„Burger King“ ir vėl savo reklamomis gelia „McDonald‘s“

Publikuota: 2019-05-04
Kadras iš klipo.
svg svg
Kadras iš klipo.

„Niekas nėra laimingas visą laiką“, – su tokia kampanijos žinute šią gegužę startuoja „Burger King“, išleidusi limituotą produktų seriją. Taip konkurentė vėl subtiliai už ūsų tampo „McDonald‘s“, didžiąją savo konkurentę, kurios meniu jau ne vienerius metus – serija vaikams „Happy Meals“.

„Burger King“ limituotą gaminių seriją išleidžia šią gegužę ir dedikuoja ją psichinės sveikatos mėnesiui.

„Burger King“ restoranai supranta, kad niekas nėra laimingas visą laiką. Štai kodėl kviečiame užsisakyti maistą, priklausomai nuo savo savijautos“, – tokią žinutę skelbia „Burger King“, pristatydama savo gaminius, orientuotus į „tikrąją“ savo nuotaiką.

Greito maisto restoranų tinklas pristato „The Blue Meal“, „Salty Meal“, „Yaaas Meal“ ir DGAF (Don’t Give a F...) patiekalus.

Taip „Burger King“ ir vėl subtiliai gelia „McDonald‘s“, kuri prekiauja „Happy Meals“ patiekalais vaikams, rašo CNBC.

„Burger King“ su šia kampanija „YouTube“ paleido reklamą, kur parodo skirtingas žmonių nuotaikas, jų emocinę savijautą, o klipą užbaigia fraze „Niekas nėra laimingas visą laiką. Ir tai gerai“ (No one is happy all the time. And that’s OK).

Ne pirmas kartas

VŽ rašė, kad tai ne pirmas kartas, kai „Burger King“ savo komunikacijoje tampo „McDonald‘s“ už ūsų.

Šių metų pradžioje greitojo maisto restoranų tinklui „McDonald’s“ Europos Sąjungos šalyse praradus išimtines teises į „Big Mac“ prekės ženklą, konkurentė „Burger King“ startavo su nauja rinkodaros kampanija ir meniu pavadinimu „The Not Big Macs“.

Naujieji meniu pasiūlymai skambėjo taip: „The Like a Big Mac, But Actually Big“ (Kaip „Big Mac“, bet iš tiesų didelis), „The Kind of Like a Big Mac, But Juicier and Tastier“ (Kaip „Bic Mac“, bet sultingesnis ir skanesnis), „The Anything But a Big Mac“ (Bet ką, bet ne „Big Mac“) ir pan.

Tarp tokių reklamų – ir daugybė agentūros „David Miami“ spaudos reklamų, kuriose „Burger King“ subtiliai lyginosi su „McDonald‘s“ kaip savo privalumą pabrėždami, kad pas juos mėsainiai kepami ant tikros ugnies.

Agentūra „LOLA MullenLowe“ su rinkodaros kampanija „Scary Clown Night“ siūlė nemokamus „Burger King Whopper“ mėsainius tiems, kurie į greitojo maisto restoraną atėjo apsirengę kaip klounai Helovino šventės metu (su aliuzija į „Ronald McDonald“).

Agentūra „FCB New York“ suskambėjo su kampanija „Whopper Detour“, kurios metu žmonėms buvo siūloma nueiti į „McDonald‘s“, atsidaryti „Burger King“ mobiliąją programėlę ir užsisakyti vos 1 centą kainuojantį „Whopper“ sumuštinį, tačiau aktyvuoti kuponą buvo galima tik nuėjus bent keletą šimtų pėdų nuo „McDonald‘s“.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
15:00
Sprendžia lygtį, ar auganti e. komercija – ilgalaikė tendencija Premium

Sportinės aprangos gamybos milžinė „Nike“ viliasi, kad e. prekybos šuolis, sekęs po koronaviruso pandemijos...

Prekyba
12:00
TOP 10 turtingiausiųjų mados versle  Premium

Didžiausios pasaulyje prabangos prekių grupės LVMH vadovas Bernard’as Jeanas Etienne’as Arnault yra...

Prekyba
2020.09.26
Teismas: bauda „Eurovaistinei“ skirta teisingai 1

8.700 Eur bauda vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.

Rinkodara
2020.09.25
Darbo išteklius planuoti „Iki“ padės dirbtinis intelektas  Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo parduotuvėse pradeda diegti automatizuotą darbo išteklių planavimo (DIP) sistemą,...

Prekyba
2020.09.25
„Varlė.lt“ investuoja į naują sandėlį 9

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ atsisako kai kurių logistikos ir sandėliavimo partnerių ir keliasi į...

Prekyba
2020.09.24
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 2

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 3

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus