„Burger King“ ir vėl savo reklamomis gelia „McDonald‘s“

Publikuota: 2019-05-04
Kadras iš klipo.
Kadras iš klipo.

„Niekas nėra laimingas visą laiką“, – su tokia kampanijos žinute šią gegužę startuoja „Burger King“, išleidusi limituotą produktų seriją. Taip konkurentė vėl subtiliai už ūsų tampo „McDonald‘s“, didžiąją savo konkurentę, kurios meniu jau ne vienerius metus – serija vaikams „Happy Meals“.

„Burger King“ limituotą gaminių seriją išleidžia šią gegužę ir dedikuoja ją psichinės sveikatos mėnesiui.

„Burger King“ restoranai supranta, kad niekas nėra laimingas visą laiką. Štai kodėl kviečiame užsisakyti maistą, priklausomai nuo savo savijautos“, – tokią žinutę skelbia „Burger King“, pristatydama savo gaminius, orientuotus į „tikrąją“ savo nuotaiką.

Greito maisto restoranų tinklas pristato „The Blue Meal“, „Salty Meal“, „Yaaas Meal“ ir DGAF (Don’t Give a F...) patiekalus.

Taip „Burger King“ ir vėl subtiliai gelia „McDonald‘s“, kuri prekiauja „Happy Meals“ patiekalais vaikams, rašo CNBC.

„Burger King“ su šia kampanija „YouTube“ paleido reklamą, kur parodo skirtingas žmonių nuotaikas, jų emocinę savijautą, o klipą užbaigia fraze „Niekas nėra laimingas visą laiką. Ir tai gerai“ (No one is happy all the time. And that’s OK).

Ne pirmas kartas

VŽ rašė, kad tai ne pirmas kartas, kai „Burger King“ savo komunikacijoje tampo „McDonald‘s“ už ūsų.

Šių metų pradžioje greitojo maisto restoranų tinklui „McDonald’s“ Europos Sąjungos šalyse praradus išimtines teises į „Big Mac“ prekės ženklą, konkurentė „Burger King“ startavo su nauja rinkodaros kampanija ir meniu pavadinimu „The Not Big Macs“.

Naujieji meniu pasiūlymai skambėjo taip: „The Like a Big Mac, But Actually Big“ (Kaip „Big Mac“, bet iš tiesų didelis), „The Kind of Like a Big Mac, But Juicier and Tastier“ (Kaip „Bic Mac“, bet sultingesnis ir skanesnis), „The Anything But a Big Mac“ (Bet ką, bet ne „Big Mac“) ir pan.

Tarp tokių reklamų – ir daugybė agentūros „David Miami“ spaudos reklamų, kuriose „Burger King“ subtiliai lyginosi su „McDonald‘s“ kaip savo privalumą pabrėždami, kad pas juos mėsainiai kepami ant tikros ugnies.

Agentūra „LOLA MullenLowe“ su rinkodaros kampanija „Scary Clown Night“ siūlė nemokamus „Burger King Whopper“ mėsainius tiems, kurie į greitojo maisto restoraną atėjo apsirengę kaip klounai Helovino šventės metu (su aliuzija į „Ronald McDonald“).

Agentūra „FCB New York“ suskambėjo su kampanija „Whopper Detour“, kurios metu žmonėms buvo siūloma nueiti į „McDonald‘s“, atsidaryti „Burger King“ mobiliąją programėlę ir užsisakyti vos 1 centą kainuojantį „Whopper“ sumuštinį, tačiau aktyvuoti kuponą buvo galima tik nuėjus bent keletą šimtų pėdų nuo „McDonald‘s“.

Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą 1

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
2019.05.14
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau