Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Publikuota: 2019-07-18
Pascal Rossignol („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Pascal Rossignol („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti prekybininkai, tame tarpe „Best Buy“, „Walmart“ ar „eBay“. Didžiausi „Amazon“ konkurentai nebepraleidžia galimybės vidurvasarį gerokai kilstelti savo pardavimus.

VŽ rašė, kad „Amazon“ nuo 2015 m. rengia „Prime Day“ išpardavimus, kurio metu registruotiems vartotojams taikomos dar didesnės nuolaidos, o šiemet „Prime Day“, tradiciškai vykdavusi vieną parą, truko dukart ilgiau (48 val.).

Nors nuolaidomis gali pasinaudoti tik registruoti vartotojai, galima pasirinkti nemokamą narystę bandomajam 30 dienų laikotarpiui ir suėjus terminui jos nebepratęsti arba atsisakyti iškart, pasibaigus „Prime Day“.

Savo ruožtu „Amazon“ konkurentai ne tik kopijuoja prekybos milžinės karščiausius pasiūlymus, bet kuria ir savo renginius, pateikia išskirtines kainas, specialias akcijas, kad priviliotų vartotojus. Ir tai veikia. „Best Buy“, „Walmart“ ir „eBay“ – tai prekybininkai, kurie per pirmąsias 24 „Prime Day“ valandas skaičiavo gerokai išaugusias paieškas savo tinklapiuose.

Tad nors „Amazon“ ir sukūrė „Prime Day“, ne mažesnę sėkmę skaičiuoja ir kiti prekybininkai, rašo „Forbes“.

Pasaulinės interneto tyrimų bendrovės „Captify“ duomenys rodo, kad „Amazon“ svetainės paieškos srauto indeksas pirmąją akcijos dieną išaugo 184%, palyginti su keliomis dienomis iki „Prime Day“. Atitinkamai „Walmart“ šis rodiklis išaugo 130%, o „Best Buy“ – net 255%.

Skaičiuojama, kad didieji mažmenininkai (skaičiuojantys daugiau nei 1 mlrd. USD metinių pajamų) šį pirmadienį, liepos 15 d. fiksavo 64% didesnius pardavimus, palyginti su įprastais pirmadieniais. Palyginti su pernai tokia pat akcijos pirmąja diena, augimas siekė 54%. Be to, net ir mažesnieji mažmenininkai (mažiau nei 5 mln. USD metinių pajamų) šiemet fiksavo maždaug 30% pardavimų šuolį internete.

Signalas „Amazon“

Kas šioje situacijoje turi neraminti „Amazon“? Visų pirma – išaugusi paieška „Kaip atsisakyti Amazon Prime“. Šią frazę į paieškos laukelį vartotojai pirmąją akcijos dieną vedė 18 kartų dažniau nei kitomis dienomis, rodo „Captify“ duomenys.

„Jei „Amazon“ tikėjosi, kad „Prime Day“ yra kelias, kaip privilioti užsiregistruoti ir išlaikyti naujus vartotojus, jiems teks pergalvoti savo strategiją ir ieškoti kitų galimybių, – Anand Siddiqui, „Captify“ įžvalgų ir analitikos ekspertą cituoja „Forbes“. – Statistika rodo, kad vartotojai užsiregistruoja, užsisako prekes ir netrukus nutraukia narystę.“

VŽ rašė, kad reikšmingo įvykio viešumu naudojasi ne tik konkurentai, bet ir darbuotojai. Pavyzdžiui, pirmadienį „Amazon“ prekių atrinkimo centro darbuotojai Šakopyje, Minesotoje, paskelbė protestuojantys dėl pavojingų darbo sąlygų sandėliuose. Tokios protesto išraiškos „Amazon“ namų rinkoje yra retenybė, bet jų pasitaiko Europoje. Tiek per „Prime Day“, tiek ir paskelbus „Juodojo penktadienio“ išpardavimus, protestavo kai kurie įmonės padaliniai Europoje.

VŽ rašė, kad „Amazon“ – viena iš didžiųjų pasaulio inovatorių. Tačiau vienoje srityje ji progresyvumu nepasižymi – tiek bendrovės sandėlio, tiek administracijos darbuotojų pasakojimai apie brutalias darbo sąlygas skamba lyg iš praėjusių amžių. Kita vertus, galbūt būtent tai ir lemia „Amazon“ sėkmę.

Į mažesnius ar didesnius skandalus dėl savo elgesio su darbuotojais el. prekybos milžinė „Amazon“ įsipainioja kone kas mėnesį. Naujausias jų – portalas CNET atskleidė, kad per pastaruosius ketverius metus bent septynios moterys „Amazon“ apkaltino atleidimu iš darbo dėl nėštumo.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 8

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau