„Margarita“ sukirto rankomis su „Žalgiriu“ – tikisi susigrąžinti vyrišką auditoriją

Publikuota: 2019-05-04
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Netrukus prasidės kosmetikos prekės ženklo „Margarita“ bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ ir pasirodys „Margarita for Man“ linija.

„Naujosios linijos imamės, išmokę skaudžią pamoką, – praradome nemažai pirkėjų vyrų, kurie ieško lietuviškumo ir buvo pamėgę „Aro“ ženklą. Bandysime vėl juos susigrąžinti. Pirmieji produktai parduotuvių lentynose pasirodys jau birželį“, – planus atskleidžia Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė.

VŽ primena, kad pernai vasarą kosmetikos gamintoja vietoj ilgamečių savo prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įvedė vieną – „Kilig“.

Kosmetikos gamintoja skaičiuoja, kad šį kovą, palyginti su vasariu, „Kilig“ pardavimai Lietuvos rinkoje išaugo 85%, užsienio šalyse – 114%. Plačiau skaitykite čia.

nuotrauka::1

„Kovą pardavėme rekordinį kiekį „Kilig“ produktų, naująjį mūsų prekės ženklą atranda ir lietuviai, vis didesnę apimtį skaičiuojame ir eksporto rinkose: Estijoje, Slovakijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, – VŽ teigia p. Čepononė. – Pardavimai įsibėgėja, sulaukiame pakartotinių užsakymų, tad jau pradedame apčiuopti tikrąjį rezultatą.“

Svarbi vyriška auditorija

Būsimieji „Biok laboratorijos“ gaminiai su „Žalgiriu“ – ne pirma šio prekės ženklo partnerystė.

Pernai spalį parduotuvių lentynas pasiekė „Margarita Eco Beatos virtuvės“ šampūnai, dušo želė, rankų muilas ir kremai.

Pasak p. Čepononės, ši linija sėkmingai įsitvirtina parduotuvių lentynose – jos pardavimai auga.

„Dabar renkamės „Žalgirį“, nes šis prekės ženklas yra mėgstamas visoje Lietuvoje ir, kaip „Margarita“, taikosi į platesnę auditoriją“, – viliasi sėkmės p. Čepononė.

„Žalgiris“ plečia ribas

Justė Ivaškevičiūtė, VŠĮ „Žalgirio“ krepšinio centras rinkodaros vadovė, skaičiuoja, kad šiuo metu turi apie 60 įmonių (iš kurių apie 10% – kasmet vis nauji ženklai), kurios vienaip ar kitaip prisideda prie „Žalgirio“ biudžeto viso sezono metu. Vienos – remdamos klubą, kitos – įsigydamos reklamos paslaugų paketus, trečios – kurdamos su „Žalgiriu“ bendrus produktus, už kurių pardavimus dalis pajamų keliauja klubui kaip atlyginimas už vardo licencijos naudojimą.

„Šią paskutinę kryptį esame pasiryžę aktyviai vystyti, nors „Žalgiriui“ šis modelis – ne naujas, turime sėkmingus ilgalaikius projektus su „Vilkyškių“, „Utenos“ alaus, „Bon Chance“, „Taffel“, „Vytautu“ ir kitais Lietuvoje bei užsienyje žinomais ženklais, tačiau kol kas gana skirtingų produktų linijai dar trūksta vientisumo, tačiau ir šioje vietoje planuojame pokyčius“, – kalba p. Ivaškevičiūtė.

Stiprybės ir silpnybės

Tokie dviejų stiprių prekės ženklų bendri projektai – dažnai sutinkamas rinkodaros sprendimas (angl. co-branding) pasaulyje.

Strategiškai ir nuosekliai sudėliota partnerystė paprastai būna naudinga ir vienam, ir kitam prekės ženklui, kai, sujungus abiejų stipriąsias puses, galima šauti į viršų net ir be didesnių investicijų į rinkodarą.

Kartu su tokiais projektais privalu įvertinti ir didesnes galimas rizikas, kai vieno iš partnerių veiksmai gali pakenkti kito įvaizdžiui bei reputacijai, tad renkantis tokią draugystę reikia daug ką pasverti, įvertinti, kad gali atsitikti bendradarbiavimo sutartyse nenumatytų atvejų. Privalu aiškiai pačioje pradžioje apsibrėžti, kas už ką atsakingas, ko negali daryti viena ir kita pusė, kaip abi pusės valdo bendrą produktą.

Lietuvoje tokių dviejų stiprių prekių bendradarbiavimo atvejų nėra daug, dažniau matome tiesiog žinomą veidą reklamose arba ant produktų pakuočių. Kartais tokį bendradarbiavimo kelią prekės ženklai renkasi tik atskiriems rinkodaros projektams.

Puikus to pavyzdys – ne kartą vykdytos bendros „Pildyk“ ir „Nestle“ šokoladukų rinkodaros kampanijos.

Pasaulyje tokių sėkmingų dviejų prekės ženklų bendrų projektų ir gaminių matome ne vieną. Tarp maisto gamintojų – daugybė „Milkos“ partnerysčių ir su „Oreo“, ir su „Daim“, ir su „Philadelphia“, tarp kitų pavyzdžių – „Red Bull“ ir „GoPro“, „Uber“ ir „Spotify“, „MasterCard“ ir „Apple“, „Nike“ ir „Apple“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
„Twitter“ uždraudė politinę reklamą

„Twitter“ uždraudė savo tinkle bet kokią politinę reklamą visame pasaulyje, argumentuodamas, kad tokių...

Verslo aplinka
2019.10.31
Senamiesčio butikai ieško priešnuodžio didžiųjų prekybininkų nuolaidų karuselei Premium

Neseniai praūžęs naktinio apsipirkimo renginys „Senamiestis Goes Night Shopping“ šiemet viršijo užsibrėžtus...

Prekyba
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau