„Barbora“ investuoja į vartotojų patirties sprendimus

Publikuota: 2019-05-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“ pradeda bendradarbiavimą su vartotojų patirties sprendimų ir skaitmeninio dizaino studija „Monotwo“.

„Teigiama vartotojų patirtis mūsų įmonei yra vienas svarbiausių prioritetų, todėl renkantis naujus partnerius kreipėme dėmesį ne tik į techninį profesionalumą, bet buvo svarbus strateginis požiūris, mūsų ilgalaikių tikslų suvokimas. Džiaugiamės, kad Lietuvoje yra nišinių, tarptautinio lygio ekspertiškumą demonstruojančių komandų, kurios turi aiškią viziją ir taktiką kaip ją įgyvendinti,“ – išplatintame pranešime cituojamas Andrius Jurgelevičius, „Barbora“ komercijos vadovas.

Pasak jo, „Barboros“ svetainė buvo sukurta bendradarbiaujant su agentūra „Idea“. Vėliau svetainė vystyta didžiąja dalimi pasitelkiant savo resursus, o atskirus pavienius projektus vystant su kitomis agentūromis.

Kiek vartotojų patirties sprendimams numatoma skirti investicijų per artimiausius metus, p. Jurgelevičius dar nedetalizuoja.

„Pasaulinė praktika rodo, kad net ir iš pažiūros mažas naudotojo patirties sprendimas gali turėti milžinišką įtaką bendrai klientų krepšelių vertei. Džiaugiamės, jog galėsime pritaikyti savo pasaulinę patirtį tapę partneriais ir dirbdami kartu su lyderiaujančia mažmeninės prekybos industrijos įmone“, – kalba Audrius Linkus, „Monotwo“ interaktyvios kūrybos vadovas.

Penktus veiklos metus skaičiuojanti skaitmeninės kūrybos studija „Monotwo“ teikia naudotojo patirties analizės, sprendimų bei kūrybos įgyvendinimo paslaugas. Įmonė veikia JAV vakarų pakrantėje ir Lietuvoje. Tarp didžiausių agentūros klientų Lietuvoje: „Krasta Auto“, ISM universitetas, „Bennet distributors“, „Eika“.

VŽ rašė, kad „Barbora“ plečia veiklą Lietuvoje, neseniai paskelbta, kad maisto ir kasdienes prekes internetu gali užsisakyti ir Prienuose bei Birštone. Šiais metais „Barbora“ taip pat pradėjo aptarnauti klientus Jonavos mieste bei rajone, o nuo gegužės prekes internetu galės užsisakyti ir Neringoje gyvenantys bei atostogaujantys žmonės.

Pasak bendrovės atstovų, plėtra kurortinėse vietovėse yra vienas svarbių „Barboros“ prioritetų. Šiuo metu „Barboros“ kurjeriai prekes veža į Palangą, Šventąją, Trakus, Birštoną, o netrukus pradės aptarnauti ir Juodkrantę, Pervalką bei Nidą.

„Barboros“ paslaugomis Lietuvoje gali pasinaudoti daugiau nei milijonas gyventojų. Lietuviškas maisto ir kasdienių prekių užsakymų internetu ir pristatymo į namus startuolis taip pat sėkmingai įsitvirtino Rygoje ir Taline.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 2

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 5

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
2019.10.18
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  22

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau