„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta

Publikuota: 2019-05-20
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius metus Lietuvoje buvo pirmojoje pozicijoje.

Per pirmąjį šių metų ketvirtį aktyviausiai reklamuota vaistinių kategorija, investicijas gerokai padidino ir prekybos sektorius, sako Giedrė Juronienė, rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar“ Reklamos monitoringo vadovė.

Per sausį–kovą, palygintis su 2018 m. tuo pačiu laikotarpiu, vaistinių reklamos biudžetai (gross, be nuolaidų) paaugo 50%.

Didžiąją šio biudžeto dalį sudarė „Eurovaistinė“ ir „Camelia“, kurios patekdamos tarp dešimties didžiausių Lietuvos reklamdavių, investicijas atitinkamai didino 46% ir 101%.

Savo ruožtu prekybos tinklų reklamai išleido didžiausius biudžetus.

„Labiausiai investicijas šioje kategorijoje didino „Rimi“ – 57%, „Iki“ – 24%, „Maxima“ – 18%. Tik „Lidl“ reklamos išlaidos sumažėjo 3%“, – skaičiuoja p. Juronienė.

„Maxima“ tarp didžiausių reklamos užsakovų per pirmą ketvirtį atsistojo ant pirmojo laiptelio, antra, nedaug atsilikdama rikiuojasi „Lidl“, trečia – „Eurovaistinė“.

Kelerius metus Lietuvoje buvusi didžiausia reklamdavė „Tele2“, per pirmą ketvirtį sumažinusi investicijas net 40%, rikiuojasi penkta.

[infogram id="c9dcf9c2-a359-428a-be77-bc040cedb05d" prefix="xUS" format="interactive" title="Rinkodara"]

Užleis sostą prekybininkams

VŽ rašė, kad „Tele2“ didžiausios reklamos užsakovės titulą išlaikė ir 2018 m. Jos reklamos biudžetas (gross, be nuolaidų) per metus ūgtelėjo 1,8%.

Vien „Tele2“ komunikacijos 2018 m. matėme bemaž dešimtadaliu daugiau, tačiau bendrovė mažiau skyrė savo kitam prekės ženklui – „Pildyk“ (-23%), rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos monitoringas.

Mindaugas Savickas, „Tele2“ Rinkodaros vadovas, komentuodamas atstovaujamos bendrovės šiemetinius planus, dėmesį visų pirma nukreipia į kovą tarp savo dalį didinti norinčios „Lidl“ ir pozicijų užleisti neketinančios „Maximos“.

„Mūsų tikslas yra pirmauti pagal patrauklumą savo vartotojams, o ne pagal žiniasklaidos biudžetus. Šiandien netgi matome tendenciją, kad šiemet didžiausio reklamdavio poziciją greičiausiai gali perimti kitos industrijos atstovai“, – besdamas pirštu į prekybininkes, kalba p. Savickas. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 12

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau