Kanuose „Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvą atstovaus agentūros „Imagine“ komanda

Publikuota: 2019-04-29
„Imagine“ atstovės Ugnė Balčiūnaitė (kairėje) ir Aistė Jakimavičiūtė. Irmanto Gelūno („Žmonės Foto“) nuotr.
„Imagine“ atstovės Ugnė Balčiūnaitė (kairėje) ir Aistė Jakimavičiūtė. Irmanto Gelūno („Žmonės Foto“) nuotr.

Nacionaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse pirmąją vietą iškovojo Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė, agentūros „Imagine“ kūrėjos. Jos birželį Kanuose varžysis „Jaunųjų liūtų“ konkurso finale.

Kaip išjudinti aukoti nepratusį jaunimą ir kartu aktyviau kovoti su emociniais sunkumais – į šiuos klausimus atsakymo ieškojo kūrybinio konkurso dalyviai, kuriems užduotį šiais metais pateikė „Jaunimo linija“ ir trijų mobiliojo ryšio operatorių plėtojama programėlė „MoQ“.

Laimėtojos Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė pasiūlė skaitmeninę kampaniją su idėja pasitelkti muziką, kuri jaunimui yra viena svarbiausių ir artimiausių jausmų raiškos formų.

Merginos atrado gerai žinomų jaunosios kartos atlikėjų dainų žodžiuose daug užuominų į aktualias emocines būsenas ir išgyvenimus: „Oj kaip mane užknisa tie tavo skambučiai, bet kai pakeliu – tyla“ („Free Finga“), „Išsinert, ištrūkt, virvę nutraukt ar išlipt iš duobės“ (Benas Aleksandravičius / „BA“), „Nenoriu grįžt namo, šiąnakt“ („Monique“) ir daugelio kitų atlikėjų žodžiuose gausu užkoduotų žinučių apie panašias emocijas.

nuotrauka::1

„Tačiau tai savaime neskatina aukojimo veiksmo, todėl prie skaitmeninių sprendimų pridėjome „Jaunimo linijos“ ambasadoriaus rinkimus. Vartotojas, norėdamas atiduoti balsą už savo mėgstamą atlikėją, paaukoja vieną eurą „Jaunimo linijai“. Aukojimo ir rinkimų rezultatus galima tiesiogiai stebėti kampanijos internetinėje svetainėje“, – apie projektą pasakoja nugalėtojos.

Vertinimo komisija šiai idėjai skyrė daugiausiai balų dėl stiprios ir netikėtos įžvalgos, aiškaus idėjos pagrindimo ir vizualinio pateikimo, rašoma išplatintame pranešime.

„Didelės idėjos yra tos, kurias pamatęs, suvoki, kad apie tai niekada nepagalvojai. Tokios idėjos praturtina, praplečia mąstymą. Šis darbas iš visų išsiskyrė savo vizualiniu švarumu, labai gera įžvalga ir netikėtu kampu, kuriuo paliesta ši tema. Be to, viskas labai aiškiai sudėliota, netgi kampanijos veikimo diagrama pateikta. Buvo gerų idėjų, kurios pražuvo aiškinime ar buvo per sudėtingai sugalvotos“, – sako konkurso komisijos pirmininkas Tomas Ramanauskas.

„Jaunimo linijos“ komunikacijos vadovė Rita Stanelytė priduria, kad laimėjusi idėja ne tik kūrybiška, bet ir lengvai įgyvendinima: „Pabandysime ją iš tiesų realizuoti, kad dainų žodžiai pasiektų tuos, kuriems sunku, ir tuos, kurie gali padėti“.

Antroji vieta konkurse atiteko agentūros „New!“ komandai – Astai Ostrovskajai ir Vytautei Strumilaitei, trečioji vieta – Gabrielei Mišeikytei ir Sandrai Polėkaitei, atstovavusioms „DDB Vilnius“.

Iš viso šiemet varžėsi 27 konkurso dalyvių poros iš 21 Lietuvos reklamos, medijų ir skaitmeninės agentūros.

Nugalėjusi agentūros „Imagine“ komanda birželį vyks į Kanus atstovauti Lietuvai finaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, kuris vyksta reklamos festivalio „Kanų liūtai“ metu. Ten lietuvių taip pat laukia skaitmeninio sprendimo užduotis ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 18

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau