Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio

Publikuota: 2019-04-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį užgriuvusią kritikos laviną, bando keistis ir palaipsniui ketina atsisakyti savo skambaus, dviprasmiško šūkio „Get sh*t done“.

Šis šūkis šviečia ant Londone esančio biuro sienų, tiesa, išryškinant raides „Get it done“. Banko atstovai pabrėžia, kad šio šūkio bus atsisakoma palaipsniui, kai bus išanalizuoti per pastarąsias savaites žiniasklaidoje mirgėję straipsniai apie startuolio vadovo požiūrį į darbo kultūrą, rašo „Financial News“.

nuotrauka::1leftnocrop

„Revolut“ atstovas spaudai teigia, kompanijos šūkis „atspindėjo startuolio atsiradimo būdą ir jo bandymą įgalinti komandas prisiimti atsakomybę ir sunkiai dirbti taip, kad vartotojams būtų suteikiama geriausia patirtis visose pasaulio šalyse“.

Nors ši formuluotė vis dar yra matoma bendrovės interneto svetainėje, kur būsimiems darbuotojams yra pristatoma „Revolut“ darbo kultūra, tačiau, kaip tikina atstovas spaudai, tai bus pašalinta iš išorinės komunikacijos.

Šių žingsnių „Revolut“ imasi po skausmingo bendrovei laikotarpio.

VŽ rašė, kad neseniai užsienio žiniasklaidoje nuskambėjo faktai, kad potencialūs „Revolut“ darbuotojai, norėdami įsidarbinti įmonėje, turi pritraukti bent 200 naujų klientų.

Be to, skelbta, kad pradžioje potencialūs „Revolut“ darbuotojai verčiami dirbti už dyką, o įsidarbinę – tai daryti ir savaitgaliais.

Kai informacija apie tokią praktiką buvo paviešinta Ispanijos žiniasklaidoje, „Revolut“ tikino, kad tokia praktika buvo nutraukta, tačiau įmonės atstovai nepaaiškino, kiek klientų įgyta būtent tokiu būdu.

„Financial News“ rašo, kad šiuo metu „Revolut“ samdosi teisininkus, ryšių su visuomene specialistus, kurie pagelbėtų šioje krizinėje situacijoje.

Praėjusią savaitę „Revolut“ jau sukirto rankomis su Londono „MHP Communications“ agentūra, kuri specializuojasi krizių komunikacijoje.

„Mūsų komanda labai sparčiai plečiasi, beveik 1.000 naujų kolegų prisijungė ne taip seniai. Mes daug investuojame į mūsų kultūrą ir personalą, kurdami naujas mokymo, grįžtamojo ryšio ir augimo galimybes, – „Financial News“ cituoja atstovą spaudai. – Bet mes ir nepretenduojame į tobulumą. Mes priimame ir sprendžiame kylančius iššūkius, įskaitant ir įdarbinimo procesus. Kultūra, kurią turime taip pat auga ir keičiasi, ir čia mes aktyviai dirbame kiekvieną dieną.“

VŽ rašė, kad „Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 m. liepą įkūrė du buvę Šveicarijos banko „Credit Suisse“ darbuotojai – Nikolajus Storonskis ir Vladas Yatsenko.

Pirmuosius klientus kompanija pritraukė savo pasiūlymu atsiskaityti kortele užsienyje bei daryti tarptautinius pervedimus taikant realų valiutų keitimo kursą, šiandien „Revolut“ turi jau 4 mln. klientų, o siūlomų paslaugų spektras apima kelionių bei išmaniųjų įrenginių draudimą, momentinę prieigą prie kriptovaliutų, automatinį pinigų atsidėjimo ir taupymo įrankį, išlaidų sekimo bei biudžeto sudarymo galimybes ir kt.

Šiandien „Revolut“ yra pritraukęs 336 mln. USD dolerių iš tokių investuotojų, kaip „Index Ventures“, „Ribbit Capital“, „Balderton Capital“ ir „DST Global“.

„Revolut Bank“ yra gavęs specializuoto banko licenciją Lietuvoje. Bankininkystės veiklą ketina pradėti vykdyti pirmoje šių metų pusėje. Žiniasklaidoje keltos ir abejonės, ar Lietuvai nėra per didelė našta drausti „Revolut“ banko klientų indėlius. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau