Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio

Publikuota: 2019-04-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį užgriuvusią kritikos laviną, bando keistis ir palaipsniui ketina atsisakyti savo skambaus, dviprasmiško šūkio „Get sh*t done“.

Šis šūkis šviečia ant Londone esančio biuro sienų, tiesa, išryškinant raides „Get it done“. Banko atstovai pabrėžia, kad šio šūkio bus atsisakoma palaipsniui, kai bus išanalizuoti per pastarąsias savaites žiniasklaidoje mirgėję straipsniai apie startuolio vadovo požiūrį į darbo kultūrą, rašo „Financial News“.

nuotrauka::1leftnocrop

„Revolut“ atstovas spaudai teigia, kompanijos šūkis „atspindėjo startuolio atsiradimo būdą ir jo bandymą įgalinti komandas prisiimti atsakomybę ir sunkiai dirbti taip, kad vartotojams būtų suteikiama geriausia patirtis visose pasaulio šalyse“.

Nors ši formuluotė vis dar yra matoma bendrovės interneto svetainėje, kur būsimiems darbuotojams yra pristatoma „Revolut“ darbo kultūra, tačiau, kaip tikina atstovas spaudai, tai bus pašalinta iš išorinės komunikacijos.

Šių žingsnių „Revolut“ imasi po skausmingo bendrovei laikotarpio.

VŽ rašė, kad neseniai užsienio žiniasklaidoje nuskambėjo faktai, kad potencialūs „Revolut“ darbuotojai, norėdami įsidarbinti įmonėje, turi pritraukti bent 200 naujų klientų.

Be to, skelbta, kad pradžioje potencialūs „Revolut“ darbuotojai verčiami dirbti už dyką, o įsidarbinę – tai daryti ir savaitgaliais.

Kai informacija apie tokią praktiką buvo paviešinta Ispanijos žiniasklaidoje, „Revolut“ tikino, kad tokia praktika buvo nutraukta, tačiau įmonės atstovai nepaaiškino, kiek klientų įgyta būtent tokiu būdu.

„Financial News“ rašo, kad šiuo metu „Revolut“ samdosi teisininkus, ryšių su visuomene specialistus, kurie pagelbėtų šioje krizinėje situacijoje.

Praėjusią savaitę „Revolut“ jau sukirto rankomis su Londono „MHP Communications“ agentūra, kuri specializuojasi krizių komunikacijoje.

„Mūsų komanda labai sparčiai plečiasi, beveik 1.000 naujų kolegų prisijungė ne taip seniai. Mes daug investuojame į mūsų kultūrą ir personalą, kurdami naujas mokymo, grįžtamojo ryšio ir augimo galimybes, – „Financial News“ cituoja atstovą spaudai. – Bet mes ir nepretenduojame į tobulumą. Mes priimame ir sprendžiame kylančius iššūkius, įskaitant ir įdarbinimo procesus. Kultūra, kurią turime taip pat auga ir keičiasi, ir čia mes aktyviai dirbame kiekvieną dieną.“

VŽ rašė, kad „Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 m. liepą įkūrė du buvę Šveicarijos banko „Credit Suisse“ darbuotojai – Nikolajus Storonskis ir Vladas Yatsenko.

Pirmuosius klientus kompanija pritraukė savo pasiūlymu atsiskaityti kortele užsienyje bei daryti tarptautinius pervedimus taikant realų valiutų keitimo kursą, šiandien „Revolut“ turi jau 4 mln. klientų, o siūlomų paslaugų spektras apima kelionių bei išmaniųjų įrenginių draudimą, momentinę prieigą prie kriptovaliutų, automatinį pinigų atsidėjimo ir taupymo įrankį, išlaidų sekimo bei biudžeto sudarymo galimybes ir kt.

Šiandien „Revolut“ yra pritraukęs 336 mln. USD dolerių iš tokių investuotojų, kaip „Index Ventures“, „Ribbit Capital“, „Balderton Capital“ ir „DST Global“.

„Revolut Bank“ yra gavęs specializuoto banko licenciją Lietuvoje. Bankininkystės veiklą ketina pradėti vykdyti pirmoje šių metų pusėje. Žiniasklaidoje keltos ir abejonės, ar Lietuvai nėra per didelė našta drausti „Revolut“ banko klientų indėlius. Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau