„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta

Publikuota: 2019-05-20
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius metus Lietuvoje buvo pirmojoje pozicijoje.

Per pirmąjį šių metų ketvirtį aktyviausiai reklamuota vaistinių kategorija, investicijas gerokai padidino ir prekybos sektorius, sako Giedrė Juronienė, rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar“ Reklamos monitoringo vadovė.

Per sausį–kovą, palygintis su 2018 m. tuo pačiu laikotarpiu, vaistinių reklamos biudžetai (gross, be nuolaidų) paaugo 50%.

Didžiąją šio biudžeto dalį sudarė „Eurovaistinė“ ir „Camelia“, kurios patekdamos tarp dešimties didžiausių Lietuvos reklamdavių, investicijas atitinkamai didino 46% ir 101%.

Savo ruožtu prekybos tinklų reklamai išleido didžiausius biudžetus.

„Labiausiai investicijas šioje kategorijoje didino „Rimi“ – 57%, „Iki“ – 24%, „Maxima“ – 18%. Tik „Lidl“ reklamos išlaidos sumažėjo 3%“, – skaičiuoja p. Juronienė.

„Maxima“ tarp didžiausių reklamos užsakovų per pirmą ketvirtį atsistojo ant pirmojo laiptelio, antra, nedaug atsilikdama rikiuojasi „Lidl“, trečia – „Eurovaistinė“.

Kelerius metus Lietuvoje buvusi didžiausia reklamdavė „Tele2“, per pirmą ketvirtį sumažinusi investicijas net 40%, rikiuojasi penkta.

[infogram id="c9dcf9c2-a359-428a-be77-bc040cedb05d" prefix="xUS" format="interactive" title="Rinkodara"]

Užleis sostą prekybininkams

VŽ rašė, kad „Tele2“ didžiausios reklamos užsakovės titulą išlaikė ir 2018 m. Jos reklamos biudžetas (gross, be nuolaidų) per metus ūgtelėjo 1,8%.

Vien „Tele2“ komunikacijos 2018 m. matėme bemaž dešimtadaliu daugiau, tačiau bendrovė mažiau skyrė savo kitam prekės ženklui – „Pildyk“ (-23%), rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos monitoringas.

Mindaugas Savickas, „Tele2“ Rinkodaros vadovas, komentuodamas atstovaujamos bendrovės šiemetinius planus, dėmesį visų pirma nukreipia į kovą tarp savo dalį didinti norinčios „Lidl“ ir pozicijų užleisti neketinančios „Maximos“.

„Mūsų tikslas yra pirmauti pagal patrauklumą savo vartotojams, o ne pagal žiniasklaidos biudžetus. Šiandien netgi matome tendenciją, kad šiemet didžiausio reklamdavio poziciją greičiausiai gali perimti kitos industrijos atstovai“, – besdamas pirštu į prekybininkes, kalba p. Savickas. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
LRT – nauja R. Miliūtės laida 2

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 3

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau