„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Publikuota: 2019-07-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas“ pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros paslaugos iš vienų rankų: agentūra specializuojasi duomenų, strategijos formavimo, kūrybiškumo, medijų ir technologijų srityse.

Naujoji agentūra „Digitas Baltics“, kaip rašoma pranešime, laikosi bendros „Digitas“ koncepcijos – padėti prekių ženklams lengviau užmegzti ryšį su žmonėmis ir pasiekti ambicingų tikslų įgyvendinant įdomias, provokuojančias ir įkvepiančias idėjas.

„Digitas Baltics“ specialistai naudosis visais „Publicis Groupe“ ištekliais pagal „Power of One“ strategiją, taip pat ir „Digitas“ pasaulinio tinklo resursais.

„Digitas Baltics“ plėtos esamus „Publicis Groupe“ pajėgumus Baltijos šalyse, kurs technologinius sprendimus ir platformas, įskaitant produktų strategijas, monetizaciją, UX/UI, dizaino, plėtros, palaikymo ir gyvavimo ciklo kontrolės paslaugas. Siekiant patenkinti augančius rinkos poreikius, bus teikiamos naujos paslaugos, reikalaujančios naujų įgūdžių: dizaino-mąstymo, skaitmeninės transformacijos ir inovatyvių programų kūrimo.

Alexas Garmashas, „Publicis Groupe Baltics“ skaitmeninių sprendimų direktorius, pradės eiti „Digitas Baltics“ vykdomojo direktoriaus pareigas. Jo komandoje dirbs kūrybinių sprendimų direktorius Andrey Tyukavkinas (Ryga), skaitmeninių medijų vadovas Hendrikas Ulvar-Peetsas ir plėtros, duomenų ir technologijų skyriaus vadovas Uku Kudu (abu iš Talino „Creative Union“ agentūros). Visi jie vadovaus „Digitas Baltics“ 30 darbuotojų komandai.

„Digitas“ veikia 22 šalyse, kur 34 biuruose dirba 3.500 darbuotojų, priklausančių globaliam „Publicis Media“ tinklui, kuris driekiasi per daugiau kaip 100 šalių ir turi per 23.500 darbuotojų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 21

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
„Vilniaus paukštynas“ atnaujino prekės ženklą 1

Lietuviškos vištienos gamintojas „Vilniaus paukštynas“ atnaujino savo prekės ženklą.

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16
„Vilkyškių pieninės“ įmonių grupė keičia pavadinimą 5

Pieno produktų gamybos įmonių grupė „Vilkyškių pieninė“ pradeda veikti kaip „Vilvi Group“ prekių ženklo...

Rinkodara
2020.09.15
Mažieji prekybos centrai atsigauna greičiau, bet nerimo netrūksta Premium

Nors viešojoje erdvėje netrūksta itin teigiamų žinių apie šalies ūkį – antrąjį ketvirtį Lietuvos BVP kritimas...

Prekyba
2020.09.15
Vyriausybė už 66.000 Eur reklamuoja savo darbus 5

Šiuo metu žiniasklaidoje ir viešajame transporte transliuojama reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus...

Verslo aplinka
2020.09.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus