Kanuose „Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvą atstovaus agentūros „Imagine“ komanda

Publikuota: 2019-04-29
„Imagine“ atstovės Ugnė Balčiūnaitė (kairėje) ir Aistė Jakimavičiūtė. Irmanto Gelūno („Žmonės Foto“) nuotr.
„Imagine“ atstovės Ugnė Balčiūnaitė (kairėje) ir Aistė Jakimavičiūtė. Irmanto Gelūno („Žmonės Foto“) nuotr.

Nacionaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse pirmąją vietą iškovojo Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė, agentūros „Imagine“ kūrėjos. Jos birželį Kanuose varžysis „Jaunųjų liūtų“ konkurso finale.

Kaip išjudinti aukoti nepratusį jaunimą ir kartu aktyviau kovoti su emociniais sunkumais – į šiuos klausimus atsakymo ieškojo kūrybinio konkurso dalyviai, kuriems užduotį šiais metais pateikė „Jaunimo linija“ ir trijų mobiliojo ryšio operatorių plėtojama programėlė „MoQ“.

Laimėtojos Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė pasiūlė skaitmeninę kampaniją su idėja pasitelkti muziką, kuri jaunimui yra viena svarbiausių ir artimiausių jausmų raiškos formų.

Merginos atrado gerai žinomų jaunosios kartos atlikėjų dainų žodžiuose daug užuominų į aktualias emocines būsenas ir išgyvenimus: „Oj kaip mane užknisa tie tavo skambučiai, bet kai pakeliu – tyla“ („Free Finga“), „Išsinert, ištrūkt, virvę nutraukt ar išlipt iš duobės“ (Benas Aleksandravičius / „BA“), „Nenoriu grįžt namo, šiąnakt“ („Monique“) ir daugelio kitų atlikėjų žodžiuose gausu užkoduotų žinučių apie panašias emocijas.

nuotrauka::1

„Tačiau tai savaime neskatina aukojimo veiksmo, todėl prie skaitmeninių sprendimų pridėjome „Jaunimo linijos“ ambasadoriaus rinkimus. Vartotojas, norėdamas atiduoti balsą už savo mėgstamą atlikėją, paaukoja vieną eurą „Jaunimo linijai“. Aukojimo ir rinkimų rezultatus galima tiesiogiai stebėti kampanijos internetinėje svetainėje“, – apie projektą pasakoja nugalėtojos.

Vertinimo komisija šiai idėjai skyrė daugiausiai balų dėl stiprios ir netikėtos įžvalgos, aiškaus idėjos pagrindimo ir vizualinio pateikimo, rašoma išplatintame pranešime.

„Didelės idėjos yra tos, kurias pamatęs, suvoki, kad apie tai niekada nepagalvojai. Tokios idėjos praturtina, praplečia mąstymą. Šis darbas iš visų išsiskyrė savo vizualiniu švarumu, labai gera įžvalga ir netikėtu kampu, kuriuo paliesta ši tema. Be to, viskas labai aiškiai sudėliota, netgi kampanijos veikimo diagrama pateikta. Buvo gerų idėjų, kurios pražuvo aiškinime ar buvo per sudėtingai sugalvotos“, – sako konkurso komisijos pirmininkas Tomas Ramanauskas.

„Jaunimo linijos“ komunikacijos vadovė Rita Stanelytė priduria, kad laimėjusi idėja ne tik kūrybiška, bet ir lengvai įgyvendinima: „Pabandysime ją iš tiesų realizuoti, kad dainų žodžiai pasiektų tuos, kuriems sunku, ir tuos, kurie gali padėti“.

Antroji vieta konkurse atiteko agentūros „New!“ komandai – Astai Ostrovskajai ir Vytautei Strumilaitei, trečioji vieta – Gabrielei Mišeikytei ir Sandrai Polėkaitei, atstovavusioms „DDB Vilnius“.

Iš viso šiemet varžėsi 27 konkurso dalyvių poros iš 21 Lietuvos reklamos, medijų ir skaitmeninės agentūros.

Nugalėjusi agentūros „Imagine“ komanda birželį vyks į Kanus atstovauti Lietuvai finaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, kuris vyksta reklamos festivalio „Kanų liūtai“ metu. Ten lietuvių taip pat laukia skaitmeninio sprendimo užduotis ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
„Twitter“ uždraudė politinę reklamą

„Twitter“ uždraudė savo tinkle bet kokią politinę reklamą visame pasaulyje, argumentuodamas, kad tokių...

Verslo aplinka
2019.10.31
Senamiesčio butikai ieško priešnuodžio didžiųjų prekybininkų nuolaidų karuselei Premium

Neseniai praūžęs naktinio apsipirkimo renginys „Senamiestis Goes Night Shopping“ šiemet viršijo užsibrėžtus...

Prekyba
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau