Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje

Publikuota: 2019-06-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo Europos miestų turizmo organizacijas vienijančios asociacijos „European City Marketing“ (ECM) sudarytas reitingas.

ECM duomenimis, kartu su Vilniumi į penketuką pateko tokie miestai kaip Reikjavikas, Sevilija, Talinas, o pirmąją vietą reitinge užėmė Praha.

Savo ruožtu Vilnius pozityviomis emocijomis aplenkė Amsterdamą ar „Sostų karų“ išpopuliarintą Dubrovniką.

Šiemet pirmą kartą sudaryto ECM „City Sentiment“ (liet. „Miesto sentimento“) reitingo tikslas – įvertinti Europos miestų reputacijas kultūriniame kontekste. Reitingas atskleidžia, kaip socialiniuose tinkluose sklindanti informacija apie miestą, čia patirtas emocijas ir įspūdžius padeda formuoti miesto įvaizdį bei lemia kelionės krypties pasirinkimą.

Socialiniuose tinkluose pristatomi Vilniaus renginiai, autentiška architektūra, šiuolaikiška dvasia, įdomūs muziejai, istorija ir ypatingai šventiškas kalėdinis laikotarpis sulaukė ypač pozityvių reakcijų, lyginant su kitais turistų mėgstamais Europos miestais.

„Planuodami keliones žmonės vis dažniau ieško informacijos socialiniuose tinkluose, vertina ne tik draugų atsiliepimus, bet ir socialinių tinklų vartotojų įspūdžius. Keliautojams rūpi ne tik faktai, skaičiai, bet ir emocijos. Įgyvendindami tarptautinę Vilniaus rinkodarą vis daugiau dėmesio skiriame komunikacijai socialiniuose tinkluose ir apskritai internete. Didžiuojamės, kad tarptautiniai turizmo profesionalai Vilnių šioje erdvėje įvertino tikrai gerai“, – išplatintame pranešime teigia Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Minėtame tyrime, siekiant įvertinti miestų reputacijas interneto erdvėje, buvo pritaikyta metodologija, leidžianti apdoroti milijonus turinio vienetų apie daugiau nei du šimtus skirtingų miestų, publikuotus įvairiose socialinėse platformose.

ECM pristatytas reitingas susideda iš dviejų dalių – „Intensyvumo“ ir „Pozityvumo“. Intensyvumo indeksas atspindi su kultūra susijusio miesto turinio, kuriuo dalijamasi socialiniuose tinkluose, kiekį.

nuotrauka::1

Pozityvumo indeksas rodo, kokia dalis publikacijų apie miestą socialiniuose tinkluose buvo pozityvios.

Per praėjusius metus „Go Vilnius“ sukurtas turinys socialiniuose tinkluose pasiekė 19,1 mln. tarptautinių vartotojų.

Daugiausiai dėmesio sulaukė Vilniaus Kalėdų eglutės nuotraukos, sudominusios daugiau nei 1,2 mln. vartotojų.

Didelio pasisekimo sulaukė Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga organizuotas konkursas, kuriame buvo galima laimėti kelionę į Vilnių – apie jį sužinojo daugiau nei milijonas vartotojų.

„Go Vilnius“ duomenimis, užsieniečiai socialiniuose tinkluose taip pat labai domėjosi Vilniuje vykstančiais kultūros renginiais.

2018 m. miestą aplankė 12% daugiau turistų nei ankstesniais metais.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 12

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau