„Barbora“ investuoja į vartotojų patirties sprendimus

Publikuota: 2019-05-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“ pradeda bendradarbiavimą su vartotojų patirties sprendimų ir skaitmeninio dizaino studija „Monotwo“.

„Teigiama vartotojų patirtis mūsų įmonei yra vienas svarbiausių prioritetų, todėl renkantis naujus partnerius kreipėme dėmesį ne tik į techninį profesionalumą, bet buvo svarbus strateginis požiūris, mūsų ilgalaikių tikslų suvokimas. Džiaugiamės, kad Lietuvoje yra nišinių, tarptautinio lygio ekspertiškumą demonstruojančių komandų, kurios turi aiškią viziją ir taktiką kaip ją įgyvendinti,“ – išplatintame pranešime cituojamas Andrius Jurgelevičius, „Barbora“ komercijos vadovas.

Pasak jo, „Barboros“ svetainė buvo sukurta bendradarbiaujant su agentūra „Idea“. Vėliau svetainė vystyta didžiąja dalimi pasitelkiant savo resursus, o atskirus pavienius projektus vystant su kitomis agentūromis.

Kiek vartotojų patirties sprendimams numatoma skirti investicijų per artimiausius metus, p. Jurgelevičius dar nedetalizuoja.

„Pasaulinė praktika rodo, kad net ir iš pažiūros mažas naudotojo patirties sprendimas gali turėti milžinišką įtaką bendrai klientų krepšelių vertei. Džiaugiamės, jog galėsime pritaikyti savo pasaulinę patirtį tapę partneriais ir dirbdami kartu su lyderiaujančia mažmeninės prekybos industrijos įmone“, – kalba Audrius Linkus, „Monotwo“ interaktyvios kūrybos vadovas.

Penktus veiklos metus skaičiuojanti skaitmeninės kūrybos studija „Monotwo“ teikia naudotojo patirties analizės, sprendimų bei kūrybos įgyvendinimo paslaugas. Įmonė veikia JAV vakarų pakrantėje ir Lietuvoje. Tarp didžiausių agentūros klientų Lietuvoje: „Krasta Auto“, ISM universitetas, „Bennet distributors“, „Eika“.

VŽ rašė, kad „Barbora“ plečia veiklą Lietuvoje, neseniai paskelbta, kad maisto ir kasdienes prekes internetu gali užsisakyti ir Prienuose bei Birštone. Šiais metais „Barbora“ taip pat pradėjo aptarnauti klientus Jonavos mieste bei rajone, o nuo gegužės prekes internetu galės užsisakyti ir Neringoje gyvenantys bei atostogaujantys žmonės.

Pasak bendrovės atstovų, plėtra kurortinėse vietovėse yra vienas svarbių „Barboros“ prioritetų. Šiuo metu „Barboros“ kurjeriai prekes veža į Palangą, Šventąją, Trakus, Birštoną, o netrukus pradės aptarnauti ir Juodkrantę, Pervalką bei Nidą.

„Barboros“ paslaugomis Lietuvoje gali pasinaudoti daugiau nei milijonas gyventojų. Lietuviškas maisto ir kasdienių prekių užsakymų internetu ir pristatymo į namus startuolis taip pat sėkmingai įsitvirtino Rygoje ir Taline.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Facebook“ skirs 130 mln. USD nepriklausomai turinio valdymo tarybai sukurti

„Facebook“ skirs 130 mln. USD sukurti nepriklausomą turinio kontrolės tarybą, kurią sudarys asmenys,...

Paslaugos
2019.12.13
VVTAT tarp influencerių pliusą deda A. Jagelavičiūtei ir N. Bierancui 1

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba paskelbė rekomendacines gaires, kurios reglamentuos...

Rinkodara
2019.12.13
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 1

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau