Keičiasi komunikacijos agentūros „Adverum“ savininkai

Publikuota: 2019-05-30
Ieva Naujalytė. Bendrovės nuotr.
Ieva Naujalytė. Bendrovės nuotr.

16 metus rinkoje veikiančios komunikacijos agentūros „Adverum“ įkūrėja ir viena iš akcininkių Daina Elena Andrikienė pardavė savo 50% akcijų kitai bendrovės akcininkei ir direktorei Ieva Naujalytei, iki šiol taip pat valdžiusiai 50% bendrovės akcijų.

Sandorio vertė neatskleidžiama. Buvusi įmonės akcininkė p. Andrikienė ir toliau konsultuos kai kuriuos agentūros klientus, teigiama pranešime spaudai.

„Visuomet buvome komunikacijos tendencijų priešakyje, aiškiai matome rinkos pokyčius ir toliau kryptingai planuojame savo plėtrą. Siekdami klientams garantuoti inovatyviausias komunikacijos praktikas, plėsime savo vadovų ir partnerių komandą bei pritrauksime unikalių kompetencijų“, – sako vienintele bendrovės akcininke tapusi p. Naujalytė.

Ji komunikacijos veiklą taip pat plėtoja ir Vidurio Rytų rinkose: yra įkūrusi komunikacijos agentūrą „Adverum Communications Middle East“ Jungtiniuose Arabų Emyratuose, yra aktyvi pasaulinio nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklo PRGN, kuriam priklauso „Adverum“, narė.

„Mano aktyvus įsitraukimas į tarptautinę komunikacijos rinką reiškia naujas galimybes mūsų agentūrai ir ypač darbuotojams – semtis žinių ir tarptautinės patirties. Komunikacijos rinka itin kaitri, tad nuolat stebime tendencijas, ieškome būdų mokytis iš savo partnerių ir siekiame mūsų talentus įdarbinti tarptautiniuose projektuose“, – sako p. Naujalytė.

2004 m. įkurta agentūra „Adverum“ teikia strateginės komunikacijos konsultacijų, ryšių su žiniasklaida, skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros komunikacijos paslaugas. Apie 30% agentūros klientų sudaro tarptautinės įmonės, kurioms komunikacijos paslaugas agentūra teikia visose Baltijos šalyse.

Šiuo metu „Adverum“ dirba su oro linijų bendrove „Wizz Air“, technologijų kompanija „Dell EMC“, „Lietuvos krematoriumą“ ir „Rekviem“ prekės ženklą valdančia AB „K2 LT“, rūpinasi didžiausios technologijų konferencijos LOGIN komunikacija, įgyvendina „Nike“, „Oro navigacijos“, „Omniva“, „Vilandra“, Europos Parlamento, „Syngenta“, „TF Bank“ ir kitus komunikacijos projektus. Įmonės pajamos 2018 m. siekė 630.000 Eur, agentūroje dirba 14 žmonių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
09:44
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 3

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
05:45
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 2

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 8

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos 15

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas.

Prekyba
2019.08.13
„Uber“ ketina atvežti maisto produktų

Pavežėjimo platforma „Uber“ svarsto galimybę į savo „Uber Eats“ paslaugų krepšelį įtraukti prekių pristatymą...

Prekyba
2019.08.12
„Netto International“ atskleidžia kaip keičiasi žemų kainų prekybos tinklai

Žemų kainų tinklas „Netto International“ galbūt neturi tokių ambicijų kaip Vokietijos prekybininkai „Aldi“ ar...

Prekyba
2019.08.12
Prekybos tinklų lentynų prižiūrėtojai: gamintojams esame ir akys, ir ausys Premium

Didieji prekybos tinklai dažniausiai yra linkę patys prižiūrėti parduotuvių lentynas, nors auga ir...

Rinkodara
2019.08.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau