10 pasaulio vaikų, „YouTube“ uždirbančių šimtus tūkstančių dolerių

Publikuota: 2019-08-10
Tarp populiariausių jaunajai kartai priklausančių  „YouTube“ kanalų – dviejų identiškų dvynių iš Pietų Korėjos „TwinRoozi“  vaizdo įrašai.  „YouTube“ stop kadras.
Tarp populiariausių jaunajai kartai priklausančių „YouTube“ kanalų – dviejų identiškų dvynių iš Pietų Korėjos „TwinRoozi“ vaizdo įrašai. „YouTube“ stop kadras.

Vaikai ir socialiniai tinklai – gana jautrus ir galybę klausimų keliantis derinys, tačiau kartu tai ir nebeatsiejama šiandienos gyvenimo dalis.

Viena vertus, tokios platformos kaip „Instagram“, „YouTube“, „Facebook“ ar „Twitter“ gali lengvai paversti vaikus internetinių patyčių objektu ar sukelti kitų grėsmių, tačiau iš kitos pusės, socialinė žiniasklaida yra tapusi daugelio vaikų kasdienio gyvenimo dalimi, – tai yra puiki galimybė jų saviraiškai, o daliai jų tai tapo viliojančia galimybe užsidirbti ne menkas pinigų sumas, rašo „Business Insider“.

Vien „YouTube“ tinkle dešimtys vaikų ir jaunuolių visame pasaulyje, kurie padedami savo tėvų, kuria vaizdo įrašus, vysto savo kanalus ir susižeria tūkstančius ar net milijonus dolerių per metus.

„Business Insider“, pasitelkdama „Social Blade“ duomenis (2019 m. rugpjūčio pradžia) pateikia 10 jaunosios „YouTube“ kartos žvaigždžių, kurių amžius yra vos iki 11 m., o jų pajamos siekia nuo 400.000 iki 60 mln. USD per metus.

1. „Maya and Mary“

nuotrauka::1

Prenumeratoriai: 5,3 mln.

Peržiūrų skaičius: 1,5 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 409.400 iki 6,5 mln. USD

Tai dviejų seserų iš Los Andželo kanalai, kurių viena dar mažylė (Maya), kita – kūdikis (Mary).

2. „Boram Tube Vlog“ ir „Boram Tube ToysReview“

nuotrauka::2

Bendras prenumeratorių skaičius: 31,2 mln.

Bendras peržiūrų skaičius: 10 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 601.800 iki 9,6 mln. USD

Boram – 6 metų mergaitė, gyvenanti Pietų Korėjoje, yra dviejų kanalų žvaigždė. „Boram Tube Vlog“ buvo įkurtas 2012 m. ir yra populiaresnis iš paminėtų dviejų, mergaitė čia dalijasi savo kasdienio gyvenimo akimirkomis. „Boram Tube ToysReview“  skelbiamos žaislų apžvalgos ir vaizdo įrašai su jos žaidimais.

3. „Beam Copphone“

nuotrauka::3

Prenumeratoriai: 2,9 mln.

Peržiūrų skaičius: 3,9 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 635.100 iki 10,2 mln. USD

Šis žaismingas kanalas priklauso berniukui iš Tailando. Kanalas sukurtas 2012 m.

4. „Toys And Little Gaby“

nuotrauka::4

Prenumeratoriai: 13,1 mln.

Peržiūrų skaičius: 5 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 899.500 iki 14,4 mln. USD

Šiame brolio ir sesers, Alex ir Gaby iš Jungtinės Karalystės kanale rodomi vaizdo įrašai apie žaislus, vaikų užsiėmimus. Kanalas taip pat buvo sukurtas 2012 m.

5. „TwinRoozi“

nuotrauka::5

Prenumeratoriai: 3,7 mln.

Peržiūrų skaičius: 1,3 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 1,2 iki 18,8 mln. USD

Šis kanalas – dviejų identiškų dvynių iš Pietų Korėjos. Vienuolikmetės dažniausiai dalijasi linksmais maisto įrašais.

6. „Ryan ToysReview“

nuotrauka::6

Prenumeratoriai: 21 mln.

Peržiūrų skaičius: 30,9 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 2,3 mln. iki 36,5 mln. USD

Populiaraus žaislų apžvalgininko Ryano Kaji kanalas buvo sukurtas 2015 m. Čia skelbiami vaizdo įrašai, kaip berniukas išpakuoja naujus žaislus, juos vertina ar žaidžia. Berniukas gyvena Los Andžele.

7. „Vlad and Nikita“

nuotrauka::7

Prenumeratoriai: 24,6 mln.

Peržiūrų skaičius: 10 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 2,3 iki 37,3 mln. USD

Broliai iš JAV savo kanale skelbia įrašus, kaip jie žaidžia. Kanale taip pat rodomi keli originalūs animaciniai filmai.

8. „Kids Diana Show“

nuotrauka::8

Prenumeratoriai: 32,1 mln.

Peržiūrų skaičius: 11,1 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 2,8 iki 44,7 mln. USD

Šis kanalas buvo sukurtas 2015 m. Mergaitė gyvena JAV ir dažnai filmuojasi su savo broliu Roma, kuris taip pat turi savo kanalą.

9. „Maria Clara&JP“

nuotrauka::9

Prenumeratoriai: 11,2 mln.

Peržiūrų skaičius: 3,6 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 1,2 iki 18,6 mln. USD

Tai brolio ir sesers iš Rio de Žaneiro, Brazilijos kanalas, įkurtas 2015 m.

10. „Like Nastya Vlog“, „Stacy Toys“ and „Funny Stacy“

nuotrauka::10

Bendras prenumeratorių skaičius: 61 mln.

Bendras peržiūrų skaičius: 23,4 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 3,7 iki 59,7 mln. USD

Tai – trys populiarūs kanalai iš Rusijos kilusios, dabar Floridoje gyvenančios, mergaitės rankose. „Like Nastya“ – populiariausias jos kanalas, rodomas rusų kalba.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau