Prestižiniame Paryžiaus prekybos centre įkurta „About“ ekspozicija

Publikuota: 2019-04-11
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Prabangiausiame Paryžiaus prekybos centre „Le Bon Marche“ savo produkcija pradėjęs prekiauti „Utenos trikotažo“ prekių ženklas „About“ sulaukė neeilinio kvietimo – šalia nuolatinės savo gaminių ekspozicijos įkurti išskirtinę ekspozicinę erdvę (angl. pop-up).

Joje lietuviškas prekių ženklas pristatomas kaip tvarios mados tendencijų formuotojas – konceptualiomis instaliacijomis garsėjančiame prekybos centre tai pirmas atvejis lietuviškos mados istorijoje.

„Vien galimybė prekiauti savo produkcija šioje prestižinėje vietoje yra didžiulis pripažinimas – esame vieni iš kelių lietuviškų prekių ženklų, kurie gali didžiuotis tokiu pasiekimu. Paryžiaus „Le Bon Marche“ patenka tik patys geriausi, vidutiniokų čia nebūna, o galimybės savo prekių ženklą pristatyti atskiroje erdvėje sulaukia vienetai. Savo „pop-up“ ekspoziciją kūrėme bene pusmetį – siekėme „About“ identitetą atskleisti ne tik per estetinį vaizdą, bet ir per siunčiamą žinią“, – bendrovės išplatintame pranešime cituojama Judita Panovienė, „About“ pardavimų vadovė.

Pažiba – sojos pluoštas

„About“ prekių ženklo „pop-up“ erdvės sprendimą sukūrė interjero ir objektų dizaino studija „Moa“.

„Kūrybines idėjas paskatino „About“ filosofija – sąmoningumas, natūralumas, darnus žmogaus santykis su gamta. Siekėme sukurti istoriją, kuri atspindėtų lėtos mados (angl. slow fashion) vertybes. Sukūrėme architektūrišką kompoziciją iš gipso, užpildėme ją dirvožemiu ir subėrėme į jį pupelių sėklas. Kaip ekspozicija atrodys, kai pupelės pradės dygti – galėjome tik įsivaizduoti“, – pasakoja Miglė Nainytė ir Austė Kuliešiūtė, „Moa“ dizainerės.

Per kelias savaites pupelės sudygo, kompozicijoje suformuodamos išraiškingus reljefus.

„Ekspozicija gavosi gyva, besikeičianti. Nuolat skubančiam žmogui siekėme pademonstruoti gamtos galią, o gamtos procesams – suteikti laisvę. Galutinio rezultato negalime prognozuoti, tačiau procesas mus labai įkvepia“, – pasidžiaugia „Moa“ dizainerės.

„Veganiški“ pluoštai „About“ prekės ženklui atveria ir kitų prestižinių prekybos centrų duris. SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ kuriamais gaminiais susidomėjo ne tik „Le Bon Marche“ – šiais metais jais pradėjo prekiauti ir kiti garsūs prekybos tinklai: „KaDeWe“ Vokietijoje, „Shinsegae“ Pietų Korėjoje, „Framework“ Japonijoje.

„Le Bon Marche“ – istorinis prekybos centras Paryžiuje, kuriame pirmą kartą pirkėjams buvo pasiūlyta po vienu stogu įsigyti skirtingų prekių. Naują požiūrį į apsipirkimo patirtį suformavęs prekybos centras iki šiol savo pirkėjams siūlo netikėtas naujoves, čia savo gaminiais prekiauja garsiausi prekių ženklai iš viso pasaulio. Beje, prekybos centro pastatą projektavo Eifelio bokšto architektas – Gustavas Eifelis.

Ilgas kelias

VŽ neseniai rašė apie bendrovės nueitą nelengvą kelią, auginant turimus prekės ženklus.

Pasak Olgos Belovos, SBA strateginės rinkodaros direktorė, esminis lūžis įvyko tuomet, kai rinkodara nustojo parduoti, stumti produktą, o pradėjo jį kurti.

„Nemažai laiko skyrėme „About“ koncepcijai ir strategijai perpozicionuoti, didžiausią dėmesį skirdami vartotojui. Jį analizavome visais pjūviais: kaip leidžia laisvalaikį, ką mėgsta, kartu su juo lankėme sveikos mitybos kursus ir t.t.“, – nusišypso p. Belova.

Atlikus analizę, pasirodė, kad „About“ vartotojas visai nebuvo praktiškas optimistas, kaip galvojo gamintoja, o labiau sofistikuotas modernistas, keliantis aukščiausius reikalavimus produkto kokybei ir patogumui.

„Nepatogi tiesa, bet viskas, ką kurį laiką darėme, veikė, bet prastai, ne taip, kaip vylėmės ir tikėjomės. Pardavimai ūgtelėjo beveik dvigubai, bet to nepakako, kad galėtume vadintis pelningu verslu. Kartu supratome, kad nepaisant augančios geografijos, jei norime sužavėti pasaulį mados gaminiais, turime atsidurti tokiose strateginėse vietose, kaip „Merci“ ar „La Bon Marche“, kurios diktuoja ateinančio sezono madas visam pasauliui. Teko pripažinti ir tai, kad su baziniais savo gaminiais, kurie iki tol sudarydavo 90% visų pardavimų, tą pasiekti bus pakankamai sunku“, – tuokart kalbėjo p. Belova.

Plačiau skaitykite čia.

SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ be užsakomosios gamybos bendrovė valdo du mažmeninės prekybos prekių ženklus – „Utenos“ ir „About“. 2017 m. „Utenos trikotažas“ tapo pirmąja Lietuvos bendrove, prisijungusia prie „Greenpeace“ projekto už švarią madą „Detox“.

Per 2018 m. „Utenos trikotažo“ įmonių grupės pardavimai pasiekė 30,9 mln. Eur, grupė uždirbo 1,2 mln. Eur veiklos pelno. „Utenos trikotažo“ įmonių grupei taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ bei „Mrija“ (Ukraina).

FOTOGALERIJA „About“ stendas. (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 2

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą 1

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
2019.05.14
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau