„Margarita“ sukirto rankomis su „Žalgiriu“ – tikisi susigrąžinti vyrišką auditoriją

Publikuota: 2019-05-04
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Netrukus prasidės kosmetikos prekės ženklo „Margarita“ bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ ir pasirodys „Margarita for Man“ linija.

„Naujosios linijos imamės, išmokę skaudžią pamoką, – praradome nemažai pirkėjų vyrų, kurie ieško lietuviškumo ir buvo pamėgę „Aro“ ženklą. Bandysime vėl juos susigrąžinti. Pirmieji produktai parduotuvių lentynose pasirodys jau birželį“, – planus atskleidžia Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė.

VŽ primena, kad pernai vasarą kosmetikos gamintoja vietoj ilgamečių savo prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įvedė vieną – „Kilig“.

Kosmetikos gamintoja skaičiuoja, kad šį kovą, palyginti su vasariu, „Kilig“ pardavimai Lietuvos rinkoje išaugo 85%, užsienio šalyse – 114%. Plačiau skaitykite čia.

nuotrauka::1

„Kovą pardavėme rekordinį kiekį „Kilig“ produktų, naująjį mūsų prekės ženklą atranda ir lietuviai, vis didesnę apimtį skaičiuojame ir eksporto rinkose: Estijoje, Slovakijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, – VŽ teigia p. Čepononė. – Pardavimai įsibėgėja, sulaukiame pakartotinių užsakymų, tad jau pradedame apčiuopti tikrąjį rezultatą.“

Svarbi vyriška auditorija

Būsimieji „Biok laboratorijos“ gaminiai su „Žalgiriu“ – ne pirma šio prekės ženklo partnerystė.

Pernai spalį parduotuvių lentynas pasiekė „Margarita Eco Beatos virtuvės“ šampūnai, dušo želė, rankų muilas ir kremai.

Pasak p. Čepononės, ši linija sėkmingai įsitvirtina parduotuvių lentynose – jos pardavimai auga.

„Dabar renkamės „Žalgirį“, nes šis prekės ženklas yra mėgstamas visoje Lietuvoje ir, kaip „Margarita“, taikosi į platesnę auditoriją“, – viliasi sėkmės p. Čepononė.

„Žalgiris“ plečia ribas

Justė Ivaškevičiūtė, VŠĮ „Žalgirio“ krepšinio centras rinkodaros vadovė, skaičiuoja, kad šiuo metu turi apie 60 įmonių (iš kurių apie 10% – kasmet vis nauji ženklai), kurios vienaip ar kitaip prisideda prie „Žalgirio“ biudžeto viso sezono metu. Vienos – remdamos klubą, kitos – įsigydamos reklamos paslaugų paketus, trečios – kurdamos su „Žalgiriu“ bendrus produktus, už kurių pardavimus dalis pajamų keliauja klubui kaip atlyginimas už vardo licencijos naudojimą.

„Šią paskutinę kryptį esame pasiryžę aktyviai vystyti, nors „Žalgiriui“ šis modelis – ne naujas, turime sėkmingus ilgalaikius projektus su „Vilkyškių“, „Utenos“ alaus, „Bon Chance“, „Taffel“, „Vytautu“ ir kitais Lietuvoje bei užsienyje žinomais ženklais, tačiau kol kas gana skirtingų produktų linijai dar trūksta vientisumo, tačiau ir šioje vietoje planuojame pokyčius“, – kalba p. Ivaškevičiūtė.

Stiprybės ir silpnybės

Tokie dviejų stiprių prekės ženklų bendri projektai – dažnai sutinkamas rinkodaros sprendimas (angl. co-branding) pasaulyje.

Strategiškai ir nuosekliai sudėliota partnerystė paprastai būna naudinga ir vienam, ir kitam prekės ženklui, kai, sujungus abiejų stipriąsias puses, galima šauti į viršų net ir be didesnių investicijų į rinkodarą.

Kartu su tokiais projektais privalu įvertinti ir didesnes galimas rizikas, kai vieno iš partnerių veiksmai gali pakenkti kito įvaizdžiui bei reputacijai, tad renkantis tokią draugystę reikia daug ką pasverti, įvertinti, kad gali atsitikti bendradarbiavimo sutartyse nenumatytų atvejų. Privalu aiškiai pačioje pradžioje apsibrėžti, kas už ką atsakingas, ko negali daryti viena ir kita pusė, kaip abi pusės valdo bendrą produktą.

Lietuvoje tokių dviejų stiprių prekių bendradarbiavimo atvejų nėra daug, dažniau matome tiesiog žinomą veidą reklamose arba ant produktų pakuočių. Kartais tokį bendradarbiavimo kelią prekės ženklai renkasi tik atskiriems rinkodaros projektams.

Puikus to pavyzdys – ne kartą vykdytos bendros „Pildyk“ ir „Nestle“ šokoladukų rinkodaros kampanijos.

Pasaulyje tokių sėkmingų dviejų prekės ženklų bendrų projektų ir gaminių matome ne vieną. Tarp maisto gamintojų – daugybė „Milkos“ partnerysčių ir su „Oreo“, ir su „Daim“, ir su „Philadelphia“, tarp kitų pavyzdžių – „Red Bull“ ir „GoPro“, „Uber“ ir „Spotify“, „MasterCard“ ir „Apple“, „Nike“ ir „Apple“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau