2019-05-30 23:03

Paskelbti „PR Impact Awards 2019“ nugalėtojai

Romualdos Stonkutės nuotr.
Romualdos Stonkutės nuotr.
Dviejų šalies komunikacijos asociacijų rengiamas „PR Impact Awards 2019“ paskelbė kategorijų laimėjus, o „Metų agentūros“ titulas šiemet keliauja dviems agentūroms: „Idea Prima“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Šių dviejų agentūrų komunikacijos projektai surinko daugiausiai balų tarp kategorijų nugalėtojų. VŽ primena, kad „Idea Prima“ šiuo titulu džiaugėsi ir praėjusiais metais.

Taip pat renginyje buvo įteiktos specialiosios nominacijos: „Metų komunikatoriaus 2019“ titulas skirtas Andriui Baranauskui, „Tele2“ komunikacijos vadovui. „Verslo nuomonės lyderio“ laurai teko „Maximos“ vadovei Kristinai Meidei, „Išbandymas viešumu 2019“ – premjero patarėjui Skirmantui Malinauskui.

VŽ primena, kad iš viso konkursui šiemet buvo pateiktos 83 paraiškos – net ketvirtadaliu daugiau nei pernai, iš jų 37 stipriausi komunikacijos projektai pateko tarp finalininkų.

„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios organizacijos Lietuvos komunikacijos asociacija LTKA bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA projektas.

[infogram id="edb6cdcf-69e3-4a40-a181-f5f993f13cbc" prefix="naR" format="interactive" title="Copy: Rinkodara.PR.nugaletojai"]

52795
130817
52791