Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Publikuota: 2019-05-23
„Lufthansa“ „Twitter“ paskyroje paskelbta nuotrauka.
„Lufthansa“ „Twitter“ paskyroje paskelbta nuotrauka.

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant pastatų – žinomos Europos bendrovės taip ragina savo klientus ir darbuotojus aktyviai balsuoti Europos Parlamento rinkimuose.

Didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja „Volkswagen“ šešiolika kalbų kreipėsi į 490.000 savo darbuotojų Europoje ragindama juos dalyvauti rinkimuose, o įmonės gamykla Volfsburge buvo papuošta milžinišku plakatu „Volkswagen“ balsuoja už Europą“.

„Europos bendroji rinka, prekyba be sienų, laisvas specialistų judėjimas ir keitimasis žiniomis yra esminė ir būtina sąlyga mūsų konkurencingumui“, – sakoma bendrovės pareiškime.

Aktyviai į rinkimus kviečia ir kitos Vokietijos pramonės lyderės. „Thyssenkrupp“ paskelbė plakatų seriją su ženklu „Europa – tai mes“. „Kokia prasmė turėti savavaldžius automobilius, jeigu jie privalėtų sustoti prie kiekvienos sienos?“ – rašoma viename iš jų.

„Lufthansa“ lėktuvo „Airbus A320“ fiuzeliažą papuošė didžiuliu kampanijos „SayYesToEurope“ ženklu, rašoma Europos Parlamento (EP) ryšių su visuomene išplatintame pranešime.

„Deutsche Telekom“ paskelbė keletą vaizdo klipų su įmonės vadovais ir darbuotojais, kuriuose šie dalijasi savo mintimis apie rinkimus ir darbą Europos įmonėje. DHL taip pat surengė diskusiją apie Europos svarbą su įmonės vadovu, o Bonos pašto bokšte iškėlė milžinišką ES vėliavą.

Pavėžėjimo paslaugas teikiančios įmonės per rinkimus Europoje siūlys galimybę nemokamai ar pigiau atvykti iki balsavimo vietų. Apie tokią iniciatyvą jau paskelbė elektrinių motorolerių nuomos kompanija „Lime“, taip pat 15-oje ES valstybių, tarp jų ir Lietuvoje, veikianti „Bolt“, kuri pasiūlys nuolaidą kelionei.

Tai bene vienintelis toks verslo žingsnis Lietuvoje.

Ir skaitmeniniai verslai

Į EP rinkimų kampaniją aktyviai įsitraukė ir skaitmeninės įmonės. Didžiausia pasaulyje muzikos transliavimo platforma „Spotify“ milijonams lankytojų pristatė specialų rinkimų grojaraštį su kūriniais iš kiekvienos ES valstybės. Jame galima rasti Vido Bareikio ir grupės „8 kambarys“ dainą „Ežero dugne“.

Socialinis tinklas „Twitter“ sukūrė specialią rinkimų grotažymę #euelections ir jaustuką „šį kartą balsuosiu“, „Facebook“ – profilio nuotraukos rėmelį, „Instagram“ – rinkiminį lipduką, o „Snapchat“ – specialų filtrą. Paieškos sistema „Google“ pasipuoš specialia rinkimų užsklanda.

Apie būtinybę ateiti balsuoti primins ir Europos internetinių žaidimų kūrėja „King“, geriausiai žinoma dėl „Candy crush saga“ žaidimo, taip pat pažinčių programėlė „Tinder“.

Lietuvoje rinkimai vyks sekmadienį, gegužės 26-ąją, o šiuo metu jau galima atiduoti savo balsą iš anksto.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13

Verslo žinių pasiūlymai

svg
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau