Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Publikuota: 2019-05-23
„Lufthansa“ „Twitter“ paskyroje paskelbta nuotrauka.
„Lufthansa“ „Twitter“ paskyroje paskelbta nuotrauka.

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant pastatų – žinomos Europos bendrovės taip ragina savo klientus ir darbuotojus aktyviai balsuoti Europos Parlamento rinkimuose.

Didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja „Volkswagen“ šešiolika kalbų kreipėsi į 490.000 savo darbuotojų Europoje ragindama juos dalyvauti rinkimuose, o įmonės gamykla Volfsburge buvo papuošta milžinišku plakatu „Volkswagen“ balsuoja už Europą“.

„Europos bendroji rinka, prekyba be sienų, laisvas specialistų judėjimas ir keitimasis žiniomis yra esminė ir būtina sąlyga mūsų konkurencingumui“, – sakoma bendrovės pareiškime.

Aktyviai į rinkimus kviečia ir kitos Vokietijos pramonės lyderės. „Thyssenkrupp“ paskelbė plakatų seriją su ženklu „Europa – tai mes“. „Kokia prasmė turėti savavaldžius automobilius, jeigu jie privalėtų sustoti prie kiekvienos sienos?“ – rašoma viename iš jų.

„Lufthansa“ lėktuvo „Airbus A320“ fiuzeliažą papuošė didžiuliu kampanijos „SayYesToEurope“ ženklu, rašoma Europos Parlamento (EP) ryšių su visuomene išplatintame pranešime.

„Deutsche Telekom“ paskelbė keletą vaizdo klipų su įmonės vadovais ir darbuotojais, kuriuose šie dalijasi savo mintimis apie rinkimus ir darbą Europos įmonėje. DHL taip pat surengė diskusiją apie Europos svarbą su įmonės vadovu, o Bonos pašto bokšte iškėlė milžinišką ES vėliavą.

Pavėžėjimo paslaugas teikiančios įmonės per rinkimus Europoje siūlys galimybę nemokamai ar pigiau atvykti iki balsavimo vietų. Apie tokią iniciatyvą jau paskelbė elektrinių motorolerių nuomos kompanija „Lime“, taip pat 15-oje ES valstybių, tarp jų ir Lietuvoje, veikianti „Bolt“, kuri pasiūlys nuolaidą kelionei.

Tai bene vienintelis toks verslo žingsnis Lietuvoje.

Ir skaitmeniniai verslai

Į EP rinkimų kampaniją aktyviai įsitraukė ir skaitmeninės įmonės. Didžiausia pasaulyje muzikos transliavimo platforma „Spotify“ milijonams lankytojų pristatė specialų rinkimų grojaraštį su kūriniais iš kiekvienos ES valstybės. Jame galima rasti Vido Bareikio ir grupės „8 kambarys“ dainą „Ežero dugne“.

Socialinis tinklas „Twitter“ sukūrė specialią rinkimų grotažymę #euelections ir jaustuką „šį kartą balsuosiu“, „Facebook“ – profilio nuotraukos rėmelį, „Instagram“ – rinkiminį lipduką, o „Snapchat“ – specialų filtrą. Paieškos sistema „Google“ pasipuoš specialia rinkimų užsklanda.

Apie būtinybę ateiti balsuoti primins ir Europos internetinių žaidimų kūrėja „King“, geriausiai žinoma dėl „Candy crush saga“ žaidimo, taip pat pažinčių programėlė „Tinder“.

Lietuvoje rinkimai vyks sekmadienį, gegužės 26-ąją, o šiuo metu jau galima atiduoti savo balsą iš anksto.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
13:18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau