„Facebook“: visi nauji sprendimai – duoklė saugumui ir privatumui

Publikuota: 2019-05-02
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas „F8“ konferencijoje. Amy Osborne („Scanpix“ / AFP) nuotr.
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas „F8“ konferencijoje. Amy Osborne („Scanpix“ / AFP) nuotr.

San Jose, Kalifornijoje, vykusioje kasmetinėje „Facebook“ konferencijoje „F8“ buvo pristatyti svarbiausi pokyčiai, kurie laukia didžiausio pasaulyje socialinio tinklo vartotojų.

Markas Zuckerbergas, tinklo įkūrėjas, atidarydamas konferenciją pabrėžė, kad tinklas imasi didžiulių pokyčių, o svarbiausias dėmesys šiemet atiteks privatumui, saugumui, bendravimo kūrimui uždarose vartotojų grupėse, bendruomenėse.

„Privatumas socialiniame tinkle „Facebook“ – svarbiausia ašis šiandien. Žinau, kad dabar mes neturime geriausios reputacijos čia, – pripažindamas kritiką tinklo veiklai ir saugumo spragoms, kalbėjo p. Zuckerbergas. – Tačiau aš įsipareigoju tai padaryti.“

Kartu planuojama šiek tiek atnaujinti ir mobiliosios programėlės dizainą. Kol kas nežinia, ar naujas dizainas ir požiūris į privatumą atneš realius pasikeitimus socialinio tinklo veikloje, kuris turi daugiau nei 2 mlrd. vartotojų, ar tai tebus tik naujas dažų sluoksnis, rašo CNN.

nuotrauka::1

Be naujojo dizaino, kuriame daugiausia dėmesio skiriama grupėms, „Facebook“ žada ir greitesnius „Messenger“ programėlės sprendimus, kurie leistų bendruomenėse žiūrėti vaizdo įrašus, taip pat naujas „Instagram“ funkcijas, įskaitant lėšų rinkimo ir prekybos galimybes.

CNN pažymi, kad per pastaruosius metus p. Zuckerbergas ir kiti tinklo įvairių grandžių vadovai skelbė apie naujas „Facebook“ funkcijas, kai kurios jų tebetestuojamos, kaip ir, pavyzdžiui, „Clear History“ įrankis, apie kurį buvo pranešta dar praėjusiųjų metų „F8“ konferencijoje.

Savo ruožtu „Facebook“ įdiegė sprendimus, kurie palengvintų vartotojams rasti naujas grupes, bendruomenes, atsižvelgiant į jų pomėgius, interesus.

Konferencijoje „Facebook“ dar kartą patvirtino, kad planuose yra „Messenger“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ žinučių sistemų sujungimas į vieną, tai leis vartotojams kur kas paprasčiau bendrauti su draugais nepriklausomai nuo platformos.

„Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis

VŽ rašė, kad užsimindamas apie šiuos pokyčius p. Zukerbergas savo profilyje dar kovą publikavo ilgą laišką apie tai, kokia kryptimi artimiausioje ateityje judės šis socialinis tinklas, kaip tai paveiks jų pelną ir eilinių vartotojų kasdienybę, pabrėžiant, kad iš esmės pagrindinis dėmesys yra skiriamas privatumui.

„Facebook“ didysis planas – palikti naujienų srautus kaip „miesto aikštes“, kur mes dalinamės informacija su labai plačiu draugų, pažįstamų ir sekėjų ratu, o žinučių platformas padaryti daug saugesnes, konfidencialesnes ir visiškai integruotas“, – taip pokyčius komentavo Aidis Dalikas, agentūros „Socialus marketingas“ kūrybos procesų vadovas.

nuotrauka::2

Pasak jo, planuose – ir susinaikinančios žinutės kaip „Snapchat“, taip pat ir visiškas žinučių užkodavimas, neduodant nei „Facebook“, nei kam nors kitam net teorinės galimybės jas pamatyti.

„Dėl to, gali kristi vartotojų naujienų srautuose praleidžiamas laikas, sumažėti interakcijų, galbūt ir reklamų pasiekiamumas. Bent jau trumpuoju laikotarpiu. Aišku, viskas dėl vartotojų, jų saugumo, privatumo ir patogumo. Vieni tai vadina dūmų uždanga, teigdami, kad „Facebook“ praleidžiamas laikas mažėjo jau iki šiol, ir p. Zukerbergo tikslas – tai „pateisinti“, nukreipiant dėmesį nuo tikrųjų to priežasčių“, – nuomone dalijosi p. Dalikas. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
10:21
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 6

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos 15

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas.

Prekyba
2019.08.13
„Uber“ ketina atvežti maisto produktų

Pavežėjimo platforma „Uber“ svarsto galimybę į savo „Uber Eats“ paslaugų krepšelį įtraukti prekių pristatymą...

Prekyba
2019.08.12
„Netto International“ atskleidžia kaip keičiasi žemų kainų prekybos tinklai

Žemų kainų tinklas „Netto International“ galbūt neturi tokių ambicijų kaip Vokietijos prekybininkai „Aldi“ ar...

Prekyba
2019.08.12
Prekybos tinklų lentynų prižiūrėtojai: gamintojams esame ir akys, ir ausys Premium

Didieji prekybos tinklai dažniausiai yra linkę patys prižiūrėti parduotuvių lentynas, nors auga ir...

Rinkodara
2019.08.12
„Barclays“ iškabą pakeitė „Green Hall“ 2

Lietuvoje veiklą stabdančio „Barclays“ logotipo ant 12-os aukštų „Green Hall 1“ pastato nebeliko prieš...

Rinkodara
2019.08.12
Panevėžyje atidarė „Apollo“ kino teatrą

Savaitgalį Lietuvoje atidarytas pirmas Estijos įmonių grupės valdomas kino teatras „Apollo“.

Prekyba
2019.08.12
Animaciniai Čeburaška ir Mikė Pūkuotukas keliauja į „Sberbank“ rankas 12

Rusijos valstybinis bankas „Sberbank“ kuria bendrą įmonę su kino studija „Sojuzmultfilm“, kuri turėtų tapti...

Verslo aplinka
2019.08.11
„Red Bull“ nepavyko apsaugoti spalvų derinio kaip prekės ženklo

Europos Sąjungos Teisingumo Teismas paliko galioti ankstesnius sprendimus, pažymėdamas, kad energetinio...

Rinkodara
2019.08.11
Atnaujino Kauno „Akropolio“ restoranų erdvę 2

Pernai birželį pradėtą 10 mln. Eur vertės atnaujinimo projektą užbaigus anksčiau nei planuota, dar šį mėnesį...

Prekyba
2019.08.11
10 pasaulio vaikų, „YouTube“ uždirbančių šimtus tūkstančių dolerių 5

Vaikai ir socialiniai tinklai – gana jautrus ir galybę klausimų keliantis derinys, tačiau kartu tai...

Rinkodara
2019.08.10
Į naują „Douglas“ parduotuvę investavo 500.000 Eur 2

Sostinės Žvėryno mikrorajone įsikūrusiame PC „Panorama“ kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ po...

Prekyba
2019.08.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau