„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-05-13
Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga ir už strateginės komunikacijos veiksmus, kartu rūpinsis ir darbdavio įvaizdžio stiprinimu.

Viešame konkurse dalyvavo šešios komunikacijos agentūros, o į finalinį konkurso etapą buvo pakviestos trys – ligšiolinė „Lidl Lietuva“ partnerė „Publicum“, „Bosanova“ bei „Gravitas Partners“, kurie ir laimėjo atranką.

Sutartis su „Gravitas Partners“ pasirašyta vieneriems metams su galimybe pratęsti dar metams.

„Dėkojame visiems konkurso dalyviams, kurie paskyrė laiko paruošti ir pateikti savo įžvalgoms bei pasiūlymams. Norime padėkoti savo dabartiniams komunikacijos partneriams „Publicum“ už sklandų bendradarbiavimą pastaruosius dvejus metus, per kuriuos kartu įgyvendinome ne vieną svarbų projektą ir iniciatyvą“, – išplatintame pranešime cituojamas Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas.

„Vertiname galimybę dirbti su veržliu ir mėgstančiu iššūkius prekės ženklu. Turime darbo patirties su mažmeninės prekybos sektoriaus klientais, tad žinome, kad tai bus iššūkis, kuriam prireiks geriausių agentūros komandos įgūdžių. Šis laimėjimas – nuoseklaus keletą metų vykusio agentūros atsinaujinimo ir kompetencijų stiprinimo rezultatas“, – sako „Gravitas Partners“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.

VŽ primena, kad „Gravitas Partners“ pastaruosius kelerius metus kartu su „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ buvo „Maximos“ komunikacijos partneriai. Šį kovą „Maxima LT“ taip pat pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo mėnesiais vykusį konkursą laimėjo dvi agentūros: „INK Agency“ komanda ir taip pat nuspręsta pratęsti ilgametę partnerystę ir su komunikacijos agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

Savo ruožtu „INK Agency“ iki šių metų pradžios buvo „Iki“ komunikacijos partneriai, o nuo šio sausio jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

Sausio mėnesį „Lidl Lietuva“ skelbė ir žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą, po kurio buvo nuspręsta sutartį pratęsti su tuometiniais partneriais „Media House“.

Tarp kitų „Lidl“ partnerių – reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, renginių organizavimo paslaugas teikiantis „Partizanas“ bei agentūra komunikacijai socialiniuose tinkluose – „Kokosas“.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 43 „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvės.

VŽ rašė, kad „Lid“ komunikacijos agentūrą rinkosi nuo metų pradžios, o šio kovo pabaigoje paskelbė naują viešųjų ryšių paslaugų ir geriausio darbdavio komunikacijos partnerių konkursą, nes nebuvo patenkinta jau įsibėgėjusio konkurso rezultatais.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
08:11
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 2

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 23

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10
LRT vizijoje – 47,5 mln. Eur investicija į naują pastatą 14

Siekiant optimizuoti nacionalinio transliuotojo LRT turto valdymą, ekspertai siūlo statyti naują pastatą su...

Rinkodara
2019.09.10
„Super produktams“ už klaidinančią reklamą skirta 1.600 Eur bauda 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba UAB „Super produktai“ skyrė 1.600 Eur baudą už Reklamos įstatymo...

Rinkodara
2019.09.09
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 14

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau