„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra Digitas pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros paslaugos iš vienų rankų: agentūra specializuojasi duomenų, strategijos formavimo, kūrybiškumo, medijų ir technologijų srityse.
Naujoji agentūra Digitas Baltics, kaip rašoma pranešime, laikosi bendros Digitas koncepcijos padėti prekių ženklams lengviau užmegzti ryšį su žmonėmis ir pasiekti ambicingų tikslų įgyvendinant įdomias, provokuojančias ir įkvepiančias idėjas.
Digitas Baltics specialistai naudosis visais Publicis Groupe ištekliais pagal Power of One strategiją, taip pat ir Digitas pasaulinio tinklo resursais.
Digitas Baltics plėtos esamus Publicis Groupe pajėgumus Baltijos šalyse, kurs technologinius sprendimus ir platformas, įskaitant produktų strategijas, monetizaciją, UX/UI, dizaino, plėtros, palaikymo ir gyvavimo ciklo kontrolės paslaugas. Siekiant patenkinti augančius rinkos poreikius, bus teikiamos naujos paslaugos, reikalaujančios naujų įgūdžių: dizaino-mąstymo, skaitmeninės transformacijos ir inovatyvių programų kūrimo.
Alexas Garmashas, Publicis Groupe Baltics skaitmeninių sprendimų direktorius, pradės eiti Digitas Baltics vykdomojo direktoriaus pareigas. Jo komandoje dirbs kūrybinių sprendimų direktorius Andrey Tyukavkinas (Ryga), skaitmeninių medijų vadovas Hendrikas Ulvar-Peetsas ir plėtros, duomenų ir technologijų skyriaus vadovas Uku Kudu (abu iš Talino Creative Union agentūros). Visi jie vadovaus Digitas Baltics 30 darbuotojų komandai.
Digitas veikia 22 šalyse, kur 34 biuruose dirba 3.500 darbuotojų, priklausančių globaliam Publicis Media tinklui, kuris driekiasi per daugiau kaip 100 šalių ir turi per 23.500 darbuotojų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti