„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-05-13
Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga ir už strateginės komunikacijos veiksmus, kartu rūpinsis ir darbdavio įvaizdžio stiprinimu.

Viešame konkurse dalyvavo šešios komunikacijos agentūros, o į finalinį konkurso etapą buvo pakviestos trys – ligšiolinė „Lidl Lietuva“ partnerė „Publicum“, „Bosanova“ bei „Gravitas Partners“, kurie ir laimėjo atranką.

Sutartis su „Gravitas Partners“ pasirašyta vieneriems metams su galimybe pratęsti dar metams.

„Dėkojame visiems konkurso dalyviams, kurie paskyrė laiko paruošti ir pateikti savo įžvalgoms bei pasiūlymams. Norime padėkoti savo dabartiniams komunikacijos partneriams „Publicum“ už sklandų bendradarbiavimą pastaruosius dvejus metus, per kuriuos kartu įgyvendinome ne vieną svarbų projektą ir iniciatyvą“, – išplatintame pranešime cituojamas Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas.

„Vertiname galimybę dirbti su veržliu ir mėgstančiu iššūkius prekės ženklu. Turime darbo patirties su mažmeninės prekybos sektoriaus klientais, tad žinome, kad tai bus iššūkis, kuriam prireiks geriausių agentūros komandos įgūdžių. Šis laimėjimas – nuoseklaus keletą metų vykusio agentūros atsinaujinimo ir kompetencijų stiprinimo rezultatas“, – sako „Gravitas Partners“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.

VŽ primena, kad „Gravitas Partners“ pastaruosius kelerius metus kartu su „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ buvo „Maximos“ komunikacijos partneriai. Šį kovą „Maxima LT“ taip pat pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo mėnesiais vykusį konkursą laimėjo dvi agentūros: „INK Agency“ komanda ir taip pat nuspręsta pratęsti ilgametę partnerystę ir su komunikacijos agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

Savo ruožtu „INK Agency“ iki šių metų pradžios buvo „Iki“ komunikacijos partneriai, o nuo šio sausio jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

Sausio mėnesį „Lidl Lietuva“ skelbė ir žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą, po kurio buvo nuspręsta sutartį pratęsti su tuometiniais partneriais „Media House“.

Tarp kitų „Lidl“ partnerių – reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, renginių organizavimo paslaugas teikiantis „Partizanas“ bei agentūra komunikacijai socialiniuose tinkluose – „Kokosas“.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 43 „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvės.

VŽ rašė, kad „Lid“ komunikacijos agentūrą rinkosi nuo metų pradžios, o šio kovo pabaigoje paskelbė naują viešųjų ryšių paslaugų ir geriausio darbdavio komunikacijos partnerių konkursą, nes nebuvo patenkinta jau įsibėgėjusio konkurso rezultatais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau