„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas

Publikuota: 2019-05-23
„Biok laboratorijos“ direktorė Romualda Stragienė ir „Žalgirio“ krepšinio komandos sporto direktorius Robertas Javtokas. Bendrovės nuotr.
„Biok laboratorijos“ direktorė Romualda Stragienė ir „Žalgirio“ krepšinio komandos sporto direktorius Robertas Javtokas. Bendrovės nuotr.

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams „Margarita For Man“.

Du iš septynių pirmųjų pristatomų produktų sukurti bendradarbiaujant drauge su Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubu.

„Margarita for Man“ linija kitą savaitę atsiras „Maximos“ lentynose, o birželį – ir kituose tinkluose.

nuotrauka::1

VŽ rašė, kad kosmetikos gamintoja naujosios linijos imasi išmokusi pamoką, kai prarado nemažai pirkėjų vyrų, kurie ieško lietuviškumo ir buvo pamėgę „Aro“ ženklą.

„Bandysime vėl juos susigrąžinti“, – kiek anksčiau teigė Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė.

VŽ primena, kad pernai vasarą kosmetikos gamintoja vietoj ilgamečių savo prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įvedė vieną – „Kilig“.

„Margaritos“ draugystė su „Žalgiriu“ – ne pirma šio prekės ženklo partnerystė.

Pernai spalį parduotuvių lentynas pasiekė „Margarita Eco Beatos virtuvės“ šampūnai, dušo želė, rankų muilas ir kremai.

Pasak p. Čepononės, ši linija sėkmingai įsitvirtina parduotuvių lentynose – jos pardavimai auga.

„Dabar renkamės „Žalgirį“, nes šis prekės ženklas yra mėgstamas visoje Lietuvoje ir, kaip „Margarita“, taikosi į platesnę auditoriją“, – sėkmės viliasi p. Čepononė.

Tokie dviejų stiprių prekės ženklų bendri projektai – dažnai sutinkamas rinkodaros sprendimas (angl. co-branding) pasaulyje.

Strategiškai ir nuosekliai sudėliota partnerystė paprastai būna naudinga ir vienam, ir kitam prekės ženklui, kai, sujungus abiejų stipriąsias puses, galima šauti į viršų net ir be didesnių investicijų į rinkodarą.

Kartu su tokiais projektais privalu įvertinti ir didesnes galimas rizikas, kai vieno iš partnerių veiksmai gali pakenkti kito įvaizdžiui bei reputacijai, tad renkantis tokią draugystę reikia daug ką pasverti, įvertinti, kad gali atsitikti bendradarbiavimo sutartyse nenumatytų atvejų.

Privalu aiškiai pačioje pradžioje apsibrėžti, kas už ką atsakingas, ko negali daryti viena ir kita pusė, kaip abi pusės valdo bendrą produktą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14

Verslo žinių pasiūlymai

svg
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau