Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje

Publikuota: 2019-06-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo Europos miestų turizmo organizacijas vienijančios asociacijos „European City Marketing“ (ECM) sudarytas reitingas.

ECM duomenimis, kartu su Vilniumi į penketuką pateko tokie miestai kaip Reikjavikas, Sevilija, Talinas, o pirmąją vietą reitinge užėmė Praha.

Savo ruožtu Vilnius pozityviomis emocijomis aplenkė Amsterdamą ar „Sostų karų“ išpopuliarintą Dubrovniką.

Šiemet pirmą kartą sudaryto ECM „City Sentiment“ (liet. „Miesto sentimento“) reitingo tikslas – įvertinti Europos miestų reputacijas kultūriniame kontekste. Reitingas atskleidžia, kaip socialiniuose tinkluose sklindanti informacija apie miestą, čia patirtas emocijas ir įspūdžius padeda formuoti miesto įvaizdį bei lemia kelionės krypties pasirinkimą.

Socialiniuose tinkluose pristatomi Vilniaus renginiai, autentiška architektūra, šiuolaikiška dvasia, įdomūs muziejai, istorija ir ypatingai šventiškas kalėdinis laikotarpis sulaukė ypač pozityvių reakcijų, lyginant su kitais turistų mėgstamais Europos miestais.

„Planuodami keliones žmonės vis dažniau ieško informacijos socialiniuose tinkluose, vertina ne tik draugų atsiliepimus, bet ir socialinių tinklų vartotojų įspūdžius. Keliautojams rūpi ne tik faktai, skaičiai, bet ir emocijos. Įgyvendindami tarptautinę Vilniaus rinkodarą vis daugiau dėmesio skiriame komunikacijai socialiniuose tinkluose ir apskritai internete. Didžiuojamės, kad tarptautiniai turizmo profesionalai Vilnių šioje erdvėje įvertino tikrai gerai“, – išplatintame pranešime teigia Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Minėtame tyrime, siekiant įvertinti miestų reputacijas interneto erdvėje, buvo pritaikyta metodologija, leidžianti apdoroti milijonus turinio vienetų apie daugiau nei du šimtus skirtingų miestų, publikuotus įvairiose socialinėse platformose.

ECM pristatytas reitingas susideda iš dviejų dalių – „Intensyvumo“ ir „Pozityvumo“. Intensyvumo indeksas atspindi su kultūra susijusio miesto turinio, kuriuo dalijamasi socialiniuose tinkluose, kiekį.

nuotrauka::1

Pozityvumo indeksas rodo, kokia dalis publikacijų apie miestą socialiniuose tinkluose buvo pozityvios.

Per praėjusius metus „Go Vilnius“ sukurtas turinys socialiniuose tinkluose pasiekė 19,1 mln. tarptautinių vartotojų.

Daugiausiai dėmesio sulaukė Vilniaus Kalėdų eglutės nuotraukos, sudominusios daugiau nei 1,2 mln. vartotojų.

Didelio pasisekimo sulaukė Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga organizuotas konkursas, kuriame buvo galima laimėti kelionę į Vilnių – apie jį sužinojo daugiau nei milijonas vartotojų.

„Go Vilnius“ duomenimis, užsieniečiai socialiniuose tinkluose taip pat labai domėjosi Vilniuje vykstančiais kultūros renginiais.

2018 m. miestą aplankė 12% daugiau turistų nei ankstesniais metais.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 1

Apie „Grigeo“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir paminėjimą per...

Rinkodara
08:15
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau