Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio

Publikuota: 2019-04-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį užgriuvusią kritikos laviną, bando keistis ir palaipsniui ketina atsisakyti savo skambaus, dviprasmiško šūkio „Get sh*t done“.

Šis šūkis šviečia ant Londone esančio biuro sienų, tiesa, išryškinant raides „Get it done“. Banko atstovai pabrėžia, kad šio šūkio bus atsisakoma palaipsniui, kai bus išanalizuoti per pastarąsias savaites žiniasklaidoje mirgėję straipsniai apie startuolio vadovo požiūrį į darbo kultūrą, rašo „Financial News“.

nuotrauka::1leftnocrop

„Revolut“ atstovas spaudai teigia, kompanijos šūkis „atspindėjo startuolio atsiradimo būdą ir jo bandymą įgalinti komandas prisiimti atsakomybę ir sunkiai dirbti taip, kad vartotojams būtų suteikiama geriausia patirtis visose pasaulio šalyse“.

Nors ši formuluotė vis dar yra matoma bendrovės interneto svetainėje, kur būsimiems darbuotojams yra pristatoma „Revolut“ darbo kultūra, tačiau, kaip tikina atstovas spaudai, tai bus pašalinta iš išorinės komunikacijos.

Šių žingsnių „Revolut“ imasi po skausmingo bendrovei laikotarpio.

VŽ rašė, kad neseniai užsienio žiniasklaidoje nuskambėjo faktai, kad potencialūs „Revolut“ darbuotojai, norėdami įsidarbinti įmonėje, turi pritraukti bent 200 naujų klientų.

Be to, skelbta, kad pradžioje potencialūs „Revolut“ darbuotojai verčiami dirbti už dyką, o įsidarbinę – tai daryti ir savaitgaliais.

Kai informacija apie tokią praktiką buvo paviešinta Ispanijos žiniasklaidoje, „Revolut“ tikino, kad tokia praktika buvo nutraukta, tačiau įmonės atstovai nepaaiškino, kiek klientų įgyta būtent tokiu būdu.

„Financial News“ rašo, kad šiuo metu „Revolut“ samdosi teisininkus, ryšių su visuomene specialistus, kurie pagelbėtų šioje krizinėje situacijoje.

Praėjusią savaitę „Revolut“ jau sukirto rankomis su Londono „MHP Communications“ agentūra, kuri specializuojasi krizių komunikacijoje.

„Mūsų komanda labai sparčiai plečiasi, beveik 1.000 naujų kolegų prisijungė ne taip seniai. Mes daug investuojame į mūsų kultūrą ir personalą, kurdami naujas mokymo, grįžtamojo ryšio ir augimo galimybes, – „Financial News“ cituoja atstovą spaudai. – Bet mes ir nepretenduojame į tobulumą. Mes priimame ir sprendžiame kylančius iššūkius, įskaitant ir įdarbinimo procesus. Kultūra, kurią turime taip pat auga ir keičiasi, ir čia mes aktyviai dirbame kiekvieną dieną.“

VŽ rašė, kad „Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 m. liepą įkūrė du buvę Šveicarijos banko „Credit Suisse“ darbuotojai – Nikolajus Storonskis ir Vladas Yatsenko.

Pirmuosius klientus kompanija pritraukė savo pasiūlymu atsiskaityti kortele užsienyje bei daryti tarptautinius pervedimus taikant realų valiutų keitimo kursą, šiandien „Revolut“ turi jau 4 mln. klientų, o siūlomų paslaugų spektras apima kelionių bei išmaniųjų įrenginių draudimą, momentinę prieigą prie kriptovaliutų, automatinį pinigų atsidėjimo ir taupymo įrankį, išlaidų sekimo bei biudžeto sudarymo galimybes ir kt.

Šiandien „Revolut“ yra pritraukęs 336 mln. USD dolerių iš tokių investuotojų, kaip „Index Ventures“, „Ribbit Capital“, „Balderton Capital“ ir „DST Global“.

„Revolut Bank“ yra gavęs specializuoto banko licenciją Lietuvoje. Bankininkystės veiklą ketina pradėti vykdyti pirmoje šių metų pusėje. Žiniasklaidoje keltos ir abejonės, ar Lietuvai nėra per didelė našta drausti „Revolut“ banko klientų indėlius. Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 18

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau