„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje

Publikuota: 2019-07-18
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja įgyvendinti tolimesnę plėtrą.

Darbui klientų techninio palaikymo centre jau priėmusi 80 žmonių, bendrovė Lietuvoje planuoja plėsti savo paslaugas ir iki 2019 m. pabaigos pasiekti 100 darbuotojų skaičių.

„Šalį plėtrai rinkomės itin atsakingai, o apsisprendimą lėmė Lietuvoje esantys profesionalūs ir talentingi darbuotojai. Šiandien savo žingsnį laikome itin sėkmingu – atsakomybių perkėlimas vyko sklandžiai, pavyko pasiekti puikių rezultatų. Taigi, esame pasiruošę tolimesnei plėtrai“, – išplatintame pranešime cituojamas Dubas Landgrebe'as, „Bazaarvoice“ viceprezidentas klientų paslaugų diegimui ir palaikymui.

Lietuvoje – dešimtadalis darbuotojų

2005 m. įkurta „Bazaarvoice“ šiuo metu trijuose žemynuose turi dešimt padalinių: Ostine, Belfaste, Beniliukse, Čikagoje, Londone, Miunchene, Niujorke, Paryžiuje, Sidnėjuje, Vilniuje.

Šiuo metu apie 10% visų bendrovės darbuotojų yra iš Lietuvos, čia dirba techninio palaikymo analitikai, paslaugų operacijų ir finansų, techninio diegimo inžinerijos specialistai.

Į Lietuvą taip pat planuojama perkelti ir artimiausiu metu ieškoti 20 kvalifikuotų specialistų: techninio palaikymo inžinierių ir „Full Stack“ programuotojų, paslaugų prekės ženklams koordinatorių.

Kiekvieną mėnesį „Bazaarvoice“ tinkle daugiau nei milijardas vartotojų kuria, peržiūri ir dalinasi unikaliu turiniu – apžvalgomis, klausimais ir atsakymais, socialinėmis nuotraukomis, kuris pateikiamas daugiau nei 6.000 prekių ženklų ir pardavėjų interneto puslapių. Visame tinkle „Bazaarvoice“ fiksuoja duomenis, kurie savo aktualumu įgalina skaitmeninės reklamos efektyvumą ir personalizavimą.

Lietuvos padalinyje darbuotojai teikia techninę pagalbą „Bazaarvoice“ klientams – prekių ženklams ir pardavėjams.

Visame bendrovės tinkle per 2018 m. buvo pateikta daugiau nei 66,8 mln. atsiliepimų, 2,2 mln. nuotraukų ir 6,3 mln. klausimų. Šis vartotojų kuriamas unikalus turinys leidžia sugeneruoti daugybę – net apie 5,8 mlrd. – puslapių peržiūrų, pasiekti 1,1 mlrd. pirkėjų per mėnesį, pažymima pranešime.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ išsirinko pagrindinį rėmėją 1

Vienu pagrindinių „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ rėmėju tapo „Švyturys-Utenos alus“.

Rinkodara
16:45
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau