„Rimi“ registruoja naują prekės ženklą

Publikuota: 2019-05-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Rimi“ registruoja dar vieną prekės ženklą, kurį ketina naudoti privačios etiketės produktams.

„Naująjį prekės ženklą „Rimi greatlife“ bandome įregistruoti ateities galimybėms“, – daugiau nedetalizuodama kalba Giedrė Buivydienė, „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė.

nuotrauka::1left

Pernai tinklas yra įregistravęs panašaus vizualinio sprendimo prekės ženklą „Rimi goodlife“, kurį taip pat naudoja privačios etiketės produktams: jogurtui, šviežiai mėsai, daržovių mišiniams ir t.t.

nuotrauka::2right

Tačiau pastarajam prekės ženklui šiuo metu yra pateiktas protestas, rodo Valstybinio patentų biuro (VPB) duomenų bazė.

Asta Virbickienė, VPB Apeliacinio skyriaus vedėja, teigia, kad protestą pateikė suinteresuotas asmuo, Jungtinės Karalystės „Goodlife Foods Limited“ dėl prekės ženklo „Rimi goodlife“ pripažinimo negaliojančiu iš dalies.

„Suinteresuotas asmuo turi ankstesnio ženklo „Goodlife“ registraciją. Protestas buvo tenkintas daliai prekių, kaip ir buvo prašoma. Likusioje dalyje ženklo registracija lieka galioti“, – teigia p. Vickienė.

PPŽ dalis auga

VŽ rašė, kad tyrimų bendrovė „Nielsen“ skaičiuoja, kad 2018 m. sausį–rugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse Lietuvoje privatūs tinklų prekės ženklų (PPŽ) pardavimai sudarė apie 15%, o ryškiausia tendencija – daugėja aukštesnės kokybės privačios etiketės produktų.

Žaneta Simonaitytė, „Nielsen“ paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims, VŽ tuomet teigė, kad PPŽ pardavimų dalis, palyginti su ankstesniais metais, natūraliai auga, o tam įtakos turi besiplečiantis „Lidl“ tinklas, kuriame daugiausia pardavimų sudaro privačiomis etiketėmis pažymėtos prekės.

Europos šalių vidutinė PPŽ dalis yra šiek tiek virš 30%, tai lemia keletas veiksnių: žemų kainų tinklų, kuriuose didžiausia pardavimų dalis yra PPŽ, populiarumas, modernios prekybos skvarba, prekybos tinklų koncentracija, pirkėjų preferencijos.

Latvijoje ir Estijoje PPŽ dalis yra mažesnė ir ji yra panaši į buvusią Lietuvoje, prieš rinkoje pasirodant žemų kainų tinklui „Lidl“. 2018 m. antrąjį ketvirtį „Nielsen“ audituojamose kategorijose PPŽ Latvijoje sudarė 9,7%, Estijoje – 7,7%.

„Rimi“ krepšelyje šiuo metu tarp didžiausią dalį užimančių tinklo PPŽ: „Selection by Rimi“, „Rimi Basic“, „I love eco“, „Loving touch“ ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 1

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau