4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Publikuota: 2019-05-17

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę prekių ženklai, kurie pretenduoja į „Internautų simpatijų 2019“ titulą.

Ankstesniajame etape porose kovėsi 8 prekių ženklai, o aktyvi, taškas į tašką kova tęsėsi visą šį etapą.

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2019“. Ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.

BALSUOTI GALITE ČIA.

VŽ primena, kad nuo antrojo etapo prekių ženklai dėl interneto simpatijų prizo kovoja porose po du, kol paaiškės nugalėtojas.

Šiandien prasidėjusiame etape balsuoti galima iki gegužės 19 d., sekmadienio, 24 val.

Paskutinysis etapas prasidės pirmadienį, gegužės 20 d., 10 val. ir truks iki antradienio 12 val. Paskutinę balsavimo valandą balsų skaičius nebus matomas.

Internautų balsai yra audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t. t. Nesąžiningi balsai yra minusuojami.

„Metų prekės ženklo 2019“ nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti metiniame prekybos festivalyje „Retail 2019“ gegužės 21 d.

Be šių dviejų nominacijų – „Metų prekės ženklo 2019 m.“ ir „Internautų simpatijų prizo“ – taip pat bus išrinktas sėkmingiausias tarptautinis prekės ženklas Lietuvoje, įvertinti originaliausi dizaino sprendimai, įdomiausi mažų bendrovių rinkodaros žingsniai ir kt.

Finale – 34 ženklai

VŽ primena, kad į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

Prekės ženklo pardavimų augimas per metus – svarbiausias kriterijus, atrenkant finalininkų sąrašą.

Komisija vertino pretendentus pagal Lietuvoje užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais ir verte 2018 m., palyginti su 2017 m. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija. Plačiau skaitykite čia.

Tolesni konkurso finalininkų vertinimo kriterijai – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa, taip pat žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ tiriamas prekės ženklų komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje.

BALSUOTI GALIMA ČIA.

nuotrauka::1nocrop

[infogram id=“4864dfed-507c-4dff-81f9-32e226dcdd04“ prefix=“DDw“ format=“interactive“ title=“MPZ_rinkodara_2019“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 1

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
16:18
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
15:48
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
12:40
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 15

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau