„Barbora“ investuoja į vartotojų patirties sprendimus

Publikuota: 2019-05-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“ pradeda bendradarbiavimą su vartotojų patirties sprendimų ir skaitmeninio dizaino studija „Monotwo“.

„Teigiama vartotojų patirtis mūsų įmonei yra vienas svarbiausių prioritetų, todėl renkantis naujus partnerius kreipėme dėmesį ne tik į techninį profesionalumą, bet buvo svarbus strateginis požiūris, mūsų ilgalaikių tikslų suvokimas. Džiaugiamės, kad Lietuvoje yra nišinių, tarptautinio lygio ekspertiškumą demonstruojančių komandų, kurios turi aiškią viziją ir taktiką kaip ją įgyvendinti,“ – išplatintame pranešime cituojamas Andrius Jurgelevičius, „Barbora“ komercijos vadovas.

Pasak jo, „Barboros“ svetainė buvo sukurta bendradarbiaujant su agentūra „Idea“. Vėliau svetainė vystyta didžiąja dalimi pasitelkiant savo resursus, o atskirus pavienius projektus vystant su kitomis agentūromis.

Kiek vartotojų patirties sprendimams numatoma skirti investicijų per artimiausius metus, p. Jurgelevičius dar nedetalizuoja.

„Pasaulinė praktika rodo, kad net ir iš pažiūros mažas naudotojo patirties sprendimas gali turėti milžinišką įtaką bendrai klientų krepšelių vertei. Džiaugiamės, jog galėsime pritaikyti savo pasaulinę patirtį tapę partneriais ir dirbdami kartu su lyderiaujančia mažmeninės prekybos industrijos įmone“, – kalba Audrius Linkus, „Monotwo“ interaktyvios kūrybos vadovas.

Penktus veiklos metus skaičiuojanti skaitmeninės kūrybos studija „Monotwo“ teikia naudotojo patirties analizės, sprendimų bei kūrybos įgyvendinimo paslaugas. Įmonė veikia JAV vakarų pakrantėje ir Lietuvoje. Tarp didžiausių agentūros klientų Lietuvoje: „Krasta Auto“, ISM universitetas, „Bennet distributors“, „Eika“.

VŽ rašė, kad „Barbora“ plečia veiklą Lietuvoje, neseniai paskelbta, kad maisto ir kasdienes prekes internetu gali užsisakyti ir Prienuose bei Birštone. Šiais metais „Barbora“ taip pat pradėjo aptarnauti klientus Jonavos mieste bei rajone, o nuo gegužės prekes internetu galės užsisakyti ir Neringoje gyvenantys bei atostogaujantys žmonės.

Pasak bendrovės atstovų, plėtra kurortinėse vietovėse yra vienas svarbių „Barboros“ prioritetų. Šiuo metu „Barboros“ kurjeriai prekes veža į Palangą, Šventąją, Trakus, Birštoną, o netrukus pradės aptarnauti ir Juodkrantę, Pervalką bei Nidą.

„Barboros“ paslaugomis Lietuvoje gali pasinaudoti daugiau nei milijonas gyventojų. Lietuviškas maisto ir kasdienių prekių užsakymų internetu ir pristatymo į namus startuolis taip pat sėkmingai įsitvirtino Rygoje ir Taline.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Butelio forma – taip pat prekės ženklas

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau