„Barbora“ investuoja į vartotojų patirties sprendimus

Didžiausia Baltijos šalyse maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė Barbora pradeda bendradarbiavimą su vartotojų patirties sprendimų ir skaitmeninio dizaino studija Monotwo.
Teigiama vartotojų patirtis mūsų įmonei yra vienas svarbiausių prioritetų, todėl renkantis naujus partnerius kreipėme dėmesį ne tik į techninį profesionalumą, bet buvo svarbus strateginis požiūris, mūsų ilgalaikių tikslų suvokimas. Džiaugiamės, kad Lietuvoje yra nišinių, tarptautinio lygio ekspertiškumą demonstruojančių komandų, kurios turi aiškią viziją ir taktiką kaip ją įgyvendinti, išplatintame pranešime cituojamas Andrius Jurgelevičius, Barbora komercijos vadovas.
Pasak jo, Barboros svetainė buvo sukurta bendradarbiaujant su agentūra Idea. Vėliau svetainė vystyta didžiąja dalimi pasitelkiant savo resursus, o atskirus pavienius projektus vystant su kitomis agentūromis.
Kiek vartotojų patirties sprendimams numatoma skirti investicijų per artimiausius metus, p. Jurgelevičius dar nedetalizuoja.
Pasaulinė praktika rodo, kad net ir iš pažiūros mažas naudotojo patirties sprendimas gali turėti milžinišką įtaką bendrai klientų krepšelių vertei. Džiaugiamės, jog galėsime pritaikyti savo pasaulinę patirtį tapę partneriais ir dirbdami kartu su lyderiaujančia mažmeninės prekybos industrijos įmone, kalba Audrius Linkus, Monotwo interaktyvios kūrybos vadovas.
Penktus veiklos metus skaičiuojanti skaitmeninės kūrybos studija Monotwo teikia naudotojo patirties analizės, sprendimų bei kūrybos įgyvendinimo paslaugas. Įmonė veikia JAV vakarų pakrantėje ir Lietuvoje. Tarp didžiausių agentūros klientų Lietuvoje: Krasta Auto, ISM universitetas, Bennet distributors, Eika.
VŽ rašė, kad Barbora plečia veiklą Lietuvoje, neseniai paskelbta, kad maisto ir kasdienes prekes internetu gali užsisakyti ir Prienuose bei Birštone. Šiais metais Barbora taip pat pradėjo aptarnauti klientus Jonavos mieste bei rajone, o nuo gegužės prekes internetu galės užsisakyti ir Neringoje gyvenantys bei atostogaujantys žmonės.
Pasak bendrovės atstovų, plėtra kurortinėse vietovėse yra vienas svarbių Barboros prioritetų. Šiuo metu Barboros kurjeriai prekes veža į Palangą, Šventąją, Trakus, Birštoną, o netrukus pradės aptarnauti ir Juodkrantę, Pervalką bei Nidą.
Barboros paslaugomis Lietuvoje gali pasinaudoti daugiau nei milijonas gyventojų. Lietuviškas maisto ir kasdienių prekių užsakymų internetu ir pristatymo į namus startuolis taip pat sėkmingai įsitvirtino Rygoje ir Taline.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti