Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio

Publikuota: 2019-04-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį užgriuvusią kritikos laviną, bando keistis ir palaipsniui ketina atsisakyti savo skambaus, dviprasmiško šūkio „Get sh*t done“.

Šis šūkis šviečia ant Londone esančio biuro sienų, tiesa, išryškinant raides „Get it done“. Banko atstovai pabrėžia, kad šio šūkio bus atsisakoma palaipsniui, kai bus išanalizuoti per pastarąsias savaites žiniasklaidoje mirgėję straipsniai apie startuolio vadovo požiūrį į darbo kultūrą, rašo „Financial News“.

nuotrauka::1leftnocrop

„Revolut“ atstovas spaudai teigia, kompanijos šūkis „atspindėjo startuolio atsiradimo būdą ir jo bandymą įgalinti komandas prisiimti atsakomybę ir sunkiai dirbti taip, kad vartotojams būtų suteikiama geriausia patirtis visose pasaulio šalyse“.

Nors ši formuluotė vis dar yra matoma bendrovės interneto svetainėje, kur būsimiems darbuotojams yra pristatoma „Revolut“ darbo kultūra, tačiau, kaip tikina atstovas spaudai, tai bus pašalinta iš išorinės komunikacijos.

Šių žingsnių „Revolut“ imasi po skausmingo bendrovei laikotarpio.

VŽ rašė, kad neseniai užsienio žiniasklaidoje nuskambėjo faktai, kad potencialūs „Revolut“ darbuotojai, norėdami įsidarbinti įmonėje, turi pritraukti bent 200 naujų klientų.

Be to, skelbta, kad pradžioje potencialūs „Revolut“ darbuotojai verčiami dirbti už dyką, o įsidarbinę – tai daryti ir savaitgaliais.

Kai informacija apie tokią praktiką buvo paviešinta Ispanijos žiniasklaidoje, „Revolut“ tikino, kad tokia praktika buvo nutraukta, tačiau įmonės atstovai nepaaiškino, kiek klientų įgyta būtent tokiu būdu.

„Financial News“ rašo, kad šiuo metu „Revolut“ samdosi teisininkus, ryšių su visuomene specialistus, kurie pagelbėtų šioje krizinėje situacijoje.

Praėjusią savaitę „Revolut“ jau sukirto rankomis su Londono „MHP Communications“ agentūra, kuri specializuojasi krizių komunikacijoje.

„Mūsų komanda labai sparčiai plečiasi, beveik 1.000 naujų kolegų prisijungė ne taip seniai. Mes daug investuojame į mūsų kultūrą ir personalą, kurdami naujas mokymo, grįžtamojo ryšio ir augimo galimybes, – „Financial News“ cituoja atstovą spaudai. – Bet mes ir nepretenduojame į tobulumą. Mes priimame ir sprendžiame kylančius iššūkius, įskaitant ir įdarbinimo procesus. Kultūra, kurią turime taip pat auga ir keičiasi, ir čia mes aktyviai dirbame kiekvieną dieną.“

VŽ rašė, kad „Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 m. liepą įkūrė du buvę Šveicarijos banko „Credit Suisse“ darbuotojai – Nikolajus Storonskis ir Vladas Yatsenko.

Pirmuosius klientus kompanija pritraukė savo pasiūlymu atsiskaityti kortele užsienyje bei daryti tarptautinius pervedimus taikant realų valiutų keitimo kursą, šiandien „Revolut“ turi jau 4 mln. klientų, o siūlomų paslaugų spektras apima kelionių bei išmaniųjų įrenginių draudimą, momentinę prieigą prie kriptovaliutų, automatinį pinigų atsidėjimo ir taupymo įrankį, išlaidų sekimo bei biudžeto sudarymo galimybes ir kt.

Šiandien „Revolut“ yra pritraukęs 336 mln. USD dolerių iš tokių investuotojų, kaip „Index Ventures“, „Ribbit Capital“, „Balderton Capital“ ir „DST Global“.

„Revolut Bank“ yra gavęs specializuoto banko licenciją Lietuvoje. Bankininkystės veiklą ketina pradėti vykdyti pirmoje šių metų pusėje. Žiniasklaidoje keltos ir abejonės, ar Lietuvai nėra per didelė našta drausti „Revolut“ banko klientų indėlius. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 6

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau