Kanuose „Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvą atstovaus agentūros „Imagine“ komanda

Publikuota: 2019-04-29
„Imagine“ atstovės Ugnė Balčiūnaitė (kairėje) ir Aistė Jakimavičiūtė. Irmanto Gelūno („Žmonės Foto“) nuotr.
„Imagine“ atstovės Ugnė Balčiūnaitė (kairėje) ir Aistė Jakimavičiūtė. Irmanto Gelūno („Žmonės Foto“) nuotr.

Nacionaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse pirmąją vietą iškovojo Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė, agentūros „Imagine“ kūrėjos. Jos birželį Kanuose varžysis „Jaunųjų liūtų“ konkurso finale.

Kaip išjudinti aukoti nepratusį jaunimą ir kartu aktyviau kovoti su emociniais sunkumais – į šiuos klausimus atsakymo ieškojo kūrybinio konkurso dalyviai, kuriems užduotį šiais metais pateikė „Jaunimo linija“ ir trijų mobiliojo ryšio operatorių plėtojama programėlė „MoQ“.

Laimėtojos Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė pasiūlė skaitmeninę kampaniją su idėja pasitelkti muziką, kuri jaunimui yra viena svarbiausių ir artimiausių jausmų raiškos formų.

Merginos atrado gerai žinomų jaunosios kartos atlikėjų dainų žodžiuose daug užuominų į aktualias emocines būsenas ir išgyvenimus: „Oj kaip mane užknisa tie tavo skambučiai, bet kai pakeliu – tyla“ („Free Finga“), „Išsinert, ištrūkt, virvę nutraukt ar išlipt iš duobės“ (Benas Aleksandravičius / „BA“), „Nenoriu grįžt namo, šiąnakt“ („Monique“) ir daugelio kitų atlikėjų žodžiuose gausu užkoduotų žinučių apie panašias emocijas.

nuotrauka::1

„Tačiau tai savaime neskatina aukojimo veiksmo, todėl prie skaitmeninių sprendimų pridėjome „Jaunimo linijos“ ambasadoriaus rinkimus. Vartotojas, norėdamas atiduoti balsą už savo mėgstamą atlikėją, paaukoja vieną eurą „Jaunimo linijai“. Aukojimo ir rinkimų rezultatus galima tiesiogiai stebėti kampanijos internetinėje svetainėje“, – apie projektą pasakoja nugalėtojos.

Vertinimo komisija šiai idėjai skyrė daugiausiai balų dėl stiprios ir netikėtos įžvalgos, aiškaus idėjos pagrindimo ir vizualinio pateikimo, rašoma išplatintame pranešime.

„Didelės idėjos yra tos, kurias pamatęs, suvoki, kad apie tai niekada nepagalvojai. Tokios idėjos praturtina, praplečia mąstymą. Šis darbas iš visų išsiskyrė savo vizualiniu švarumu, labai gera įžvalga ir netikėtu kampu, kuriuo paliesta ši tema. Be to, viskas labai aiškiai sudėliota, netgi kampanijos veikimo diagrama pateikta. Buvo gerų idėjų, kurios pražuvo aiškinime ar buvo per sudėtingai sugalvotos“, – sako konkurso komisijos pirmininkas Tomas Ramanauskas.

„Jaunimo linijos“ komunikacijos vadovė Rita Stanelytė priduria, kad laimėjusi idėja ne tik kūrybiška, bet ir lengvai įgyvendinima: „Pabandysime ją iš tiesų realizuoti, kad dainų žodžiai pasiektų tuos, kuriems sunku, ir tuos, kurie gali padėti“.

Antroji vieta konkurse atiteko agentūros „New!“ komandai – Astai Ostrovskajai ir Vytautei Strumilaitei, trečioji vieta – Gabrielei Mišeikytei ir Sandrai Polėkaitei, atstovavusioms „DDB Vilnius“.

Iš viso šiemet varžėsi 27 konkurso dalyvių poros iš 21 Lietuvos reklamos, medijų ir skaitmeninės agentūros.

Nugalėjusi agentūros „Imagine“ komanda birželį vyks į Kanus atstovauti Lietuvai finaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, kuris vyksta reklamos festivalio „Kanų liūtai“ metu. Ten lietuvių taip pat laukia skaitmeninio sprendimo užduotis ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau