„Gera dovana“ pristato pirmąjį Lietuvoje virtualų apsipirkimo asistentą

Publikuota: 2019-04-11
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ pristato integruotą virtualų audio apsipirkimo asistentą – ADI, kuris padės išsirinkti reikiamą dovaną balsu.

Į klientų užklausas reaguojanti, specialiai mažmeninei prekybai sukurta programinė sistema vartotojui parinks tinkamiausią dovaną iš 200 pasiūlymų.

Virtualus apsipirkimo asistentas įdiegtas bendrovės apsipirkimo stende atnaujintoje „Maximoje“, sostinės „Akropolyje“.

„Dar 2017 m. JAV 24,9% Y kartos attsovų naudojo virtualius asistentus, o 2018 m. šis skaičius paaugo iki 34,3%, rodo „eMarketer“ duomenys. Nors tai JAV statistika, tikime, kad tendencijos aktualios ir mūsų regionui“, – išplatintame pranešime teigia Ernestas Vasiliauskas, „Geros dovanos“ vadovas. ADI asistentas šiuo atveju išsamiai pristatys kiekvieną dovanų kategoriją bei joje esančius pasiūlymus, klientui ne tik suteiks informaciją apie paslaugos trukmę, vietą ir dalyvių skaičių, bet ir viso dovanos rinkimo metu palaikys dialogą, žada paslaugos kūrėjai.

Stende veikia skirtingas LED apšvietimas, kuris padeda kategorizuoti paslaugas. Klientui išsirinkus dovaną, jos vieta nušvis stende.

„ADI – pirmąją tokio pobūdžio programinę sistemą Lietuvos mažmeninėje prekyboje – įdiegėme atsižvelgdami į du aspektus. Pirmiausia, siekėme įgyvendinti mūsų klientų aptarnavimo standartą, kuris grįstas trimis pagrindiniais uždaviniais: būti empatiškiems, nuoširdiems ir rekomenduoti geriausią dovaną. Taip pat atsižvelgėme į tai, kad šiandieninė skubanti visuomenė stokoja laiko ilgam apsipirkimui prekybos centruose“, – priduria Laura Paliulienė, „Geros dovanos“ komercijos vadovė.

Į pirmąjį Lietuvoje integruotą virtualų apsipirkimo asistentą „Gera dovana“ investavo per 60.000 Eur, o jį kūrė „Geros dovanos“ IT komanda su partneriais. VŽ rašė,

kad dar vieną naujovę „Gera dovana įgyvendino ir Rygos „Akropolyje“. Čia atidaryta „Geros dovanos“ parduotuvė su lazerinio radaro technologija, skirta stebėti aplinką ir ekrane atvaizduoti erdvines figūras pagal realaus objekto judėjimą.

Pavyzdžiui, jei pirkėjas greta prekybos salos greitai prabėga, ant salos sienos atsiranda jo bėgimą atkartojantys sportinio automobilio ratai.

Į šį sprendimą „Gera dovana“ investavo daugiau nei 30.000 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 14

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau