„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos

Publikuota: 2019-06-17
Giedrės Šileikytės nuotr.
Giedrės Šileikytės nuotr.

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys pasaulyje. „Kanų liūtų“ apdovanojimams šiais metais pateikta virš 30.000 paraiškų iš 89 šalių, tarp jų – 11 iš Lietuvos.

Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Šiemet darbus buvo galima teikti į 27 kategorijas.

Dėl „Liūtų“ šiemet kovoja ir 6 lietuvių projektai – iš viso skirtingose kategorijose pateikta 11 paraiškų.

Šiais metais Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „New!“, „Folk“, strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.

Reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ apdovanojimams pateikė du projektus. Pirmasis – „Lietuvos draudimo“ projektas „Viena išgelbėta gyvybė – daugybė išgelbėtų gyvenimų“, pateiktas Sveikatos ir sveikatingumo („Health & Wellness“) kategorijoje.

Antrasis darbas – „Tele2“ „Laisvo interneto“ kampanija, kovojanti Kūrybiško efektyvumo („Creative Effectiveness“) kategorijoje. „Tele2“ kampanija su po Lietuvą keliaujančiu namu praėjusiais metais pateko į „Kanų liūtų“ finalininkų sąrašą, todėl šiemet galėjo varžytis Efektyvumo kategorijoje, į kurią galima teikti tik jau apdovanotus arba į finalą patekusius darbus.

Kūrybinė agentūra „New!“ apdovanojimams pateikė MO muziejų pristatantį įvaizdinį klipą „Pasaulio istorija“ Video („Film“) kategorijoje. Jame pasakojama pasaulio sukūrimo istorija, iliustruota daugiau nei 60-ia lietuviško modernaus meno darbų iš MO kolekcijos.

Dizaino agentūra „Folk“ kovoja su „Signato“ projektu Dizaino („Design“) ir Meistrystės („Industry Craft“) kategorijose. „Signato“ – tai šriftas, atkurtas pagal Vasario 16-osios akto rankraštį ir pristatytas Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga.

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ varžosi su vienu projektu 4 subkategorijose. Agentūra pateikė nevienareikšmių vertinimų, skirtingų reakcijų ir atgarsio pasaulyje sulaukusią kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“. Drąsiu šūkiu ir vizualais reklama siekė didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Plačiau apie kampanijos sėkmę skaičiais skaitykite čia.

nuotrauka::1nocrop

Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ šiais metais kovoja dėl apdovanojimų su „Tele2“ roamingo paslaugos krizės suvaldymo kampanija.

Nors reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R“ nėra Lietuvos paraiškų sąraše, tačiau ji taip pat pateikė 3 darbus kartu su prancūzais „Red Fusion Paris“, kompanijos „Colgate Palmolive“ įkurta kūrybine agentūra. Lietuvių ir prancūzų bendrai kurta vaikiškos dantų pastos „Colgate“ kampanija „Nežaisk su cukrumi“ buvo pristatyta Lenkijoje. Jungtiniai trys darbai pateikti į Spaudos („Print & Publishing“) ir Lauko („Outdoor“) kategorijas.

„Šiais metais darbų į „Kanų liūtus“ Lietuva pateikė mažiau, bet tai nereiškia, kad turime mažiau galimybių laimėti“, – išplatintame pranešime cituojamas Tomas Balžekas, „Kanų liūtų“ festivalio atstovas Lietuvoje.

Festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „Imagine“ komanda – Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė. Trečiadienį lietuvaičių laukia užduotis Skaitmeninio sprendimo kategorijoje ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.

VŽ primena, kad pernai „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžėsi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Šų jų du darbai pateko tarp finalininkų. Tai „McCann Vilnius“ projektas „Knyga be pavadinimo“ ir „Adell Taivas Ogilvy“ darbas „Tele2“ – kampanija „Laisvas internetas“.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją.

2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui.

Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 31

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 6

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09
Bemaž 10 kartų padidintos baudos už reklamos pažeidimus: signalas verslui

Šie metai reklamos reguliavimui yra ypatingi – įsigalioja net du reikšmingi teisės aktų pakeitimai, kurie...

Rinkodara
2019.07.08
„Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su „vipcommunications“, „Swedbank“ nepratęsė sutarties 15

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su komunikacijos agentūra „vipcommunications“, o...

Vadyba
2019.07.05
„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje Premium 30

Jauna Kinijos mobiliųjų technologijų bendrovė „OnePlus“ neseniai Helsinkyje atidarė pirmą klientų aptarnavimo...

Paslaugos
2019.07.03
„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas“ pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros...

Rinkodara
2019.07.01
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 23

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau