Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Publikuota: 2019-07-18
Pascal Rossignol („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Pascal Rossignol („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti prekybininkai, tame tarpe „Best Buy“, „Walmart“ ar „eBay“. Didžiausi „Amazon“ konkurentai nebepraleidžia galimybės vidurvasarį gerokai kilstelti savo pardavimus.

VŽ rašė, kad „Amazon“ nuo 2015 m. rengia „Prime Day“ išpardavimus, kurio metu registruotiems vartotojams taikomos dar didesnės nuolaidos, o šiemet „Prime Day“, tradiciškai vykdavusi vieną parą, truko dukart ilgiau (48 val.).

Nors nuolaidomis gali pasinaudoti tik registruoti vartotojai, galima pasirinkti nemokamą narystę bandomajam 30 dienų laikotarpiui ir suėjus terminui jos nebepratęsti arba atsisakyti iškart, pasibaigus „Prime Day“.

Savo ruožtu „Amazon“ konkurentai ne tik kopijuoja prekybos milžinės karščiausius pasiūlymus, bet kuria ir savo renginius, pateikia išskirtines kainas, specialias akcijas, kad priviliotų vartotojus. Ir tai veikia. „Best Buy“, „Walmart“ ir „eBay“ – tai prekybininkai, kurie per pirmąsias 24 „Prime Day“ valandas skaičiavo gerokai išaugusias paieškas savo tinklapiuose.

Tad nors „Amazon“ ir sukūrė „Prime Day“, ne mažesnę sėkmę skaičiuoja ir kiti prekybininkai, rašo „Forbes“.

Pasaulinės interneto tyrimų bendrovės „Captify“ duomenys rodo, kad „Amazon“ svetainės paieškos srauto indeksas pirmąją akcijos dieną išaugo 184%, palyginti su keliomis dienomis iki „Prime Day“. Atitinkamai „Walmart“ šis rodiklis išaugo 130%, o „Best Buy“ – net 255%.

Skaičiuojama, kad didieji mažmenininkai (skaičiuojantys daugiau nei 1 mlrd. USD metinių pajamų) šį pirmadienį, liepos 15 d. fiksavo 64% didesnius pardavimus, palyginti su įprastais pirmadieniais. Palyginti su pernai tokia pat akcijos pirmąja diena, augimas siekė 54%. Be to, net ir mažesnieji mažmenininkai (mažiau nei 5 mln. USD metinių pajamų) šiemet fiksavo maždaug 30% pardavimų šuolį internete.

Signalas „Amazon“

Kas šioje situacijoje turi neraminti „Amazon“? Visų pirma – išaugusi paieška „Kaip atsisakyti Amazon Prime“. Šią frazę į paieškos laukelį vartotojai pirmąją akcijos dieną vedė 18 kartų dažniau nei kitomis dienomis, rodo „Captify“ duomenys.

„Jei „Amazon“ tikėjosi, kad „Prime Day“ yra kelias, kaip privilioti užsiregistruoti ir išlaikyti naujus vartotojus, jiems teks pergalvoti savo strategiją ir ieškoti kitų galimybių, – Anand Siddiqui, „Captify“ įžvalgų ir analitikos ekspertą cituoja „Forbes“. – Statistika rodo, kad vartotojai užsiregistruoja, užsisako prekes ir netrukus nutraukia narystę.“

VŽ rašė, kad reikšmingo įvykio viešumu naudojasi ne tik konkurentai, bet ir darbuotojai. Pavyzdžiui, pirmadienį „Amazon“ prekių atrinkimo centro darbuotojai Šakopyje, Minesotoje, paskelbė protestuojantys dėl pavojingų darbo sąlygų sandėliuose. Tokios protesto išraiškos „Amazon“ namų rinkoje yra retenybė, bet jų pasitaiko Europoje. Tiek per „Prime Day“, tiek ir paskelbus „Juodojo penktadienio“ išpardavimus, protestavo kai kurie įmonės padaliniai Europoje.

VŽ rašė, kad „Amazon“ – viena iš didžiųjų pasaulio inovatorių. Tačiau vienoje srityje ji progresyvumu nepasižymi – tiek bendrovės sandėlio, tiek administracijos darbuotojų pasakojimai apie brutalias darbo sąlygas skamba lyg iš praėjusių amžių. Kita vertus, galbūt būtent tai ir lemia „Amazon“ sėkmę.

Į mažesnius ar didesnius skandalus dėl savo elgesio su darbuotojais el. prekybos milžinė „Amazon“ įsipainioja kone kas mėnesį. Naujausias jų – portalas CNET atskleidė, kad per pastaruosius ketverius metus bent septynios moterys „Amazon“ apkaltino atleidimu iš darbo dėl nėštumo.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau