Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių

Publikuota: 2019-05-17
Naujosios pakuotės.
Naujosios pakuotės.

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

„Esame vienas didžiausių sumuštinių gamintojų Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Per 6 darbo sumuštinių rinkoje metus pastebėjome, kad pasikeitė vartotojo įpročiai, todėl atlikome vartotojų tyrimą. Šio tyrimo rezultatai įkvėpė pokyčiams“, – kalba Jūratė Survilienė, rinkodaros vadovė.

Tyrimas parodė, kad „Mantinga“ labiau asocijuojasi su namais, maisto gaminimu, bendravimu prie pietų stalo. O sumuštiniai ir kiti panašūs produktai labiau skirti greitu tempu gyvenantiems, visada skubantiems šiuolaikiniams žmonėms, kuriems svarbu patogumas ir greitis.

nuotrauka::1nocrop

„Į tokį vartotoją, kurdami naująjį prekės ženklą, ir orientavomės. Pavadinimui taip pat kėlėme nemažai reikalavimų. Jis turėjo būti ne klišinis ir skirtis nuo konkurentų išnaudotų „go“ formuluočių, tačiau kartu būti lengvai tariamas ir dinamiškas. Ne mažiau buvo svarbus ir faktas, kad ženklas būtų neužimtas Europos prekių ženklų patentavimo registre analogiškoje kategorijoje. Po ilgų svarstymų laimėjo „Food on Foot“ pavadinimas“, – pasakoja p. Survilienė.

Ji viliasi, kad logotipo vieta ir didelis raudonos spalvos plotas padės užtikrinti gerą matomumą lentynose.

„Beje, ant pakuočių atsisakėme ir šių dienų dizaino tendencijų nebeatitinkančių nuotraukų naudojimo. Jas pakeitė šmaikščios ingredientų iliustracijos, ieškojome vizualinės kalbos, kuri būtų aktuali tikslinei auditorijai, gyvenančiai urbanistinėje erdvėje“, – kalba p. Survilienė.

Naujieji gaminiai su atnaujintomis pakuotėmis jau keliauja į prekybos tinklus. Prie šio ženklo sukūrimo prisidėjo dizaino agentūra „Etiquette“.

2018 m. finansinių ataskaitų Registrų centrui „Mantinga“ dar nėra pateikusi. 2017 m. duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintoja „Mantinga“ gavo 67,474 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 23,6% daugiau nei 2016 m.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 15

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10
LRT vizijoje – 47,5 mln. Eur investicija į naują pastatą 14

Siekiant optimizuoti nacionalinio transliuotojo LRT turto valdymą, ekspertai siūlo statyti naują pastatą su...

Rinkodara
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau