Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių

Publikuota: 2019-05-17
Naujosios pakuotės.
Naujosios pakuotės.

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

„Esame vienas didžiausių sumuštinių gamintojų Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Per 6 darbo sumuštinių rinkoje metus pastebėjome, kad pasikeitė vartotojo įpročiai, todėl atlikome vartotojų tyrimą. Šio tyrimo rezultatai įkvėpė pokyčiams“, – kalba Jūratė Survilienė, rinkodaros vadovė.

Tyrimas parodė, kad „Mantinga“ labiau asocijuojasi su namais, maisto gaminimu, bendravimu prie pietų stalo. O sumuštiniai ir kiti panašūs produktai labiau skirti greitu tempu gyvenantiems, visada skubantiems šiuolaikiniams žmonėms, kuriems svarbu patogumas ir greitis.

nuotrauka::1nocrop

„Į tokį vartotoją, kurdami naująjį prekės ženklą, ir orientavomės. Pavadinimui taip pat kėlėme nemažai reikalavimų. Jis turėjo būti ne klišinis ir skirtis nuo konkurentų išnaudotų „go“ formuluočių, tačiau kartu būti lengvai tariamas ir dinamiškas. Ne mažiau buvo svarbus ir faktas, kad ženklas būtų neužimtas Europos prekių ženklų patentavimo registre analogiškoje kategorijoje. Po ilgų svarstymų laimėjo „Food on Foot“ pavadinimas“, – pasakoja p. Survilienė.

Ji viliasi, kad logotipo vieta ir didelis raudonos spalvos plotas padės užtikrinti gerą matomumą lentynose.

„Beje, ant pakuočių atsisakėme ir šių dienų dizaino tendencijų nebeatitinkančių nuotraukų naudojimo. Jas pakeitė šmaikščios ingredientų iliustracijos, ieškojome vizualinės kalbos, kuri būtų aktuali tikslinei auditorijai, gyvenančiai urbanistinėje erdvėje“, – kalba p. Survilienė.

Naujieji gaminiai su atnaujintomis pakuotėmis jau keliauja į prekybos tinklus. Prie šio ženklo sukūrimo prisidėjo dizaino agentūra „Etiquette“.

2018 m. finansinių ataskaitų Registrų centrui „Mantinga“ dar nėra pateikusi. 2017 m. duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintoja „Mantinga“ gavo 67,474 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 23,6% daugiau nei 2016 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Butelio forma – taip pat prekės ženklas 1

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 5

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau