Estija pagal reklamos apimtis vienam gyventojui – nepralenkiama

Publikuota: 2019-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2018 m. Baltijos šalių reklamos rinka augo 4,4% ir pasiekė beveik 306 mln. Eur. Lietuvos reklamos rinka – didžiausia, Latvijos – sparčiausiai augusi, tačiau lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, gerokai pirmauja Estija.

„Reklamos rinkos pokyčiai ir tendencijos labai panašios visose Baltijos šalyse. Didžiausią biudžeto dalį atsiriekianti televizija ūgtelėjo tuo pačiu tempu – apie 3%. Visose trijose šalyse labiausiai augo kino, lauko ir radijo reklamos rinkos dalys, panašią rinkos dalį užima interneto reklama“, – metinius duomenis komentuoja Giedrė Juronienė, rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar“ Reklamos monitoringo vadovė.

nuotrauka::1left

Lyginant tris šalis, artimiausia situacija yra Lietuvoje ir Latvijoje, – čia daugiau nei 40% atsiriekia televizijos reklama.

Tuo tarpu Estijoje reklama televizijoje tesudaro 25%, antroje vietoje rikiuojasi internetas (19%), treti – laikraščiai (16%).

Ir didžiausia, ir mažiausia

Nors Lietuvos reklamos rinka tarp Baltijos šalių atsiriekia didžiausią dalį visų pinigų, tačiau, lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, jau daugelį metų pirmauja Estija. Čia 2018 m. vienam gyventojui buvo skirta 79,1 Eur reklamos investicijų, Latvijoje ši suma siekia 44,1 Eur, Lietuvoje – 41,3 Eur.

Pernai Baltijos šalyse daugiausia reklamos pinigų teko televizijai – 113,2 mln. Eur (37%). Reklamos internete dalis siekė 61 mln. Eur (20%). Lauko reklamos investicijos pernai sudarė 38,9 mln. Eur (13%).

Apie tendencijas Lietuvos reklamos rinkoje 2018 m. skaitykite čia.

[infogram id="4b12d82d-ecc2-4940-9d56-de1229b7aae3" prefix="4TN" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: Baltijos šalių reklamos rinka 2017 m."]

[infogram id="97ab099f-dadc-482f-b588-5ddd6c0b148d" prefix="mXN" format="interactive" title="TOP10-reklamdavių"]

[infogram id="b4d6d53c-34b8-4eff-8025-20019a2bccd1" prefix="1Kh" format="interactive" title="reklamos-rinka2018"]

[infogram id=“b4f67426-0d64-48f0-bb8c-7dce03a5075c“ prefix=“2lf“ format=“interactive“ title=“Rinkodara: Lietuvos reklmos rinka 2008-2018 m.“]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
05:45
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
05:45
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 3

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 19

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau