„Burger King“ ir vėl savo reklamomis gelia „McDonald‘s“

Publikuota: 2019-05-04
Kadras iš klipo.
Kadras iš klipo.

„Niekas nėra laimingas visą laiką“, – su tokia kampanijos žinute šią gegužę startuoja „Burger King“, išleidusi limituotą produktų seriją. Taip konkurentė vėl subtiliai už ūsų tampo „McDonald‘s“, didžiąją savo konkurentę, kurios meniu jau ne vienerius metus – serija vaikams „Happy Meals“.

„Burger King“ limituotą gaminių seriją išleidžia šią gegužę ir dedikuoja ją psichinės sveikatos mėnesiui.

„Burger King“ restoranai supranta, kad niekas nėra laimingas visą laiką. Štai kodėl kviečiame užsisakyti maistą, priklausomai nuo savo savijautos“, – tokią žinutę skelbia „Burger King“, pristatydama savo gaminius, orientuotus į „tikrąją“ savo nuotaiką.

Greito maisto restoranų tinklas pristato „The Blue Meal“, „Salty Meal“, „Yaaas Meal“ ir DGAF (Don’t Give a F...) patiekalus.

Taip „Burger King“ ir vėl subtiliai gelia „McDonald‘s“, kuri prekiauja „Happy Meals“ patiekalais vaikams, rašo CNBC.

„Burger King“ su šia kampanija „YouTube“ paleido reklamą, kur parodo skirtingas žmonių nuotaikas, jų emocinę savijautą, o klipą užbaigia fraze „Niekas nėra laimingas visą laiką. Ir tai gerai“ (No one is happy all the time. And that’s OK).

Ne pirmas kartas

VŽ rašė, kad tai ne pirmas kartas, kai „Burger King“ savo komunikacijoje tampo „McDonald‘s“ už ūsų.

Šių metų pradžioje greitojo maisto restoranų tinklui „McDonald’s“ Europos Sąjungos šalyse praradus išimtines teises į „Big Mac“ prekės ženklą, konkurentė „Burger King“ startavo su nauja rinkodaros kampanija ir meniu pavadinimu „The Not Big Macs“.

Naujieji meniu pasiūlymai skambėjo taip: „The Like a Big Mac, But Actually Big“ (Kaip „Big Mac“, bet iš tiesų didelis), „The Kind of Like a Big Mac, But Juicier and Tastier“ (Kaip „Bic Mac“, bet sultingesnis ir skanesnis), „The Anything But a Big Mac“ (Bet ką, bet ne „Big Mac“) ir pan.

Tarp tokių reklamų – ir daugybė agentūros „David Miami“ spaudos reklamų, kuriose „Burger King“ subtiliai lyginosi su „McDonald‘s“ kaip savo privalumą pabrėždami, kad pas juos mėsainiai kepami ant tikros ugnies.

Agentūra „LOLA MullenLowe“ su rinkodaros kampanija „Scary Clown Night“ siūlė nemokamus „Burger King Whopper“ mėsainius tiems, kurie į greitojo maisto restoraną atėjo apsirengę kaip klounai Helovino šventės metu (su aliuzija į „Ronald McDonald“).

Agentūra „FCB New York“ suskambėjo su kampanija „Whopper Detour“, kurios metu žmonėms buvo siūloma nueiti į „McDonald‘s“, atsidaryti „Burger King“ mobiliąją programėlę ir užsisakyti vos 1 centą kainuojantį „Whopper“ sumuštinį, tačiau aktyvuoti kuponą buvo galima tik nuėjus bent keletą šimtų pėdų nuo „McDonald‘s“.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 1

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau