„Laisvės TV“ įkūrėjai: valdomų prekės ženklų vertė auga

Publikuota: 2019-04-10
Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prieš kelerius metus veiklą pradėjusios internetinės televizijos „Laisvės TV“ įkūrėjai nusprendė įregistruoti savo valdomus prekės ženklus.

Šiuo metu Valstybiniam patentų biurui yra pateikta paraiška ir registruojamas prekės ženklas „Laisvės piknikas“, o ženklai „Laisvės TV“, „Laikykitės ten su Andriumi Tapinu“, „AltSpace“ buvo įregistruoti 2018 m. gruodį, nors „Laisvės TV“ savo veiklą pradėjo dar 2016 m. rudenį.

„Atėjo laikas susitvarkyti. Ženklų vertė auga, veikla plečiasi“, – taip sprendimą, priimtą po kelerių metų veiklos, registruoti naudojamus prekės ženklus komentuoja Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius.

VŽ rašė, kad „Laisvės TV“ išaugo vien televizijos marškinėlius – kartu su AB „Ogmios centras“ sostinėje pernai pavasarį atidarė kūrybinių industrijų bendradarbiavimo studiją „AltSpace“. Komercinio nekilnojamojo turto vystytoja į šį projektą investavo per 600.000 Eur, o jo operatorė tapo „Laisvės TV“ komanda.

2018 m. lapkritį bendrovė žengė naują plėtros žingsnį – atidarė dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją senamiestyje.

Į „AltSpace“ biurų erdves Islandijos gatvėje bemaž 400.000 Eur investavo Ričardas Čepas, buvęs NT paslaugų bendrovės „Newsec“ Lietuvoje vadovas ir įkūrėjas, pastato savininkas.

Tuokart p. Markauskas VŽ teigė, kad vos per 6 mėnesius atsistojo tarp žinomiausių tokios veiklos žaidėjų Lietuvoje ir sulaukė susidomėjimo iš investuotojų – viena Vokietijos bendrovė pateikė pasiūlymą įsigyti „AltSpace“ prekės ženklą ir šį verslo segmentą. Tačiau rankomis sukirsta nebuvo, nes suinteresuotų šalių netenkino sąlygos.

„Šiuo metu plečiamės abiejose vietose, per metus turėtume padvigubinti valdomą kiekį ploto. Kalbos dėl pardavimo tebevyksta taip pat“, – dar susilaikydamas nuo detalesnių komentarų, kalba p. Markauskas.

FOTOGALERIJA „AltSpace“ bendradarbystės erdvės Islandijos gatvėje. (28 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau