„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Publikuota: 2019-04-16
Naujasis telekomunikacijų bendrovės logotipas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naujasis telekomunikacijų bendrovės logotipas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir šūkį, siekia įregistruoti pirmąjį Lietuvoje garsinį ženklą.

Asta Virbickienė, Valstybinis patentų biuro Apeliacinio skyriaus vedėja, teigia, kad nuo šių metų pradžios pasikeitus Prekių ženklų įstatymui, kai atsirado galimybė registruoti ne tik žodinį ar grafinį prekės ženklą, bet ir kvapą ar garsą, pastarąjį pirmoji bando įregistruoti „Bitė Lietuva“.

Telekomunikacijų bendrovė garsinį prekės ženklą registruoja 35 bei 38 klasės paslaugoms žymėti, o ženklas yra sudarytas iš dviejų garsų.

Šis garsinis žymuo yra girdimas ir naujosios „Bitės“ reklamos pačioje pabaigoje.

„Pagal naująjį įstatymą atsirado galimybės naujų rūšių ženklams registruoti: judesio, multimedijos, holograminius ar pan. Tad jau turime pirmąją kregždę“, – kalba p. Virbickienė.

VŽ neseniai rašė, kad „Bitė Lietuva“ atnaujino savo pagrindinį prekės ženklą ir teigia, kad pokyčiai matyti ne vien vizualiniuose sprendimuose, bet ir paslaugų pakete.

Pranas Kuisys, „Bitė Lietuvos“ vykdantysis direktorius, teigė, kad per pastaruosius metus įgyvendino nemažai pokyčių. Tarp jų – ir vos nuo 10.000-12.000 iki daugiau nei kelių šimtų tūkstančių vartotojų išauginta „Waze“ programėlė, su partneriais pristatyta išmanioji stebėjimo paslauga, „Bitės profų“ tinklas, skambučių valdymo stotelė ir t.t.

„Pasitikrinome, ar sugebame kurti tokias ekosistemas, kurios virsta išmaniomis paslaugomis, o ne vien sausomis naujausiomis technologijomis. Keičiamės ne vardan pokyčių, ne dėl reklamos ar dėmesio sau, o todėl, kad padarius nemažai žingsnių, atėjo laikas apie tai pranešti garsiai“, – kalba p. Kuisys.

Bendrovė pristatė atnaujintą prekės ženklą, taip pat šūkį „Bitė. Taip lengviau“, kuris keičia ligšiolinį „Jumis rūpinamės labiau“. Plačiau skaitykite čia.

Tarpinė stotelė prieš teismus

VŽ rašė, kad kartu su nuo šių metų pasikeitusiu Prekių ženklų įstatymu, keičiasi ir tvarka dėl prekių ženklų ginčių sprendimo – nuo šiol daugiau teisių atsiranda Valstybinio patentų biuro rankose.

nuotrauka::1

„Jei iki naujojo įstatymo tai buvo priskirta teismų kompetencijai, tai dabar Apeliacinis skyrius tampa ne tik privaloma ikiteisminė instancija, bet ir perima tam tikras bylų kategorijas iš teismų: dėl ženklo registracijos pripažinimo negaliojimo bei panaikinimo. Planuojame, kad šiemet galime gauti iki 15 tokių prašymų“, – svarsto p. Virbickienė.

Pirmoji tokia pretenzija jau gauta – prašymą dėl pripažinimo negaliojančiu pateikė UAB „Teledema“ dėl UAB „Mylida“ prekių ženklo „mylida“ 35 klasės paslaugoms „reklama“.

„Naujosios įstatymo nuostatos po truputį skinasi kelią“, – kalba p. Virbickienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 19

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau