Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio

Publikuota: 2019-04-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį užgriuvusią kritikos laviną, bando keistis ir palaipsniui ketina atsisakyti savo skambaus, dviprasmiško šūkio „Get sh*t done“.

Šis šūkis šviečia ant Londone esančio biuro sienų, tiesa, išryškinant raides „Get it done“. Banko atstovai pabrėžia, kad šio šūkio bus atsisakoma palaipsniui, kai bus išanalizuoti per pastarąsias savaites žiniasklaidoje mirgėję straipsniai apie startuolio vadovo požiūrį į darbo kultūrą, rašo „Financial News“.

nuotrauka::1leftnocrop

„Revolut“ atstovas spaudai teigia, kompanijos šūkis „atspindėjo startuolio atsiradimo būdą ir jo bandymą įgalinti komandas prisiimti atsakomybę ir sunkiai dirbti taip, kad vartotojams būtų suteikiama geriausia patirtis visose pasaulio šalyse“.

Nors ši formuluotė vis dar yra matoma bendrovės interneto svetainėje, kur būsimiems darbuotojams yra pristatoma „Revolut“ darbo kultūra, tačiau, kaip tikina atstovas spaudai, tai bus pašalinta iš išorinės komunikacijos.

Šių žingsnių „Revolut“ imasi po skausmingo bendrovei laikotarpio.

VŽ rašė, kad neseniai užsienio žiniasklaidoje nuskambėjo faktai, kad potencialūs „Revolut“ darbuotojai, norėdami įsidarbinti įmonėje, turi pritraukti bent 200 naujų klientų.

Be to, skelbta, kad pradžioje potencialūs „Revolut“ darbuotojai verčiami dirbti už dyką, o įsidarbinę – tai daryti ir savaitgaliais.

Kai informacija apie tokią praktiką buvo paviešinta Ispanijos žiniasklaidoje, „Revolut“ tikino, kad tokia praktika buvo nutraukta, tačiau įmonės atstovai nepaaiškino, kiek klientų įgyta būtent tokiu būdu.

„Financial News“ rašo, kad šiuo metu „Revolut“ samdosi teisininkus, ryšių su visuomene specialistus, kurie pagelbėtų šioje krizinėje situacijoje.

Praėjusią savaitę „Revolut“ jau sukirto rankomis su Londono „MHP Communications“ agentūra, kuri specializuojasi krizių komunikacijoje.

„Mūsų komanda labai sparčiai plečiasi, beveik 1.000 naujų kolegų prisijungė ne taip seniai. Mes daug investuojame į mūsų kultūrą ir personalą, kurdami naujas mokymo, grįžtamojo ryšio ir augimo galimybes, – „Financial News“ cituoja atstovą spaudai. – Bet mes ir nepretenduojame į tobulumą. Mes priimame ir sprendžiame kylančius iššūkius, įskaitant ir įdarbinimo procesus. Kultūra, kurią turime taip pat auga ir keičiasi, ir čia mes aktyviai dirbame kiekvieną dieną.“

VŽ rašė, kad „Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 m. liepą įkūrė du buvę Šveicarijos banko „Credit Suisse“ darbuotojai – Nikolajus Storonskis ir Vladas Yatsenko.

Pirmuosius klientus kompanija pritraukė savo pasiūlymu atsiskaityti kortele užsienyje bei daryti tarptautinius pervedimus taikant realų valiutų keitimo kursą, šiandien „Revolut“ turi jau 4 mln. klientų, o siūlomų paslaugų spektras apima kelionių bei išmaniųjų įrenginių draudimą, momentinę prieigą prie kriptovaliutų, automatinį pinigų atsidėjimo ir taupymo įrankį, išlaidų sekimo bei biudžeto sudarymo galimybes ir kt.

Šiandien „Revolut“ yra pritraukęs 336 mln. USD dolerių iš tokių investuotojų, kaip „Index Ventures“, „Ribbit Capital“, „Balderton Capital“ ir „DST Global“.

„Revolut Bank“ yra gavęs specializuoto banko licenciją Lietuvoje. Bankininkystės veiklą ketina pradėti vykdyti pirmoje šių metų pusėje. Žiniasklaidoje keltos ir abejonės, ar Lietuvai nėra per didelė našta drausti „Revolut“ banko klientų indėlius. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 2

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 1

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 5

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 8

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau