Paskelbti „PR Impact Awards 2019“ nugalėtojai

Publikuota: 2019-05-30
Romualdos Stonkutės nuotr.
svg svg
Romualdos Stonkutės nuotr.

Dviejų šalies komunikacijos asociacijų rengiamas „PR Impact Awards 2019“ paskelbė kategorijų laimėjus, o „Metų agentūros“ titulas šiemet keliauja dviems agentūroms: „Idea Prima“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Šių dviejų agentūrų komunikacijos projektai surinko daugiausiai balų tarp kategorijų nugalėtojų. VŽ primena, kad „Idea Prima“ šiuo titulu džiaugėsi ir praėjusiais metais.

Taip pat renginyje buvo įteiktos specialiosios nominacijos: „Metų komunikatoriaus 2019“ titulas skirtas Andriui Baranauskui, „Tele2“ komunikacijos vadovui. „Verslo nuomonės lyderio“ laurai teko „Maximos“ vadovei Kristinai Meidei, „Išbandymas viešumu 2019“ – premjero patarėjui Skirmantui Malinauskui.

VŽ primena, kad iš viso konkursui šiemet buvo pateiktos 83 paraiškos – net ketvirtadaliu daugiau nei pernai, iš jų 37 stipriausi komunikacijos projektai pateko tarp finalininkų.

„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios organizacijos Lietuvos komunikacijos asociacija LTKA bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA projektas.

[infogram id="edb6cdcf-69e3-4a40-a181-f5f993f13cbc" prefix="naR" format="interactive" title="Copy: Rinkodara.PR.nugaletojai"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Velykinės prekybos rezultatai: mokėjimų duomenys rodo pokyčius Premium

Lietuviško kapitalo elektroninių mokėjimų tinklas „Paysera“ ir finansų platforma „Revolut“ dalijasi mokėjimų...

Prekyba
08:00
Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 0,6%, paslaugų – 4% 

2021 m. kovo metinė (2021 m. kovą, palyginti su 2020 m. kovu) infliacija sudarė 1,6%, praneša Statistikos...

Prekyba
2021.04.09
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
„15min“ ir BNS valdančios įmonės jungiasi su „Media bitėmis“

Naujienų portalą „15min“ ir naujienų agentūrą BNS valdančios įmonės, iki šiol 100% priklausiusios Estijos...

Rinkodara
2021.04.08
„Pasidaryk pats“ sektoriaus analizė: lyderiai išlaikė pozicijas ir uždaryti Premium

„Pasidaryk pats“ segmento, kuriam priskiriame tokius prekybininkus kaip „Senukai“, „Moki veži“, IKEA, „Depo“...

Prekyba
2021.04.08
Į TOP 10 lankomiausiųjų patenkanti įmonė įvardija, kokius įrankius naudoja internete  Premium

Į e. svetainių TOP 10 Lietuvoje pagal lankytojų srautus patenkančių prekės ženklų valdytoja UAB „Interneto...

Prekyba
2021.04.07
Baltijos šalyse kukliau augusi „Maxima grupė“ išmokės 106 mln. Eur dividendų

Vienintelė „Maxima Grupės“ akcininkė UAB „Vilniaus prekyba“ nusprendė dividendams skirti 106 mln. Eur.

Prekyba
2021.04.07
„Baltika“ parduoda „Monton“ prekės ženklą

Estijos kapitalo drabužių prekybos bendrovės „Baltika“ parduoda „Monton“ prekės ženklą.

Prekyba
2021.04.07
Vartotojų elgsena: šiemetinė e. prekybos žvaigždė – Latvija Premium

Baltijos šalyse atliktas tyrimas rodo, kad per pirmąjį karantiną daugiau nei įprastai maisto produktų...

Prekyba
2021.04.05
Vartotojų elgsena: šiemetinė e. prekybos žvaigždė – Latvija Premium

Baltijos šalyse atliktas tyrimas rodo, kad per pirmąjį karantiną daugiau nei įprastai maisto produktų...

Prekyba
2021.04.05
SBA įmonių ir ženklų pokyčiai: ieškojo evoliucijos, ne revoliucijos Premium 3

Į globalią plėtrą nusitaikiusi SBA pakeitė savo ir įmonių pavadinimus, atnaujino jungiamus skirtingų...

Rinkodara
2021.04.05
Visuomenės tyrimas: jauni žmonės jaučia daugiausia nerimo 4

Naujausias visuomenės nuomonės tyrimas rodo, kad visuomenėje vėl padaugėjo neigiamų emocijų. Kartu išlieka ir...

Rinkodara
2021.04.05
Dizaino agentūra „Critical“ pernai augino ir pajamas, ir pelną

Nors pirmas pandeminių metų pusmetis dizaino agentūrai „Critical“ buvo sudėtingas, sėkmingą visų 2020-ųjų...

Rinkodara
2021.04.05
„Mondelez“ vadovas: krizė nesukuria charakterio, o jį atskleidžia Premium

COVID-19 aplinkoje pravertė gebėjimas mąstyti už savo smėlio dėžės ribų, skaitydamas įtraukiantį pranešimą...

Prekyba
2021.04.05
„Netflix“ skaičiais: kas žiūri daugiausiai ir kuklios Baltijos šalys Premium 2

Turinio transliavimo platforma „Netflix“ pandemijos metus užbaigė su rekordiniu prenumeratorių skaičiumi,...

Rinkodara
2021.04.04
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
R. Perveneckas: kaip įkaitai turime prašyti, kad leistų vėl dirbti  Premium 37

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės, kuriai priklauso reikšminga dalis parduotuvių didžiuosiuose prekybos...

Prekyba
2021.04.02
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Pritarta pataisoms dėl žurnalistų teisės neatlygintinai gauti duomenis 3

Seimas po svarstymo bendru sutarimu pritarė Visuomenės informavimo įstatymo ir lydimųjų teisės aktų...

Rinkodara
2021.04.01
Ateinančiam „Aldi“ Lietuvoje dirvą išpureno „Lidl“ Premium 3

Ketvirtas pasaulyje pagal apyvartą prekybos tinklas „Aldi“, planuojantis plėtrą Lietuvoje, vadovaujasi verslo...

Prekyba
2021.04.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku