Keičiasi komunikacijos agentūros „Adverum“ savininkai

Publikuota: 2019-05-30
Ieva Naujalytė. Bendrovės nuotr.
svg svg
Ieva Naujalytė. Bendrovės nuotr.

16 metus rinkoje veikiančios komunikacijos agentūros „Adverum“ įkūrėja ir viena iš akcininkių Daina Elena Andrikienė pardavė savo 50% akcijų kitai bendrovės akcininkei ir direktorei Ieva Naujalytei, iki šiol taip pat valdžiusiai 50% bendrovės akcijų.

Sandorio vertė neatskleidžiama. Buvusi įmonės akcininkė p. Andrikienė ir toliau konsultuos kai kuriuos agentūros klientus, teigiama pranešime spaudai.

„Visuomet buvome komunikacijos tendencijų priešakyje, aiškiai matome rinkos pokyčius ir toliau kryptingai planuojame savo plėtrą. Siekdami klientams garantuoti inovatyviausias komunikacijos praktikas, plėsime savo vadovų ir partnerių komandą bei pritrauksime unikalių kompetencijų“, – sako vienintele bendrovės akcininke tapusi p. Naujalytė.

Ji komunikacijos veiklą taip pat plėtoja ir Vidurio Rytų rinkose: yra įkūrusi komunikacijos agentūrą „Adverum Communications Middle East“ Jungtiniuose Arabų Emyratuose, yra aktyvi pasaulinio nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklo PRGN, kuriam priklauso „Adverum“, narė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Mano aktyvus įsitraukimas į tarptautinę komunikacijos rinką reiškia naujas galimybes mūsų agentūrai ir ypač darbuotojams – semtis žinių ir tarptautinės patirties. Komunikacijos rinka itin kaitri, tad nuolat stebime tendencijas, ieškome būdų mokytis iš savo partnerių ir siekiame mūsų talentus įdarbinti tarptautiniuose projektuose“, – sako p. Naujalytė.

2004 m. įkurta agentūra „Adverum“ teikia strateginės komunikacijos konsultacijų, ryšių su žiniasklaida, skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros komunikacijos paslaugas. Apie 30% agentūros klientų sudaro tarptautinės įmonės, kurioms komunikacijos paslaugas agentūra teikia visose Baltijos šalyse.

Šiuo metu „Adverum“ dirba su oro linijų bendrove „Wizz Air“, technologijų kompanija „Dell EMC“, „Lietuvos krematoriumą“ ir „Rekviem“ prekės ženklą valdančia AB „K2 LT“, rūpinasi didžiausios technologijų konferencijos LOGIN komunikacija, įgyvendina „Nike“, „Oro navigacijos“, „Omniva“, „Vilandra“, Europos Parlamento, „Syngenta“, „TF Bank“ ir kitus komunikacijos projektus. Įmonės pajamos 2018 m. siekė 630.000 Eur, agentūroje dirba 14 žmonių.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku