Nauja galimybė „Verslo žinių“ skaitytojams – pagal kiekvieno norus personalizuotas turinys

Publikuota: 2019-04-08
Naujoji paslauga skaitytojams.
Naujoji paslauga skaitytojams.

„Verslo žinios“ pristato naują paslaugą – personalizuotą naujienlaiškį pagal pasirinktas bendroves ir verslo sritis. Užsakę šią paslaugą, skaitytojai nemokamai gaus susistemintą juos dominančią informaciją, kuri skelbiama „Verslo žiniose“ ir įvairių trečiųjų šalių institucijų.

„Su personalizuotu naujienlaiškiu norime suteikti galimybę pačiam skaitytojui iš informacijos gausos rinktis tik tai, kas jam yra įdomu ir vertinga. Šiuolaikinės informacinės technologijos jau leidžia individualizuoti turinį pagal kiekvieno vartotojo poreikius, tad sukūrėme įrankį, kuris leidžia skaitytojams patiems nuspręsti kiek, ko ir kaip dažnai jie nori gauti. Naujas produktas turėtų padėti spręsti laikmečio iššūkius – informacijos pertekliaus, laiko stokos ir tinkamo turinio problemas“, – apie sprendimą kalba Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Skaitytojui, užsisakant asmeninį naujienlaiškį, reikės iš sąrašo pasirinkti tik jį dominančias temas ir įmones bei nurodyti kokiu periodiškumu ir kokiu paros metu norėtų gauti informaciją į savo elektroninio pašo dėžutę. Užsiprenumeravęs tokį naujienlaiškį, skaitytojas matys tik jam aktualius straipsnius, kurie buvo parengti „Verslo žinių“ redakcijos ir papildomą informaciją apie pasirinktas bendroves iš „Registrų centro“, „Sodros“, Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazių.

„Vienus domina konkurentai, kitus – tiekėjai, trečius – klientai. Įmonių konkurencingumas – ne tik efektyvūs verslą kuriantys procesai, sprendimai, bet ir galimybė greitai bei paprastai pamatyti konkurencinę aplinką“, – pabrėžia p. Jankauskas, pridurdamas, kad pasirinkę naują paslaugą, verslininkai, sprendimų priėmėjai gaus naujausią informaciją apie esminius pokyčius juos dominančiose įmonėse.

Be „Verslo žinių“ parengtų straipsnių, tai ir atlyginimų pasikeitimai, darbuotojų skaičiaus pokyčiai, finansinių ataskaitų pateikimai, teisiniai pasikeitimai įmonių veikloje, laimėti konkursai, pirkimai ir t.t.

„Verslo žinių“ strategija išlieka nekintanti nuo pat įmonės įkūrimo pradžios – kokybiškas turinys, kuris padeda verslui tapti konkurencingesniu.

Pasiūlydami šią paslaugą tarsi bandome sutrumpinti mūsų turinio skaitymo laiką, tačiau siekiame leisti skaitytojui pačiam rinktis, kokią informaciją jis norėtų gauti ir tuo pačiu pasiūlyti verslui tik aktualų turinį, kuris padėtų priimti sprendimus, vystyti verslą ir uždirbti daugiau racionaliau naudojant darbo laiką“, – kalba p. Jankauskas.

Adresu mano.vz.lt skaitytojams tereikia užsisakyti naujienas pagal siūlomas temas, atidžiai pasirinkti įmones, kurios yra jiems įdomios, periodiškumą, kada nori gauti aktualų sau naujienlaiškį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 19

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau