„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį

Publikuota: 2019-06-13
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo šūkiu šiandien startuoja nauja „Telia“ įvaizdinė kampanija.

Naujasis telekomunikacijų bendrovės šūkis keičia nuo 2017 m. pavasario naudotą „Daugiau gyvenimo“.

„Technologijos jau seniai tapo neatskiriama gyvenimo dalimi, tačiau įdomų ir unikalų gyvenimą kuria patys žmonės. Jiems svarbiausia yra ne pačios technologijos, o tai, ką su jomis galima patirti gyvenime. Tą artimiausiais metais ir norime išreikšti savo nauja komunikacijos kryptimi bei naujuoju šūkiu“, – sako Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros vadovė.

Pasak p. Jurkonienės, nuo šiandien TV ekranuose, internete ir gatvėse žmonės galės išvysti jausmingą „Telia“ istoriją, kuri pasakoja ne tik vienos šeimos, bet ir visiems mums bendrą šalies istoriją.

„Tai yra epas apie gyvenimą su technologijomis ir šalia jų, bet ne dėl jų“, – išplatintame pranešime pabrėžia p. Jurkonienė.

Naują įvaizdinį klipą kartu su „Telia“ kūrė visame pasaulyje garsus švedų režisierius Jakob Ström. Jis yra dirbęs su tokiais prekių ženklais kaip „Mitsubishi“, „Lidl“, „Axe“ ir kitais. Jo kūryba – muzikiniai, reklamos, įvaizdiniai klipai – yra pelnę įvairius apdovanojimus pasauliniuose renginiuose ir festivaliuose „Kanų liūtai“, „Eurobest“, „Grammis Awards“ ir kt.

„Telia“ eina naujausiu pasaulinių reklamos tendencijų keliu ir savo prekės ženklą iš naujo pristato per jautrią ir nuoširdžią patirtį, kuri vienodai svarbi tiek individui, tiek visuomenei. Technologijų pilname pasaulyje žmonių santykių tikrumas ir tvarumas su aplinka yra kaip niekada svarbūs“, – sako režisierius.

Prie šių „Telia“ strateginių pokyčių kūrimo dirbo kūrybinė komunikacijos agentūra „Autoriai“. „Autoriai“ su agentūra „Some Films“ prisidėjo ir prie klipo kūrimo.

VŽ rašė, kad šį pavasarį savo prekės ženklą atnaujino ir konkurentė „Bitė Lietuva“, teigdama, kad pokyčiai matyti ne vien vizualiniuose sprendimuose, bet ir paslaugų pakete.

Kartu „Bitės Lietuva“ pakeitė ir šūkį: ligšiolinį „Jumis rūpinamės labiau“ nuo šio pavasario pakeitė „Bitė. Taip lengviau“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 1

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
13:37
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau