„Facebook“: visi nauji sprendimai – duoklė saugumui ir privatumui

Publikuota: 2019-05-02
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas „F8“ konferencijoje. Amy Osborne („Scanpix“ / AFP) nuotr.
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas „F8“ konferencijoje. Amy Osborne („Scanpix“ / AFP) nuotr.

San Jose, Kalifornijoje, vykusioje kasmetinėje „Facebook“ konferencijoje „F8“ buvo pristatyti svarbiausi pokyčiai, kurie laukia didžiausio pasaulyje socialinio tinklo vartotojų.

Markas Zuckerbergas, tinklo įkūrėjas, atidarydamas konferenciją pabrėžė, kad tinklas imasi didžiulių pokyčių, o svarbiausias dėmesys šiemet atiteks privatumui, saugumui, bendravimo kūrimui uždarose vartotojų grupėse, bendruomenėse.

„Privatumas socialiniame tinkle „Facebook“ – svarbiausia ašis šiandien. Žinau, kad dabar mes neturime geriausios reputacijos čia, – pripažindamas kritiką tinklo veiklai ir saugumo spragoms, kalbėjo p. Zuckerbergas. – Tačiau aš įsipareigoju tai padaryti.“

Kartu planuojama šiek tiek atnaujinti ir mobiliosios programėlės dizainą. Kol kas nežinia, ar naujas dizainas ir požiūris į privatumą atneš realius pasikeitimus socialinio tinklo veikloje, kuris turi daugiau nei 2 mlrd. vartotojų, ar tai tebus tik naujas dažų sluoksnis, rašo CNN.

nuotrauka::1

Be naujojo dizaino, kuriame daugiausia dėmesio skiriama grupėms, „Facebook“ žada ir greitesnius „Messenger“ programėlės sprendimus, kurie leistų bendruomenėse žiūrėti vaizdo įrašus, taip pat naujas „Instagram“ funkcijas, įskaitant lėšų rinkimo ir prekybos galimybes.

CNN pažymi, kad per pastaruosius metus p. Zuckerbergas ir kiti tinklo įvairių grandžių vadovai skelbė apie naujas „Facebook“ funkcijas, kai kurios jų tebetestuojamos, kaip ir, pavyzdžiui, „Clear History“ įrankis, apie kurį buvo pranešta dar praėjusiųjų metų „F8“ konferencijoje.

Savo ruožtu „Facebook“ įdiegė sprendimus, kurie palengvintų vartotojams rasti naujas grupes, bendruomenes, atsižvelgiant į jų pomėgius, interesus.

Konferencijoje „Facebook“ dar kartą patvirtino, kad planuose yra „Messenger“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ žinučių sistemų sujungimas į vieną, tai leis vartotojams kur kas paprasčiau bendrauti su draugais nepriklausomai nuo platformos.

„Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis

VŽ rašė, kad užsimindamas apie šiuos pokyčius p. Zukerbergas savo profilyje dar kovą publikavo ilgą laišką apie tai, kokia kryptimi artimiausioje ateityje judės šis socialinis tinklas, kaip tai paveiks jų pelną ir eilinių vartotojų kasdienybę, pabrėžiant, kad iš esmės pagrindinis dėmesys yra skiriamas privatumui.

„Facebook“ didysis planas – palikti naujienų srautus kaip „miesto aikštes“, kur mes dalinamės informacija su labai plačiu draugų, pažįstamų ir sekėjų ratu, o žinučių platformas padaryti daug saugesnes, konfidencialesnes ir visiškai integruotas“, – taip pokyčius komentavo Aidis Dalikas, agentūros „Socialus marketingas“ kūrybos procesų vadovas.

nuotrauka::2

Pasak jo, planuose – ir susinaikinančios žinutės kaip „Snapchat“, taip pat ir visiškas žinučių užkodavimas, neduodant nei „Facebook“, nei kam nors kitam net teorinės galimybės jas pamatyti.

„Dėl to, gali kristi vartotojų naujienų srautuose praleidžiamas laikas, sumažėti interakcijų, galbūt ir reklamų pasiekiamumas. Bent jau trumpuoju laikotarpiu. Aišku, viskas dėl vartotojų, jų saugumo, privatumo ir patogumo. Vieni tai vadina dūmų uždanga, teigdami, kad „Facebook“ praleidžiamas laikas mažėjo jau iki šiol, ir p. Zukerbergo tikslas – tai „pateisinti“, nukreipiant dėmesį nuo tikrųjų to priežasčių“, – nuomone dalijosi p. Dalikas. Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau