10 pasaulio vaikų, „YouTube“ uždirbančių šimtus tūkstančių dolerių

Publikuota: 2019-08-10
Tarp populiariausių jaunajai kartai priklausančių  „YouTube“ kanalų – dviejų identiškų dvynių iš Pietų Korėjos „TwinRoozi“  vaizdo įrašai.  „YouTube“ stop kadras.
Tarp populiariausių jaunajai kartai priklausančių „YouTube“ kanalų – dviejų identiškų dvynių iš Pietų Korėjos „TwinRoozi“ vaizdo įrašai. „YouTube“ stop kadras.

Vaikai ir socialiniai tinklai – gana jautrus ir galybę klausimų keliantis derinys, tačiau kartu tai ir nebeatsiejama šiandienos gyvenimo dalis.

Viena vertus, tokios platformos kaip „Instagram“, „YouTube“, „Facebook“ ar „Twitter“ gali lengvai paversti vaikus internetinių patyčių objektu ar sukelti kitų grėsmių, tačiau iš kitos pusės, socialinė žiniasklaida yra tapusi daugelio vaikų kasdienio gyvenimo dalimi, – tai yra puiki galimybė jų saviraiškai, o daliai jų tai tapo viliojančia galimybe užsidirbti ne menkas pinigų sumas, rašo „Business Insider“.

Vien „YouTube“ tinkle dešimtys vaikų ir jaunuolių visame pasaulyje, kurie padedami savo tėvų, kuria vaizdo įrašus, vysto savo kanalus ir susižeria tūkstančius ar net milijonus dolerių per metus.

„Business Insider“, pasitelkdama „Social Blade“ duomenis (2019 m. rugpjūčio pradžia) pateikia 10 jaunosios „YouTube“ kartos žvaigždžių, kurių amžius yra vos iki 11 m., o jų pajamos siekia nuo 400.000 iki 60 mln. USD per metus.

1. „Maya and Mary“

nuotrauka::1

Prenumeratoriai: 5,3 mln.

Peržiūrų skaičius: 1,5 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 409.400 iki 6,5 mln. USD

Tai dviejų seserų iš Los Andželo kanalai, kurių viena dar mažylė (Maya), kita – kūdikis (Mary).

2. „Boram Tube Vlog“ ir „Boram Tube ToysReview“

nuotrauka::2

Bendras prenumeratorių skaičius: 31,2 mln.

Bendras peržiūrų skaičius: 10 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 601.800 iki 9,6 mln. USD

Boram – 6 metų mergaitė, gyvenanti Pietų Korėjoje, yra dviejų kanalų žvaigždė. „Boram Tube Vlog“ buvo įkurtas 2012 m. ir yra populiaresnis iš paminėtų dviejų, mergaitė čia dalijasi savo kasdienio gyvenimo akimirkomis. „Boram Tube ToysReview“  skelbiamos žaislų apžvalgos ir vaizdo įrašai su jos žaidimais.

3. „Beam Copphone“

nuotrauka::3

Prenumeratoriai: 2,9 mln.

Peržiūrų skaičius: 3,9 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 635.100 iki 10,2 mln. USD

Šis žaismingas kanalas priklauso berniukui iš Tailando. Kanalas sukurtas 2012 m.

4. „Toys And Little Gaby“

nuotrauka::4

Prenumeratoriai: 13,1 mln.

Peržiūrų skaičius: 5 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 899.500 iki 14,4 mln. USD

Šiame brolio ir sesers, Alex ir Gaby iš Jungtinės Karalystės kanale rodomi vaizdo įrašai apie žaislus, vaikų užsiėmimus. Kanalas taip pat buvo sukurtas 2012 m.

5. „TwinRoozi“

nuotrauka::5

Prenumeratoriai: 3,7 mln.

Peržiūrų skaičius: 1,3 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 1,2 iki 18,8 mln. USD

Šis kanalas – dviejų identiškų dvynių iš Pietų Korėjos. Vienuolikmetės dažniausiai dalijasi linksmais maisto įrašais.

6. „Ryan ToysReview“

nuotrauka::6

Prenumeratoriai: 21 mln.

Peržiūrų skaičius: 30,9 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 2,3 mln. iki 36,5 mln. USD

Populiaraus žaislų apžvalgininko Ryano Kaji kanalas buvo sukurtas 2015 m. Čia skelbiami vaizdo įrašai, kaip berniukas išpakuoja naujus žaislus, juos vertina ar žaidžia. Berniukas gyvena Los Andžele.

7. „Vlad and Nikita“

nuotrauka::7

Prenumeratoriai: 24,6 mln.

Peržiūrų skaičius: 10 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 2,3 iki 37,3 mln. USD

Broliai iš JAV savo kanale skelbia įrašus, kaip jie žaidžia. Kanale taip pat rodomi keli originalūs animaciniai filmai.

8. „Kids Diana Show“

nuotrauka::8

Prenumeratoriai: 32,1 mln.

Peržiūrų skaičius: 11,1 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 2,8 iki 44,7 mln. USD

Šis kanalas buvo sukurtas 2015 m. Mergaitė gyvena JAV ir dažnai filmuojasi su savo broliu Roma, kuris taip pat turi savo kanalą.

9. „Maria Clara&JP“

nuotrauka::9

Prenumeratoriai: 11,2 mln.

Peržiūrų skaičius: 3,6 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 1,2 iki 18,6 mln. USD

Tai brolio ir sesers iš Rio de Žaneiro, Brazilijos kanalas, įkurtas 2015 m.

10. „Like Nastya Vlog“, „Stacy Toys“ and „Funny Stacy“

nuotrauka::10

Bendras prenumeratorių skaičius: 61 mln.

Bendras peržiūrų skaičius: 23,4 mlrd.

Numatomas metinis uždarbis: nuo 3,7 iki 59,7 mln. USD

Tai – trys populiarūs kanalai iš Rusijos kilusios, dabar Floridoje gyvenančios, mergaitės rankose. „Like Nastya“ – populiariausias jos kanalas, rodomas rusų kalba.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
10:17
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
09:44
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 5

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
05:45
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 2

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 10

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos 15

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas.

Prekyba
2019.08.13
„Uber“ ketina atvežti maisto produktų

Pavežėjimo platforma „Uber“ svarsto galimybę į savo „Uber Eats“ paslaugų krepšelį įtraukti prekių pristatymą...

Prekyba
2019.08.12
„Netto International“ atskleidžia kaip keičiasi žemų kainų prekybos tinklai

Žemų kainų tinklas „Netto International“ galbūt neturi tokių ambicijų kaip Vokietijos prekybininkai „Aldi“ ar...

Prekyba
2019.08.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau