„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Publikuota: 2019-04-16
Naujasis telekomunikacijų bendrovės logotipas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naujasis telekomunikacijų bendrovės logotipas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir šūkį, siekia įregistruoti pirmąjį Lietuvoje garsinį ženklą.

Asta Virbickienė, Valstybinis patentų biuro Apeliacinio skyriaus vedėja, teigia, kad nuo šių metų pradžios pasikeitus Prekių ženklų įstatymui, kai atsirado galimybė registruoti ne tik žodinį ar grafinį prekės ženklą, bet ir kvapą ar garsą, pastarąjį pirmoji bando įregistruoti „Bitė Lietuva“.

Telekomunikacijų bendrovė garsinį prekės ženklą registruoja 35 bei 38 klasės paslaugoms žymėti, o ženklas yra sudarytas iš dviejų garsų.

Šis garsinis žymuo yra girdimas ir naujosios „Bitės“ reklamos pačioje pabaigoje.

„Pagal naująjį įstatymą atsirado galimybės naujų rūšių ženklams registruoti: judesio, multimedijos, holograminius ar pan. Tad jau turime pirmąją kregždę“, – kalba p. Virbickienė.

VŽ neseniai rašė, kad „Bitė Lietuva“ atnaujino savo pagrindinį prekės ženklą ir teigia, kad pokyčiai matyti ne vien vizualiniuose sprendimuose, bet ir paslaugų pakete.

Pranas Kuisys, „Bitė Lietuvos“ vykdantysis direktorius, teigė, kad per pastaruosius metus įgyvendino nemažai pokyčių. Tarp jų – ir vos nuo 10.000-12.000 iki daugiau nei kelių šimtų tūkstančių vartotojų išauginta „Waze“ programėlė, su partneriais pristatyta išmanioji stebėjimo paslauga, „Bitės profų“ tinklas, skambučių valdymo stotelė ir t.t.

„Pasitikrinome, ar sugebame kurti tokias ekosistemas, kurios virsta išmaniomis paslaugomis, o ne vien sausomis naujausiomis technologijomis. Keičiamės ne vardan pokyčių, ne dėl reklamos ar dėmesio sau, o todėl, kad padarius nemažai žingsnių, atėjo laikas apie tai pranešti garsiai“, – kalba p. Kuisys.

Bendrovė pristatė atnaujintą prekės ženklą, taip pat šūkį „Bitė. Taip lengviau“, kuris keičia ligšiolinį „Jumis rūpinamės labiau“. Plačiau skaitykite čia.

Tarpinė stotelė prieš teismus

VŽ rašė, kad kartu su nuo šių metų pasikeitusiu Prekių ženklų įstatymu, keičiasi ir tvarka dėl prekių ženklų ginčių sprendimo – nuo šiol daugiau teisių atsiranda Valstybinio patentų biuro rankose.

nuotrauka::1

„Jei iki naujojo įstatymo tai buvo priskirta teismų kompetencijai, tai dabar Apeliacinis skyrius tampa ne tik privaloma ikiteisminė instancija, bet ir perima tam tikras bylų kategorijas iš teismų: dėl ženklo registracijos pripažinimo negaliojimo bei panaikinimo. Planuojame, kad šiemet galime gauti iki 15 tokių prašymų“, – svarsto p. Virbickienė.

Pirmoji tokia pretenzija jau gauta – prašymą dėl pripažinimo negaliojančiu pateikė UAB „Teledema“ dėl UAB „Mylida“ prekių ženklo „mylida“ 35 klasės paslaugoms „reklama“.

„Naujosios įstatymo nuostatos po truputį skinasi kelią“, – kalba p. Virbickienė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau