Nauja galimybė „Verslo žinių“ skaitytojams – pagal kiekvieno norus personalizuotas turinys

Publikuota: 2019-04-08
Naujoji paslauga skaitytojams.
Naujoji paslauga skaitytojams.

„Verslo žinios“ pristato naują paslaugą – personalizuotą naujienlaiškį pagal pasirinktas bendroves ir verslo sritis. Užsakę šią paslaugą, skaitytojai nemokamai gaus susistemintą juos dominančią informaciją, kuri skelbiama „Verslo žiniose“ ir įvairių trečiųjų šalių institucijų.

„Su personalizuotu naujienlaiškiu norime suteikti galimybę pačiam skaitytojui iš informacijos gausos rinktis tik tai, kas jam yra įdomu ir vertinga. Šiuolaikinės informacinės technologijos jau leidžia individualizuoti turinį pagal kiekvieno vartotojo poreikius, tad sukūrėme įrankį, kuris leidžia skaitytojams patiems nuspręsti kiek, ko ir kaip dažnai jie nori gauti. Naujas produktas turėtų padėti spręsti laikmečio iššūkius – informacijos pertekliaus, laiko stokos ir tinkamo turinio problemas“, – apie sprendimą kalba Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Skaitytojui, užsisakant asmeninį naujienlaiškį, reikės iš sąrašo pasirinkti tik jį dominančias temas ir įmones bei nurodyti kokiu periodiškumu ir kokiu paros metu norėtų gauti informaciją į savo elektroninio pašo dėžutę. Užsiprenumeravęs tokį naujienlaiškį, skaitytojas matys tik jam aktualius straipsnius, kurie buvo parengti „Verslo žinių“ redakcijos ir papildomą informaciją apie pasirinktas bendroves iš „Registrų centro“, „Sodros“, Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazių.

„Vienus domina konkurentai, kitus – tiekėjai, trečius – klientai. Įmonių konkurencingumas – ne tik efektyvūs verslą kuriantys procesai, sprendimai, bet ir galimybė greitai bei paprastai pamatyti konkurencinę aplinką“, – pabrėžia p. Jankauskas, pridurdamas, kad pasirinkę naują paslaugą, verslininkai, sprendimų priėmėjai gaus naujausią informaciją apie esminius pokyčius juos dominančiose įmonėse.

Be „Verslo žinių“ parengtų straipsnių, tai ir atlyginimų pasikeitimai, darbuotojų skaičiaus pokyčiai, finansinių ataskaitų pateikimai, teisiniai pasikeitimai įmonių veikloje, laimėti konkursai, pirkimai ir t.t.

„Verslo žinių“ strategija išlieka nekintanti nuo pat įmonės įkūrimo pradžios – kokybiškas turinys, kuris padeda verslui tapti konkurencingesniu.

Pasiūlydami šią paslaugą tarsi bandome sutrumpinti mūsų turinio skaitymo laiką, tačiau siekiame leisti skaitytojui pačiam rinktis, kokią informaciją jis norėtų gauti ir tuo pačiu pasiūlyti verslui tik aktualų turinį, kuris padėtų priimti sprendimus, vystyti verslą ir uždirbti daugiau racionaliau naudojant darbo laiką“, – kalba p. Jankauskas.

Adresu mano.vz.lt skaitytojams tereikia užsisakyti naujienas pagal siūlomas temas, atidžiai pasirinkti įmones, kurios yra jiems įdomios, periodiškumą, kada nori gauti aktualų sau naujienlaiškį.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 3

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 7

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09
Bemaž 10 kartų padidintos baudos už reklamos pažeidimus: signalas verslui

Šie metai reklamos reguliavimui yra ypatingi – įsigalioja net du reikšmingi teisės aktų pakeitimai, kurie...

Rinkodara
2019.07.08
„Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su „vipcommunications“, „Swedbank“ nepratęsė sutarties 15

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su komunikacijos agentūra „vipcommunications“, o...

Vadyba
2019.07.05
„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje Premium 30

Jauna Kinijos mobiliųjų technologijų bendrovė „OnePlus“ neseniai Helsinkyje atidarė pirmą klientų aptarnavimo...

Paslaugos
2019.07.03
„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau