„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos

Publikuota: 2019-06-17
Giedrės Šileikytės nuotr.
Giedrės Šileikytės nuotr.

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys pasaulyje. „Kanų liūtų“ apdovanojimams šiais metais pateikta virš 30.000 paraiškų iš 89 šalių, tarp jų – 11 iš Lietuvos.

Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Šiemet darbus buvo galima teikti į 27 kategorijas.

Dėl „Liūtų“ šiemet kovoja ir 6 lietuvių projektai – iš viso skirtingose kategorijose pateikta 11 paraiškų.

Šiais metais Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „New!“, „Folk“, strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.

Reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ apdovanojimams pateikė du projektus. Pirmasis – „Lietuvos draudimo“ projektas „Viena išgelbėta gyvybė – daugybė išgelbėtų gyvenimų“, pateiktas Sveikatos ir sveikatingumo („Health & Wellness“) kategorijoje.

Antrasis darbas – „Tele2“ „Laisvo interneto“ kampanija, kovojanti Kūrybiško efektyvumo („Creative Effectiveness“) kategorijoje. „Tele2“ kampanija su po Lietuvą keliaujančiu namu praėjusiais metais pateko į „Kanų liūtų“ finalininkų sąrašą, todėl šiemet galėjo varžytis Efektyvumo kategorijoje, į kurią galima teikti tik jau apdovanotus arba į finalą patekusius darbus.

Kūrybinė agentūra „New!“ apdovanojimams pateikė MO muziejų pristatantį įvaizdinį klipą „Pasaulio istorija“ Video („Film“) kategorijoje. Jame pasakojama pasaulio sukūrimo istorija, iliustruota daugiau nei 60-ia lietuviško modernaus meno darbų iš MO kolekcijos.

Dizaino agentūra „Folk“ kovoja su „Signato“ projektu Dizaino („Design“) ir Meistrystės („Industry Craft“) kategorijose. „Signato“ – tai šriftas, atkurtas pagal Vasario 16-osios akto rankraštį ir pristatytas Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga.

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ varžosi su vienu projektu 4 subkategorijose. Agentūra pateikė nevienareikšmių vertinimų, skirtingų reakcijų ir atgarsio pasaulyje sulaukusią kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“. Drąsiu šūkiu ir vizualais reklama siekė didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Plačiau apie kampanijos sėkmę skaičiais skaitykite čia.

nuotrauka::1nocrop

Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ šiais metais kovoja dėl apdovanojimų su „Tele2“ roamingo paslaugos krizės suvaldymo kampanija.

Nors reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R“ nėra Lietuvos paraiškų sąraše, tačiau ji taip pat pateikė 3 darbus kartu su prancūzais „Red Fusion Paris“, kompanijos „Colgate Palmolive“ įkurta kūrybine agentūra. Lietuvių ir prancūzų bendrai kurta vaikiškos dantų pastos „Colgate“ kampanija „Nežaisk su cukrumi“ buvo pristatyta Lenkijoje. Jungtiniai trys darbai pateikti į Spaudos („Print & Publishing“) ir Lauko („Outdoor“) kategorijas.

„Šiais metais darbų į „Kanų liūtus“ Lietuva pateikė mažiau, bet tai nereiškia, kad turime mažiau galimybių laimėti“, – išplatintame pranešime cituojamas Tomas Balžekas, „Kanų liūtų“ festivalio atstovas Lietuvoje.

Festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „Imagine“ komanda – Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė. Trečiadienį lietuvaičių laukia užduotis Skaitmeninio sprendimo kategorijoje ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.

VŽ primena, kad pernai „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžėsi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Šų jų du darbai pateko tarp finalininkų. Tai „McCann Vilnius“ projektas „Knyga be pavadinimo“ ir „Adell Taivas Ogilvy“ darbas „Tele2“ – kampanija „Laisvas internetas“.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją.

2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui.

Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau