„LinkedIn“ pasuko „Facebook“ keliu – leidžia spausti ne tik „patinka“

Publikuota: 2019-04-26
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Socialinis tinklas „LinkedIn“ nuo šiol leidžia rinktis skirtingas emocijas: po įrašais galima spausti ne tik „patinka“ („like“), bet ir „sveikinu“ („celebrate“), „myliu“ („love“), „įžvalgus“ („insightful“) ir „smalsu“ („curious“).

Apie tokius planus „LinkedIn“ paskelbė balandžio 12 d., o nuo šiol šiais reakcijų mygtukais galima naudotis didžiojoje dalyje pasaulio šalių, tame tarpe ir Lietuvoje.

Iki šiol šiame tinkle buvo galima rinktis tik „like“ mygtuką.

VŽ primena, kad iki 2016 m. pradžios tik „like“ mygtuką būdavo galima rinktis ir „Facebook“, o nuo 2016 m. vasario – šiame tinkle atsirado galimybė po įrašais spausti ir „myliu“, „haha“, „liūdna“, „wow“ ir „pikta“.

VŽ neseniai rašė, kad per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo išskirtinis dėmesys jaunesniajai auditorijai. Šiuo metu JAV universitetuose „LinkedIn“ bando „Stories“, jau ne vienus metus sėkmingai „Snapchat“, vėliau „Instagram“ ir galiausiai „Facebook“ pristatytą ir vartotojų pamėgtą funkciją.

„Šiemet „LinkedIn“ metus pradeda labai pakilios nuotaikos, pagaliau tinklas pradėjo sėkmingai monetizuotis ir jau rikiuojasi tarp TOP didžiausių socialinių tinklų pagal pajamas“, – VŽ teigia Šarūnas Sakalauskas, agentūros „Httpool Lietuva“, 20-yje Centrinės ir Rytų Europos valstybių atstovaujančios socialiniams tinklams „LinkedIn“, „Twitter“, vadovas.

Jis palygina, kad „Facebook“ pajamos per 2018 m. siekė 55 mlrd. USD, „Twitter“ – 3,9 mlrd. USD, tai „LinkedIn“ – 5,2 mlrd. USD, iš kurių 2 mlrd. USD sudaro pajamos iš reklamos.

„Dar iškalbingesni šie skaičiai – ilgesnėje perspektyvoje. Kai 2016 m. „Microsoft“ nusipirko „LinkedIn“, tinklo pajamos iš reklamos tesiekė 200 mln., o 2018 m. jau skaičiavo 2 mlrd. USD. Tad augimo tempai iš tiesų įspūdingi, ir būtent šis segmentas labiausiai pernai augo“, – pabrėžia p. Sakalauskas.

Per pastaruosius dvejus metus buvo įvesta per 150 naujų įrankių, skirtų rinkodaros, analitikos sprendimams.

„Galimybių prasme „LinkedIn“ darosi labai panašus į „Facebook“, tačiau pasiekia kokybiškesnę, solidesnę, labiau įsitraukiančią auditoriją. Skaičiuojame, kad „LinkedIn“ mygtuko „like“ paspaudimų skaičių reikėtų dauginti bemaž iš 100, tada matysime pasiekiamos auditorijos vertingumą ir dydį“, – įsitikinęs p. Sakalauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 2

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą 1

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
2019.05.14
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau