„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas

Publikuota: 2019-05-23
„Biok laboratorijos“ direktorė Romualda Stragienė ir „Žalgirio“ krepšinio komandos sporto direktorius Robertas Javtokas. Bendrovės nuotr.
„Biok laboratorijos“ direktorė Romualda Stragienė ir „Žalgirio“ krepšinio komandos sporto direktorius Robertas Javtokas. Bendrovės nuotr.

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams „Margarita For Man“.

Du iš septynių pirmųjų pristatomų produktų sukurti bendradarbiaujant drauge su Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubu.

„Margarita for Man“ linija kitą savaitę atsiras „Maximos“ lentynose, o birželį – ir kituose tinkluose.

nuotrauka::1

VŽ rašė, kad kosmetikos gamintoja naujosios linijos imasi išmokusi pamoką, kai prarado nemažai pirkėjų vyrų, kurie ieško lietuviškumo ir buvo pamėgę „Aro“ ženklą.

„Bandysime vėl juos susigrąžinti“, – kiek anksčiau teigė Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė.

VŽ primena, kad pernai vasarą kosmetikos gamintoja vietoj ilgamečių savo prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įvedė vieną – „Kilig“.

„Margaritos“ draugystė su „Žalgiriu“ – ne pirma šio prekės ženklo partnerystė.

Pernai spalį parduotuvių lentynas pasiekė „Margarita Eco Beatos virtuvės“ šampūnai, dušo želė, rankų muilas ir kremai.

Pasak p. Čepononės, ši linija sėkmingai įsitvirtina parduotuvių lentynose – jos pardavimai auga.

„Dabar renkamės „Žalgirį“, nes šis prekės ženklas yra mėgstamas visoje Lietuvoje ir, kaip „Margarita“, taikosi į platesnę auditoriją“, – sėkmės viliasi p. Čepononė.

Tokie dviejų stiprių prekės ženklų bendri projektai – dažnai sutinkamas rinkodaros sprendimas (angl. co-branding) pasaulyje.

Strategiškai ir nuosekliai sudėliota partnerystė paprastai būna naudinga ir vienam, ir kitam prekės ženklui, kai, sujungus abiejų stipriąsias puses, galima šauti į viršų net ir be didesnių investicijų į rinkodarą.

Kartu su tokiais projektais privalu įvertinti ir didesnes galimas rizikas, kai vieno iš partnerių veiksmai gali pakenkti kito įvaizdžiui bei reputacijai, tad renkantis tokią draugystę reikia daug ką pasverti, įvertinti, kad gali atsitikti bendradarbiavimo sutartyse nenumatytų atvejų.

Privalu aiškiai pačioje pradžioje apsibrėžti, kas už ką atsakingas, ko negali daryti viena ir kita pusė, kaip abi pusės valdo bendrą produktą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
13:18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau