Jautrus EP rinkimų kampanijos klipas sulaukė rekordinių peržiūrų

Publikuota: 2019-05-02
Stop kadras klipe.
Stop kadras klipe.

Europos Parlamento (EP) rinkimams sukurtas europiečių bendrumo jausmu paremtas trijų minučių trukmės „Pasirink savo ateitį“ per savaitę sulaukė precedento neturinčio dėmesio – daugiau nei 75 mln. peržiūrų.

Balandžio 25-ąją pristatytas klipas yra iki šiol sėkmingiausias institucinės EP kampanijos pavyzdys: per 52,5 mln. peržiūrų skaičiuojama „Facebook“, per 22,5 mln. „Youtube“. 

Klipą galima pamatyti „Youtube“ platformoje bei socialiniame tinkle „Facebook“ su visų oficialių ES kalbų titrais, taip pat kai kurių ES regionų kalbų ir penkių kitų svarbių pasaulio kalbų – rusų, arabų, kinų, indų ir turkų – titrais. Bendradarbiaujant su Europos kurčiųjų sąjunga, filmas taip pat titruotas 32 gestų kalbomis.

Garsaus Prancūzijos režisieriaus Frédérico Planchono sukurtame filme, kurį Europos Parlamento ir „European Broadcast Partners“ užsakymu pagamino Danijos įmonė „& Co. /NoA“, užfiksuotos ryškios, trapios ir jaudinančios akimirkos skirtingose Europos šalyse naujagimiams ateinant į šį pasaulį. Visi filme rodomi gimimai yra reali dokumentinė medžiaga, nufilmuota vasario ir kovo mėn., teigiama EP išplatintame pranešime.

Filmu „Pasirink savo ateitį“ siekiama pabrėžti bendras europiečių vertybes, emocijas ir atsakomybę, paskatinti susimąstyti apie ateities kartas, kurios turės patirti realias balsavimo EP rinkimuose pasekmes. Tai yra vienas iš pagrindinių šių rinkimų kampanijos naratyvų.

„Kiekvienas pajėgus palikti žymę, bet dideliems pokyčiams reikia mūsų visų“, – sako filmą įgarsinusi vienuolikmetė iš Danijos.

Filme iš viso nufilmuoti 15 būsimų tėvų iš Graikijos, Danijos, Čekijos ir Vengrijos. Jo filmavimas šešiose ligoninėse iš viso tęsėsi 12 dienų.

EP rinkimų kampanijai taip pat sukurta platforma šįkartąbalsuosiu.eu, kuria siekiama įtraukti europiečius į diskusijas dėl svarbių europinių klausimų. Prie jos jau prisijungė daugiau kaip 270.000 europiečių.

EP rinkimai rengiami gegužės 23-26 dienomis. Lietuvoje jie vyks gegužės 26-ąją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Butelio forma – taip pat prekės ženklas 1

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 6

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau