„Angry Birds“ teismų rezultatai – prekių ženklo savininko naudai

Publikuota: 2019-04-09
Anne Kauranen („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Anne Kauranen („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

UAB „Profisa“ nepavyko įtikinti Lietuvos apeliacinio teismo, kad kramtomosios gumos pakuotės, pažymėtos „Angry Birds“ atvaizdu, nepažeidžia prekių ženklo savininko teisių.

Teismas paliko galioti Vilniaus apygardos teismo sprendimą, kuriuo buvo nuspręsta beveik 3.000 vnt. kramtomosios gumos pakuočių su tokių žymeniu sunaikinti.

Pasak Ingos Lukauskienės, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ patentinės patikėtinės, advokatės, asocijuotos partnerės, tai ne pirma šios bendrovės byla dėl saldainių ar kramtomosios gumos, kurių pakuotės pažeidžia kitų subjektų teises į įregistruotus prekių ženklus.

Panašų sprendimą Vilniaus apygardos teismas buvo priėmęs ir 2017 m. lapkritį, kai įmonei buvo nurodyta savo sąskaita sunaikinti 1,6 mln. vnt. kramtomosios gumos pakuočių, taip pat pažymėtų „pikto paukščio“ vaizdu.

Lietuvos apeliaciniame teisme verdikto laukia dar du šios ir su ja susijusios bendrovės apeliaciniai skundai, o visai neseniai Vilniaus apygardos teismą pasiekė nauji ieškiniai dėl analogiškų situacijų.

Bendrovė apeliaciniame skunde neginčijo Vilniaus apygardos teismo vertinimo, kad tiek registruotame prekių ženkle, tiek ant sulaikytų prekių pakuočių yra pavaizduoti apvalūs (kas nėra būdinga paukščiams), geometrinę figūra – apskritimą – primenantys raudonos spalvos paukščiai su geltonos spalvos stilizuotu snapu, kurie yra itin panašūs vizualiai.

nuotrauka::1

„Todėl Lietuvos apeliacinis teismas tokiam vertinimui pritarė pažymėdamas, kad ginčo žymuo iš esmės kopijuoja tiek spalvine gama, tiek kitais vaizdiniais elementais ieškovo prekių ženklą, ir nuo jo skiriasi tik neesminiais elementais, todėl sukeliamas įspūdis iš esmės yra tapatus“, – priduria advokatė, atstovavusi Suomijos „Rovio Entertainment Ltd.“ interesus.

UAB „Profisa“ – daugiau nei 20 m. veikianti saldumynų importuotoja iš įvairių pasaulio šalių: Argentinos, Brazilijos, Ispanijos, Kinijos, Kolumbijos, Turkijos ir kt. Saldumynus ši įmonė eksportuoja į Baltarusiją, Kaliningradą, Rusiją, Ukrainą, taip pat prekiauja su Lenkija, Estija, Latvija, Vokietija, Airija.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 17

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau