“ ir kiti mažesni reklamos užsakovai.

Didžiųjų reklamos užsakovų konkursai – geidžiamas kąsnis agentūroms, nes vieno ar kito kliento laimėjimas apčiuopiamai kilsteli metinius pardavimus.

Pagal 2018 m. metinius rodiklius „Open Agency“ rikiuojasi antroje pozicijoje. Didžiausius pardavimus pernai, kaip ir per pastaruosius kelerius metus, tarp sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Labiausiai į viršų 2018 m. pasistiebti pavyko „BPN Lietuvai“, kuri tarp sektoriaus įmonių atsistojo ant trečio laiptelio.

Plačiau apie žiniasklaidos planavimo agentūrų metus ir jų finansinius rodiklius skaitykite čia.

[infogram id="96b3a3bf-fdfa-4aea-b1fb-4de179df29d5" prefix="Z4W" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: TOP5.žiniasklaidos planuotojai pagal 2018 m. pajamas"]

Korta krito esamiems

VŽ primena, kad nors paskutinysis 2018 m. ketvirtis ir buvo dosnus konkursais, vis tik didžioji dauguma jų baigėsi pratęstomis sutartimis.

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė 2018 m. gruodį sutartį pasirašė su agentūra „Inspired UM“. Su šiais partneriais prekybininkė jau dirba nuo 2016 m., tad agentūra ir toliau teikia paslaugas „Maxima LT“, „Eurovaistinei“, „Ermitažui“ ir „Akropolis group“.

„Inspired UM“ laimėjo ir „Luminor“ banko konkursą, o šių metų pradžioje rankomis sukirto ir su „Telia Lietuva“.

„Berlin Chemie Menarini Baltic“ bendradarbiavimą pratęsė su žiniasklaidos planavimo „Open Agency“. „Moki Veži“ skelbtą konkursą pernai gruodį laimėjo taip pat ligšioliniai partneriai – žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“.

Tuos pačius partnerius – žiniasklaidos planavimo agentūrą „Media House“ – 2019 m. pradžioje pasirinko ir „Lidl“.

Labiau išimtimi šiame kontekste tapo prekybos tinklas „Rimi“, šį sausį pasirinkęs naujus žiniasklaidos planavimo partnerius – agentūrą „Havas Media“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 5

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 17

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau