„Gera dovana“ pristato pirmąjį Lietuvoje virtualų apsipirkimo asistentą

Publikuota: 2019-04-11
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ pristato integruotą virtualų audio apsipirkimo asistentą – ADI, kuris padės išsirinkti reikiamą dovaną balsu.

Į klientų užklausas reaguojanti, specialiai mažmeninei prekybai sukurta programinė sistema vartotojui parinks tinkamiausią dovaną iš 200 pasiūlymų.

Virtualus apsipirkimo asistentas įdiegtas bendrovės apsipirkimo stende atnaujintoje „Maximoje“, sostinės „Akropolyje“.

„Dar 2017 m. JAV 24,9% Y kartos attsovų naudojo virtualius asistentus, o 2018 m. šis skaičius paaugo iki 34,3%, rodo „eMarketer“ duomenys. Nors tai JAV statistika, tikime, kad tendencijos aktualios ir mūsų regionui“, – išplatintame pranešime teigia Ernestas Vasiliauskas, „Geros dovanos“ vadovas. ADI asistentas šiuo atveju išsamiai pristatys kiekvieną dovanų kategoriją bei joje esančius pasiūlymus, klientui ne tik suteiks informaciją apie paslaugos trukmę, vietą ir dalyvių skaičių, bet ir viso dovanos rinkimo metu palaikys dialogą, žada paslaugos kūrėjai.

Stende veikia skirtingas LED apšvietimas, kuris padeda kategorizuoti paslaugas. Klientui išsirinkus dovaną, jos vieta nušvis stende.

„ADI – pirmąją tokio pobūdžio programinę sistemą Lietuvos mažmeninėje prekyboje – įdiegėme atsižvelgdami į du aspektus. Pirmiausia, siekėme įgyvendinti mūsų klientų aptarnavimo standartą, kuris grįstas trimis pagrindiniais uždaviniais: būti empatiškiems, nuoširdiems ir rekomenduoti geriausią dovaną. Taip pat atsižvelgėme į tai, kad šiandieninė skubanti visuomenė stokoja laiko ilgam apsipirkimui prekybos centruose“, – priduria Laura Paliulienė, „Geros dovanos“ komercijos vadovė.

Į pirmąjį Lietuvoje integruotą virtualų apsipirkimo asistentą „Gera dovana“ investavo per 60.000 Eur, o jį kūrė „Geros dovanos“ IT komanda su partneriais. VŽ rašė,

kad dar vieną naujovę „Gera dovana įgyvendino ir Rygos „Akropolyje“. Čia atidaryta „Geros dovanos“ parduotuvė su lazerinio radaro technologija, skirta stebėti aplinką ir ekrane atvaizduoti erdvines figūras pagal realaus objekto judėjimą.

Pavyzdžiui, jei pirkėjas greta prekybos salos greitai prabėga, ant salos sienos atsiranda jo bėgimą atkartojantys sportinio automobilio ratai.

Į šį sprendimą „Gera dovana“ investavo daugiau nei 30.000 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 2

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 5

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
2019.10.18
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  22

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau