SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal pajamas, o pagal klientų lūkesčių ir poreikių patenkinimo (NPS) rodiklį.
2017 m. pagal tokį principą dirbo du SEB banko skyriai, 2018 m. jau aštuoni, o šiemet visi 29. Prieš kelerius metus atsargiai pabandėme imtis pokyčių, ir tai pasiteisino. Nors kai su šia idėja atėjau į vadovų metinį susirinkimą, tai toli gražu n ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti