Prestižiniame Paryžiaus prekybos centre įkurta „About“ ekspozicija

Publikuota: 2019-04-11
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Prabangiausiame Paryžiaus prekybos centre „Le Bon Marche“ savo produkcija pradėjęs prekiauti „Utenos trikotažo“ prekių ženklas „About“ sulaukė neeilinio kvietimo – šalia nuolatinės savo gaminių ekspozicijos įkurti išskirtinę ekspozicinę erdvę (angl. pop-up).

Joje lietuviškas prekių ženklas pristatomas kaip tvarios mados tendencijų formuotojas – konceptualiomis instaliacijomis garsėjančiame prekybos centre tai pirmas atvejis lietuviškos mados istorijoje.

„Vien galimybė prekiauti savo produkcija šioje prestižinėje vietoje yra didžiulis pripažinimas – esame vieni iš kelių lietuviškų prekių ženklų, kurie gali didžiuotis tokiu pasiekimu. Paryžiaus „Le Bon Marche“ patenka tik patys geriausi, vidutiniokų čia nebūna, o galimybės savo prekių ženklą pristatyti atskiroje erdvėje sulaukia vienetai. Savo „pop-up“ ekspoziciją kūrėme bene pusmetį – siekėme „About“ identitetą atskleisti ne tik per estetinį vaizdą, bet ir per siunčiamą žinią“, – bendrovės išplatintame pranešime cituojama Judita Panovienė, „About“ pardavimų vadovė.

Pažiba – sojos pluoštas

„About“ prekių ženklo „pop-up“ erdvės sprendimą sukūrė interjero ir objektų dizaino studija „Moa“.

„Kūrybines idėjas paskatino „About“ filosofija – sąmoningumas, natūralumas, darnus žmogaus santykis su gamta. Siekėme sukurti istoriją, kuri atspindėtų lėtos mados (angl. slow fashion) vertybes. Sukūrėme architektūrišką kompoziciją iš gipso, užpildėme ją dirvožemiu ir subėrėme į jį pupelių sėklas. Kaip ekspozicija atrodys, kai pupelės pradės dygti – galėjome tik įsivaizduoti“, – pasakoja Miglė Nainytė ir Austė Kuliešiūtė, „Moa“ dizainerės.

Per kelias savaites pupelės sudygo, kompozicijoje suformuodamos išraiškingus reljefus.

„Ekspozicija gavosi gyva, besikeičianti. Nuolat skubančiam žmogui siekėme pademonstruoti gamtos galią, o gamtos procesams – suteikti laisvę. Galutinio rezultato negalime prognozuoti, tačiau procesas mus labai įkvepia“, – pasidžiaugia „Moa“ dizainerės.

„Veganiški“ pluoštai „About“ prekės ženklui atveria ir kitų prestižinių prekybos centrų duris. SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ kuriamais gaminiais susidomėjo ne tik „Le Bon Marche“ – šiais metais jais pradėjo prekiauti ir kiti garsūs prekybos tinklai: „KaDeWe“ Vokietijoje, „Shinsegae“ Pietų Korėjoje, „Framework“ Japonijoje.

„Le Bon Marche“ – istorinis prekybos centras Paryžiuje, kuriame pirmą kartą pirkėjams buvo pasiūlyta po vienu stogu įsigyti skirtingų prekių. Naują požiūrį į apsipirkimo patirtį suformavęs prekybos centras iki šiol savo pirkėjams siūlo netikėtas naujoves, čia savo gaminiais prekiauja garsiausi prekių ženklai iš viso pasaulio. Beje, prekybos centro pastatą projektavo Eifelio bokšto architektas – Gustavas Eifelis.

Ilgas kelias

VŽ neseniai rašė apie bendrovės nueitą nelengvą kelią, auginant turimus prekės ženklus.

Pasak Olgos Belovos, SBA strateginės rinkodaros direktorė, esminis lūžis įvyko tuomet, kai rinkodara nustojo parduoti, stumti produktą, o pradėjo jį kurti.

„Nemažai laiko skyrėme „About“ koncepcijai ir strategijai perpozicionuoti, didžiausią dėmesį skirdami vartotojui. Jį analizavome visais pjūviais: kaip leidžia laisvalaikį, ką mėgsta, kartu su juo lankėme sveikos mitybos kursus ir t.t.“, – nusišypso p. Belova.

Atlikus analizę, pasirodė, kad „About“ vartotojas visai nebuvo praktiškas optimistas, kaip galvojo gamintoja, o labiau sofistikuotas modernistas, keliantis aukščiausius reikalavimus produkto kokybei ir patogumui.

„Nepatogi tiesa, bet viskas, ką kurį laiką darėme, veikė, bet prastai, ne taip, kaip vylėmės ir tikėjomės. Pardavimai ūgtelėjo beveik dvigubai, bet to nepakako, kad galėtume vadintis pelningu verslu. Kartu supratome, kad nepaisant augančios geografijos, jei norime sužavėti pasaulį mados gaminiais, turime atsidurti tokiose strateginėse vietose, kaip „Merci“ ar „La Bon Marche“, kurios diktuoja ateinančio sezono madas visam pasauliui. Teko pripažinti ir tai, kad su baziniais savo gaminiais, kurie iki tol sudarydavo 90% visų pardavimų, tą pasiekti bus pakankamai sunku“, – tuokart kalbėjo p. Belova.

Plačiau skaitykite čia.

SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ be užsakomosios gamybos bendrovė valdo du mažmeninės prekybos prekių ženklus – „Utenos“ ir „About“. 2017 m. „Utenos trikotažas“ tapo pirmąja Lietuvos bendrove, prisijungusia prie „Greenpeace“ projekto už švarią madą „Detox“.

Per 2018 m. „Utenos trikotažo“ įmonių grupės pardavimai pasiekė 30,9 mln. Eur, grupė uždirbo 1,2 mln. Eur veiklos pelno. „Utenos trikotažo“ įmonių grupei taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ bei „Mrija“ (Ukraina).

FOTOGALERIJA „About“ stendas. (7 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 21

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau